Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם מישהו יכול לעזור לי.

אני נוהג בשברולט ספארק 2013.

ואני כבר כמה זמן סובל מרעידות בהגה בנסיעה מהירה,ובמיוחד בבלימה במהירות גבוהה.

ניסיתי הכל :

- איזון גלגלים

- החלפת דיסקים ורפידות

- כיוון פרונט

- עוד איזון גלגלים

- ובסוף החלפת שני הגלגלים האחוריים

 

ועדיין לא נפתרה הבעיה .

מה עוד נשאר לעשות? :roll:

פורסם

של איזו חברה הצלחות שהחלפת?

 

מה מצב הצמיגים הקידמים? הרכב עבר תאונה בעבר? בדקו משולשים ופרונט כללי? הג׳אנטים לא קיבלו מכה?

פורסם

בהנחה שהרכב לא עבר בעבר תאונה שעיקמה אותו לגמרי - מהתיאור שלך נשמע כמו גלגלים שהתעוותו מבור או מדרכה או משהו.

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם

הצלחות רגילות לא משהו מיוחד,

הצמיגים הקדמיים גם חדשים יחסית, והאוטו נראה מציון בלי תאונות.

איך בודקים אם הג'אנטים עקומים ?

פורסם

רעידות כמו שאתה מתאר, ובהנחה שזה אכן ג'אנטים עקומים - רואים גם בעין רגילה. מפרקים את הגלגל, רואים שיש עיקום או כיפוף בדופן הג'אנט. לרוב המוסך יכול ליישר אותם חזרה באמעות מכות פשוטות. יש מקרים שכמובן מצריכים החלפה

-----------------------------

לא אפוי, לא כפוי, לא צפוי, לא רפוי ולא שפוי 

פורסם
אם מישהו יכול לעזור לי.

אני נוהג בשברולט ספארק 2013.

ואני כבר כמה זמן סובל מרעידות בהגה בנסיעה מהירה,ובמיוחד בבלימה במהירות גבוהה.

ניסיתי הכל :

- איזון גלגלים

- החלפת דיסקים ורפידות

- כיוון פרונט

- עוד איזון גלגלים

- ובסוף החלפת שני הגלגלים האחוריים

 

ועדיין לא נפתרה הבעיה .

מה עוד נשאר לעשות? :roll:

הרכב את הגלגלים האחוריים מקדימה, יש שיפור?

פורסם

החלפתי את הגלגלים האחוריים לקדימה ועדיין לא עזר .

הלכתי היום למוסך הוא החליף לי שוב את הצלחות ורפידות וזה פתר את הרעידות בבלימה, כנראה צלחות דפוקות .

במוסך דווקא ראיתי שיש באחד הגלגלים מקדימה (צמיג חדש), שחיקה רק בצד הפנימי של הצמיג , ואמרו לי שכנראה זה בעיה של הכיוון פרונט.

בטופס של הכיוון פרונט שעשיתי לפני זה היה נראה לי עשו לא טוב כי יש עדיין תוצאות לא טובות באדום , לעשות עוד פעם ? למרות שבמוסך של הכיוון פרונט אמרו לי שזה בסדר ככה .

20171229_102209.jpg

×
×
  • תוכן חדש...