Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

רכשתי סופית לאגזוז למאזדה 3 2008.

הסופית מגיעה עם באנד שאמור להדק את הסופית לאגזוז.

מישום מה אני מתקשה מאוד לחזק את הבנד והסופית לא נצמדת לאגזוז.

 

רעיונות?

פורסם

תעלה תמונה...

 

יתכן והמידה לא מתאימה. כלומר הקוטר החיצוני של האגזוז קטן מהקוטר הפנימי הסופי לאחר הידוק של התוספת.

פורסם

20180125_075456.png

 

 

הסופית הזו

בחנות אמרו שזה כן מתאים למאזדה 3 2008

 

בכללי, לא מצליח להבין איך באנד אמור להדק חתיכת ברזל כזו חזקה :?

פורסם

התכוונתי שתעלה תמונה של הסופית כאשר אתה מנסה להרכיב אותה על האגזוז.

 

יש לבאנד גבול מסויים שהוא יכול לסגור את הסופית. גם לסופית יש גבול כמה היא יכולה להילחץ. אם הקוטר של הגבול הזה גדול מהקוטר החיצוני של האגזוז שלך אז זה לא מתאים לצערי. אם לא יסכימו לקבל את זה בחזרה בחנות אז אפשר ללכת למקום של אגזוזים או לכל מסגרייה אחרת ולבקש שירתכו לך את זה לאגזוז שלך. עלות לא יקרה כל כך. מעריך 50 ש"ח. כמובן שזה יהיה פתרון אחרון. אחרי שבדקת שזה לא מתאים וניסית להחליף.

 

בהתלחה.

פורסם (נערך)

יתכן שאני סוגר את הבאנד בצורה לא נכונה?

אני סגרתי את הבאנד בדיוק כמו שהוא הגיע.

זאת אומרת שהבאנד חובק את כל הסופית ואז ננעל עם בורג שטוח.

בסופית יש שני חורים משני הצדדים. יתכן שהבאנד צריך לעבור דרכם ואז לנעול אותו?

 

אפשר לראות בתמונה את שני החורים בצורת מרובע

עריכה אחרונה על ידי HEBO
פורסם (נערך)

תסובב את הבורג של הבנד, עם בוקסה מתאימה, לא מברג.

ותבדוק גם שהוא לא רוקד יותר מידי, הכוונה שלא רחב מידי.

אם זה לא מתאים תחליף, או תבקש שיתקינו לך, זה לא עולה כסף.

האגזוז אצלך ישר או מעוגל עם זווית?

וזה סתם ליופי.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
×
×
  • תוכן חדש...