Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3077 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי הונדה סיויק 2005,

הרכב שווה בערך 12,000 ש"ח

 

רכשתי את הרכב עם מערכת הכוללת:

מערכת Alpine IDA-X001 (עם רדיו תדרים אמריקאים בלבד)

שני רמקולים קדמיים מדגם MB RVF 213 US

(אחוריים - מקוריים)

מגבר מדגם zeus hifonics Z8000

 

לדעתי, שומעים ברכב את הסאונד טוב מאוד,

האם זו נקראת מערכת מאוד איכותית?

 

האם בעת מכירת הרכב, מקובל \ מומלץ, לפרק את המערכת?

האם היא תתאים לכל רכב? (הונדה סיויק 2008 או טויוטה אוונסיס)

מה לדעתכם עלות של פירוק והתקנת המערכת המקורית?

 

אם אני מחליט להשאיר אותה, בכמה לתמחר אותה.

 

אני לא כ"כ מבין בתחום.

תודה למייעצים.

פורסם

אין חוקים בעניין הזה ,ברור לך שאם למישהו יש מערכת יקרה מאוד ברכב הוא לא ייתן אותה במתנה לקונה

מה שגם קונים בדרך כלל לא מוכנים לשלם את הערך ההוגן של המערכת אם בכלל.

 

המערכת תוכל להתאים לכל רכב שניתן להחליף בו את המערכת המקורית

גם אם לא ניתן להחליף את המערכת המקורית עדיין אפשר

לחבר את המגבר והרמקולים למערכת מקורית

למרות שאם אפשר להחליף את המערכת המקורית זה בהחלט רצוי.

 

עלות פירוק המערכת משתנה מבעל מקצוע אחד לאחר

אתה תצתרך לעשות סקר שוק בעניין.

תדאג שיפרקו עבורך גם את החיווט של המערכת ולא רק את הרכיבים.

 

בנוגע למערכת עצמה.

מדובר בנגן מדיה של אלפיין סוג של אב טיפוס בזמנו מכשיר איכותי סה"כ

שסבל מתפעול וממשק לא ידידותי למשתמש ולא היה הצלחה גדולה

אבל בהחלט מעדיף אותו על פני מערכת מקורית

הייתי מתמחר אותו כמשומש באזור 500 שח

 

סט של MBQ מסידרת הרפרנס סידרה אמצעית

סט בסיסי לא רע למי שאוהב את האיכות של MBQ אין להם שוק חזק

ולא מדובר במוצר המקורי תוצרת גרמניה אלא תוצרת מקסוניקס שרכשו את המותג

הייתי מתמחר את הסט הזה כמשומש באזור 300 שח.

 

מגבר 5 ערוצים בסיסי של הייפוניקס מסידרת הזאוס שהיא סידרת פתיחה

סה"כ מגבר בסיסי טוב שעושה את העבודה הייתי מתמחר אותו כמשומש באזור 500 שח.

 

עלות חיווט רמקולים ,כבל מתח ,ו RCA בהתאם לאיכות המוצרים

×
×
  • תוכן חדש...