Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום !

רציתי בבקשה את עזרתכם בבעיה שיש לי כשאני מניע בבוקר את האוטו הוא מניע בנגיעה אבל אחרי שהוא מניע 2-3 שניות אחר כך הוא פשוט כאילו מתחיל ממש לרעוד ונכבה שומעים כאילו תזוזה ממש ממש איטית שלו והוא נכבה...

מה שאני יודע זה שיש חוטי הצתה חדשים ופלגים והוא עבר טיפול לפני שקניתי אותו.

פורסם
אם אתה מחזיק גז הוא לא ניכבה? במידה ולא ניכבה אז תתחיל בניקוי יסודי למצערת.

כשאני מחזיק גז הוא לא נכבה איך כדאי לעשות ניקוי מצערת ? תוכל לתת לי איזה פירוט קטן ?

יכול להיות שזה פלאגים ?

פורסם

זה לא פלאגים. מצערת צריך לפרק אותה מסעפת היניקה ואז לנקות אותה בצורה יסודית בחוץ. קצת קשה להסביר בכתב. אם תרצה תשאיר לי טלפון שלך בהודעה פרטית פה ואני כבר אכווין אותך טלפונית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
המצערת ומנוע הצעדים פורקו מהרכב?

כן פורקו ועברו ניקוי יסודי ממש טוב חבר שלי עזר לי בזה כי אני לא ממש מתמצא בזה.

יצא הרבה פיח ושמן ליכלוך אבל עדיין כשקר הרכב מניע ונכבה אלא אם אני מחזיק גז ל2 דקות בערך

פורסם
שאל את החבר אם הוא ניתק את שסתום מנוע הצעדים שניראה כך בצמוד למצערת:

https://www.amazon.in/Genuine-Hyundai-35150-22600-Actuator-Assembly/dp/B00BJNSR16#immersive-view_1517375958326

צריך לנקות אותו הייטב ולבדוק בחצי סוויץ שהוא מתפקד כמו שצריך.

כן הוא נותק ונוקה גם בצורה טובה מאוד...

מה היא הבדיקה בחצי סוויץ ? אני יכול לעשות אותה ?

ויש עוד אופציות לבעיה הזאת שהוא נכבה אם לא מחזיקים גז 2 דקות (רק כשהוא קר ).

פורסם

ברגע שהמיכלול של המנוע צעדים מנותק מהמצערת חבר אותו למקור המתח שלו ותן חצי סוויץ למצב של on לפני הנעה...אתה צריך לשמוע את המנוע של השסתום מבצע תזוזה ואיפוס. מנוע הצעדים תפקידו לפתוח מעבר אויר עוקף את פרפר המצערת שהמנוע קר ובכך לייצב את סלד הסרק ואף לגרום להעלאת סלד עד שהמנוע ייתחמם מעט. כאשר אתה מחזיק גז הרכב לא ניכבה כי הזרמת האויר נעשית על ידי פתיחת הפרפר על ידך ואז מבחינת המנוע המיכלול של מנוע הצעדים כאילו תקין.

×
×
  • תוכן חדש...