Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעבר לרכב חשמלי (Tesla Model S)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש, טירוף!

 

הטסלה הזו לא דומה לשום דבר על הכביש: רכב מנהלים עם מיאוץ של הייפרקאר... בנסיעה שלי על אחת כזו לא הפסקתי לצחוק כל פעם שהדוושה נסחטה. אתה מרגיש את המעיים שלך זזים בתוך הבטן מרוב המומנט.

 

אני בלבטים בנוגע לרכב וכרגע די מפוקס על משהו בסגנון לא רחוק מהאקסית שלך, מקווה שעבורי הסאגה תיארך יותר זמן מ10 חודשים.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ככה זה ברכבים חשמליים שמהנדסיו לא אוכלי חינם.. קח את שברולט בולט למשל, רכב סופר-מיני חשמלי עממי, אבל עם תאוצה כמו של גולף GTI (להבדיל מרנו-ניסאן שהחשמליות שלהם עגלות יחסית לבולט).

 

אבל המהנדסים של טסלה כנראה הכי טובים, הנה:

 

https://electrek.co/2018/01/06/tesla-model-3-accelerates-0-60-mph-in-4-6-faster-than-tesla-advertises/

 

אותו מחיר כמו הבולט בערך, אבל הביצועים כל כך עדיפים, גם כמעט כמו מכונית על.

פורסם
ככה זה ברכבים חשמליים שמהנדסיו לא אוכלי חינם.. קח את שברולט בולט למשל, רכב סופר-מיני חשמלי עממי, אבל עם תאוצה כמו של גולף GTI (להבדיל מרנו-ניסאן שהחשמליות שלהם עגלות יחסית לבולט).

 

אבל המהנדסים של טסלה כנראה הכי טובים, הנה:

 

https://electrek.co/2018/01/06/tesla-model-3-accelerates-0-60-mph-in-4-6-faster-than-tesla-advertises/

 

אותו מחיר כמו הבולט בערך, אבל הביצועים כל כך עדיפים, גם כמעט כמו מכונית על.

 

אתה מעלה נקודה מצויינת, טסלה ידועה כחברה שמפרסמת את נתוני הביצועים שלהם על הצד הפסימי וזה נמדד לאורך כמעט כל הדגמים שלהם בעבר. ספציפית לגבי ה3 אני חושב שהם בכוונה לא מפרסמים ואפילו אנטי מפרסמים אותה כיוון שיש להם אתגר מאוד גדול לעמוד בדרישה העצומה (יש הערכות של 400-500 אלף איש ששמו 1,000$ וממתינים לקנות את ה3). ובאותו הזמן הם מנסים לדחוף אנשים לרכבים היקרים יותר איפה שהם יודעים לעשות רווח גדול יותר.

מעבר לכך, יש להם את המשאיות שנראות מדהימות גם כן עם הרבה הזמנות, ואת הרודסטר החדשה ב2020 שעושה 0-100 ב1.9 שניות.

 

המפתח לכל הסיפור הזה הוא טכנולוגיית הסוללות המתקמת שלהם וכמות ההשקעה שלהם ספציפית בייצור סוללות (ממגוון סוגים אגב), רכבים זה רק אמצעי לייצור תעשייה חדשה לדעתי.

פורסם
כן, מוסיפים פקק של 50 אמפר ייעודי כשבפועל מטעינים ב40 אמפר אבל כיוון שזה משיכת זרם מתמשכת הדרישה היא להפחית 20% ממה שמהעגל מסוגל לתמוך מבחינת בטיחות.

 

השקע עצמו הוא שקע NEMA 14-50 סטנדרטי שלרוב מיועד לחבר RV והוא מאוד נפוץ ברחבי ארהב במקומות לינה לRV. אגב יש גם מטען ייעודי שיכול לתמוך במעגלים של 100 וואט ולהטעין את הרכב מהר יותר אם אתה לדוגמא רופא או משהו כזה וצריך תמיד גישה לטעינה מהירה.

 

[ATTACH]498884[/ATTACH]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

מה המתח של שקע הטעינה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מה המתח של שקע הטעינה?

 

המתח 240 וולט והמפסק בלוח 50 אמפר, כנראה שבילבלתי לפני כן בפוסט הקודם

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אני בלבטים בנוגע לרכב וכרגע די מפוקס על משהו בסגנון לא רחוק מהאקסית שלך, מקווה שעבורי הסאגה תיארך יותר זמן מ10 חודשים.

הראשון לזהות:

נחסוך מעכשיו את השרשור שיבוא בינואר - מוסטאנג GT350. תתחדש.

