Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין לא הצלחתי למצוא מחליפה. הסדרה 2 מאוד יקרה לביטוח, קיבלתי הצעות של 12 ו 13K ובכל מקרה אני לא מצליח למצוא אחת שמורה (=יד1 ולא משופרת).

 

בהנחה ואני מוותר על משהו ספורטיבי, יש באוטודיל IS300H עם 100 אק"מ. המחיר והאבזור מפתים, השאלה איך אפשר לבדוק תקינות הסוללות ההיברידיות (ק"מ גבוה) כי אם כבר אני עושה פשרה לכיוון רכב שאני לא רוצה אז לפחות שהאחזקה שלו תהיה זולה.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

יש אופציה ואפילו יתרה מכך, אופציה לעשות ביטוח לסוללה ב300 ש''ח לשנה, למשך עשור מתום האחריות.

בסה''כ רכב נוח לאחזקה וגם מהנה לנהיגה, אם כי לא ספורטיבי או עוצמתי

פורסם (נערך)

ה220 במוו הוא רכב כיפי מאוד לנהיגה ברמה אחת מעל האינפיניטי, הוא מדויק מאוד

תזזיתי ופשוט כיף לנהוג בו.

נכון האינפיניטי ברוטאלית כבדה ואילמת, ואם אוהב ברוטאליות, סבבה.

אני מטפל גם במוסך בימר והם מקצוענים.

אגב מצבר לא עולה 4 אלף שח...1500-1600 שח, (מצבר של עצור וסע).

אם אתה אוהב לנהוג, הבמוו מהנה יותר לטעמי רק בגלל שהאינפיניטי כבדה וההגוי מלאכותי.

כוח אפשר לשדרג עם התקנת תכנה ו260-270 כ"ס אפשרי בהחלט.

הרבה יותר מהנה מהג'ולייטה הבמוו 220.

והפנים שלה הוא לטעמי מהטובים שיש בעולם הרכב להציע.

כל טיפול בערך 1500-1900 שח, ביטוח 5000 שח דסקיות קדימה 2300 שח

ורפידות 650 או 700 שח לבמוו.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
  • אחראי פורום
פורסם

יש לך עבר ביטוחי שאתה מקבל הצעות כאלה על 220 משומשת?

כי אני משלם פחות על 240.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

היסטורית ביטוח נקייה. הבנתי שהייקור הוא מתחילת השנה בגלל שהרבה חברות הפסיקו לבטח את הדגם. גם כשאני נכנס לוובי לבדוק הצעות ולא דרך סוכן אני מקבל סכומים דומים.

VW Golf GTI 2006 Manual

  • אחראי פורום
פורסם

ל-240 קיבלתי הצעות למקיף של 10.5-11 מכמה חברות. בדוק אצל חברת הביטוח של דלק מוטורס (שעובדים עם מנורה) ועם סוכנות "צבר".

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בדקתי דרך סוכן, AIG וביטוח ישיר והמחיר הכי זול היה 12 אלף ש"ח לחובה ומקיף.

 

אנסה לבדוק מחר דרך חברת הביטוח של דלק מוטורס אבל אני לא מאמין שיהיו הצעות יותר זולות. בכל מקרה לשלם מעל 8-9 אלף ש"ח על מקיף וחובה נשמע לי מטורף וזה לחלוטין פוסל את הרכב.

VW Golf GTI 2006 Manual

×
×
  • תוכן חדש...