Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון, זה נשמע שאלה קצת מפגרת, אבל האנטנה ניראת כאילו עברה עליה שואה גרעינית, הגומי שרוף ומתקלף, האנטנה שבורה.

חיפשתי איך להוציא אותה, ולא מצאתי.

תחילה ניסיתי לסובב, זה לא עובד (היא לא מסתובבת).

חיפשתי בורג, לא מצאתי כלום.

 

מבקש את עזרתכם !

איך לאזעזל מוציאים אותה החוצה ?

 

תודה מראש,

איתי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

איתי , מדובר באנטנת גג (כמו של הפביה , גולף וכו')?

 

אם כן , אז האנטנה עצמה אמורה לצאת מהבסיס בתנועה סיבובית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אם אני לא טועה האנטנה באיביזה נמצאת בצד ימין של האוטו ליד המכסה מנוע.

נראה לי שמתחת למכסה מנוע בצד ימין אמור להיות הבסיס שלה, תחפש שם אולי יש בורג או קליפס שמחזיק אותה.

תמונות של הבובה http://Ami18.pic.co.il :razz:

פורסם

RS כן, מדובר באנטנת גג.

אתה מדבר על האנטנה עצמה בתנועה סיבובית או הבסיס ?

 

עמי, כמו שאמרתי, זאת אנטנת גג.

אבל תודה בכל מקרה.

 

עריכה: אני מדבר על הוצאת הבסיס גם כן, הוא נראה כמו שעבר שואה כימית.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
RS כן, מדובר באנטנת גג.

אתה מדבר על האנטנה עצמה בתנועה סיבובית או הבסיס ?

עריכה: אני מדבר על הוצאת הבסיס גם כן, הוא נראה כמו שעבר שואה כימית.

את הבסיס אני לא יודע להוציא :|

את האנטנה עצמה כן - בתנועה סיבובית היא תשחרר כי היא בעצם מוברגת לבסיס.

 

עריכה:

תסובב את האנטנה (עצמה) שמאלה עד שהיא תשתחרר.

 

מצורפת תמונה של האנטנה לאחר פירוק מהבסיס.

 

לגבי הבסיס - תבדוק , אולי רשום משהו בספר הרכב.

-אנטנה-.jpg

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

חצי נחמה !

 

תודה.

 

למישהו יש מושג איך מוציאים את הבסיס של האנטנה ? זה לא מופיע בספר רכב.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם
כאילו עברה עליה שואה גרעינית,
נראה כמו שעבר שואה כימית.
איזה סוג שואה ? כימית או גרעינית ? :)

 

מצטרף לשאלה .. גם אצלי הגומי יבש, ואני יודע שנכנס משם מים וזה גורם להפרעות בקליטה..

פורסם
כי זה מתכון בטוח לנזילה.. ?
אם כבר עכשיו נכנס מים, מה אני יכול להפסיד ?

אני לא רואה בעיה באיטום של חלק קטן כלכך.. אבל תודה על העצה :)

פורסם
חצי נחמה !

 

תודה.

 

למישהו יש מושג איך מוציאים את הבסיס של האנטנה ? זה לא מופיע בספר רכב.

אל תיגע בזה.

למיטב ידיעתי צריך לבצע פירוק של הריפוד הפנימי מהגג , ולפרק אותו מלמטה...

 

האנטנה יוצאת בסיבוב...

אני הדבקתי את שלי באפוקסי ככה שרוב הסיכויים שלא יצליחו לגנוב אותה ,

ככל הנראה האוטו עצמו יסתובב לפני שהאנטנה תסתובב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודה לכולם על התשובות, נראה לי שאני בהחלט אלך למישהו שיעשה את זה (מוסך מורשה, ולא איזה חאפר.)

 

 

יניב, האנטנה עברה שואה גרעינית, הבסיס כימית :drinking:

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

×
×
  • תוכן חדש...