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?635826-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A7%D7%99%D7%A0%D7%98-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם
המתח 240 וולט והמפסק בלוח 50 אמפר, כנראה שבילבלתי לפני כן בפוסט הקודם

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה על ההבהרה. שאלתי בגלל שהמטענים כאן באנגליה מגיעים בדרך כלל ב15 אמפר, 30 אמפר ו90 אמפר על 240 וולט ורציתי להשוות. עוד אין לי מכונית חשמלית אבל סיכוי טוב שהבאה כן תהיה, ואני צריך לוודא שתשתית החשמל שלי מספיקה כי מבצעים אצלי עכשיו קצת עבודות חשמל על ההזנה לבית.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
ככה זה ברכבים חשמליים שמהנדסיו לא אוכלי חינם.. קח את שברולט בולט למשל, רכב סופר-מיני חשמלי עממי, אבל עם תאוצה כמו של גולף GTI (להבדיל מרנו-ניסאן שהחשמליות שלהם עגלות יחסית לבולט).

 

אבל המהנדסים של טסלה כנראה הכי טובים, הנה:

 

https://electrek.co/2018/01/06/tesla-model-3-accelerates-0-60-mph-in-4-6-faster-than-tesla-advertises/

 

אותו מחיר כמו הבולט בערך, אבל הביצועים כל כך עדיפים, גם כמעט כמו מכונית על.

אל תשכח שאת הבולט אפשר לקבל די מהר אחרי הזמנה בעוד שלמודל 3 יש לך רשימת המתנה שיכולה להימתך לאורך חודשים עד שנים

 

אתם עושים לי ריר גדול מאוד להגר,כרגע אני צריך ללמוד ומקווה בעתיד לעבור לקנדה ולהנות מהפירות של היבשת הצפון אמריקאית

פורסם

 

אני בטוח שאתה אומר את זה עם חיוך, אבל ברצינות תחרות זה דבר נהדר אני חושב שמה שטסלה באמת צריכים זו תחרות אמיתית מיצרנים שמסוגלים בסגמנט הזה. לצערי אפשר לספור בערך על יד אחת את כמות החברות שבאמת מתחרות עם טסלה על שוק של רכבים חשמליים שבאמת אפשר לקנות היום (או אפילו נניח בשנה הקרובה).

טכנולוגיית הסוללות של טסלה היא מרשימה כי בניגוד לכל אותן שאר חברות שמייצרות אבטיפוס או מוכרות רכבים בודדים בעלות מאוד גבוהה גם הפרקטיות של הרכבים שנמכרים על ידיהם הוא מאוד מרשים..

הדוגמא העיקרית לזה היא תשתית הסופרצ׳אג׳רים של טסלה, מטענים שמסוגלים במהירות מאוד גבוהה להטעין את הרכב בזמן שאתם בטיול מה שמאפשר בגדול לעשות Road trips כמעט בכל ארה״ב, ובחינם.

 

הנה מפה של המטענים - https://www.tesla.com/supercharger

פורסם

כמה זמן לוקח לטעון רכב בסופר צ'ארג'ר ? לפי מיטב זכרוני מדובר על 45 דק' אבל יכול להיות שאני טועה.

בנוסף מה התרחיש והעלויות של החלפת סוללה ברגע שהיא "מתעייפת" ?

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

הרכב נראה מדהים.

 

אם היתה לי האופציה לבחור בין השתיים

 

הטסלה הזו, מבלי למצמץ.

 

תתחדש ותהנה.

פורסם
כמה זמן לוקח לטעון רכב בסופר צ'ארג'ר ? לפי מיטב זכרוני מדובר על 45 דק' אבל יכול להיות שאני טועה.

בנוסף מה התרחיש והעלויות של החלפת סוללה ברגע שהיא "מתעייפת" ?

 

לכל סוללה יש זמנים טיפה שונים, בגדול גם ככל שהסוללה ריקה יותר הטעינה מהירה יותר ולקראת ה80% הקצב מאט משמעותית. בגדול יקח בערך 50 דק לטעון את רוב הסוללה.

 

לגבי הסוללה יש עליה אחריות ללא הגבלת קילומטרים ל8 שנים ויש לא מעט טסלות שחצו היטב את קו ה200 אלף קילומטר והן רואות אחוזים בודדים של איבוד מהמקור. אגב גם על המנועים אותה אחריות.

 

ברגע שהסוללה תלך, החלפת סוללה תהיה תלויה במחיר שזה יעלה לטסלה. בגדול כרגע לפי הערכות מדברים על מחיר של בערך 12,000 לסוללה חדשה. אני אישית חושב שזה לא רע בהתחשב בזה שאתה בפועל לא משלם על חשמל בכלל בסופרצ׳ארג׳רים שלהם ובמדינות מסויימות כמו אצלנו היכן שיש המון אנרגיה טבעית והחשמל נמוך גם כשטוענים בבית זה מאוד זול.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

הנסיון הקודם של פיסקר היה פיאסקו שהסתיים בהשתלה של מנועי LS V8 כדי להשמיש את הגרוטאות היקרות, וגם זה פתר רק חלק מהבעיות שלהן.

הייתי מחכה קצת עם ההספדים לטסלה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -


×
×
  • תוכן חדש...