Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת פיג'ו 5008


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אף אחד לא חי באשליות. הכל ענין של היצע וביקוש. כשלרכב יש מוניטין טוב ויש ביקוש גדול, המוכרים יכולים גם לדרוש וגם לקבל. מכרתי את ההונדה שלי 15K מעל המחירון בגלל שהדגם FRV הוא מבוקש מאוד, ועוד היה זרם של טלפונים שרצו לקנות.

אין מה להשוות בין אאוטלנדר וFRV. ברור שהיה ביקוש לFRV בגלל היחודיות שלה ותכלס הנדירות היחסית שלה.

אם אתה לרגע חושב שתקבל מעל מחירון לאאוטלנדר שלך (לדרוש אתה תמיד יכול...) אתה חי באשליות.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמו שכתבתי, הפלוס היחיד שאני רואה זה סביבת הנהג, שציינת בעצמך. מנוע, גיר, אני רואה שהוא מאיץ ל100 קמ"ש תוך 10.5 שניות, ויש לו 165 כ"ס. נתונים זהים פחות או יותר לאאוטלנדר.

כמו שכבר ציינו נתוני התאוצה שלך שגויים, אבל עזוב. זה שאתה מסתכל על נתוני המנוע וחושב שהם זהים מבלי להתייחס לכך שלפיז׳ו מנוע טורבו מודרני, מצביע על כך שאינך מבין דבר.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין 208gti עם 5 דלתות, לא מייצרים כזה דבר. כמשפחתית קטנה ושובבה עם 5 דלתות יש 308gti.

 

אני יודע, הכוונה שלי היתה שהלוואי ויחשבו על זה, ה308GTI אכן מאוד מעניינת לדעתי, אך גם הרבה יותר יקרה/חזקה מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא חי באשליות. הכל ענין של היצע וביקוש. כשלרכב יש מוניטין טוב ויש ביקוש גדול, המוכרים יכולים גם לדרוש וגם לקבל. מכרתי את ההונדה שלי 15K מעל המחירון בגלל שהדגם FRV הוא מבוקש מאוד, ועוד היה זרם של טלפונים שרצו לקנות.

 

בולשיט, הרכב מוצע ביד שניה 0 ק"מ במחירים נמוכים לעיתים עד 20K מתחת למחיר של רכב מהיבואן.

הרכבים עומדים למכירה כבר תקופה ללא תנועה...

נראה לך שמישהו ישלם 160K על רכב משומש כאשר הוא יכול להוציא חדש ב 157 ולהוריד את הנילון מהמושבים...

בקיצור כולה אוטלנדר... הגיע הזמן לרדת לקרקע.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין מנסה להבין למה לי לקחת את הפיג'ו במחיר כ"כ גבוה כשאחותה (היפה ממנה ?) עולה זול יותר ונותנת הרבה יותר (סיטרואן גרנד פיקאסו).

באופן אישי אני עדיין מחכה לרנו קולאוס החדשה שאומרים שתגיע בתחילת 2018 עם גרסת 7 מושבים - נראה מה יהיה המחיר שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה5008 מגיע למאה ב9.2 שניות לא 10.5,וזה זריז משמעותית מהאאוטלנדר שמאיץ בין 11.5 ל12.4.

 

אתה צודק לפי נתוני היצרן, אבל אני הסתכלתי באתר 'אוטו' ושם נכתב כך:

 

"בדומה ל-3008, הרכב החדש יוצע עם שלושה מנועים שישודכו לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית המוכרת מדגמי פיג'ו האחרים. בחזית הבנזין מדובר במנוע ה-1.6 ליטר טורבו 165 כ"ס המוכר (האצה ל-100 קמ"ש תארך 10.5 ש'). לצידו יוצע ה-1.6 דיזל 120 כ"ס (13.6 ש') החסכוני, שנתון צריכת הדלק הממוצע שלו עומד על 23.2 ק"מ לליטר. בפסגת ההיצע תעמוד גרסת ה-GT, שלה מנוע 2.0 ל' דיזל שמייצר 180 כ"ס ו-40.8 קג"מ (10.2 ש' למאה)."

 

בדקת את המפרטים בכלל?

בשביל גג פנורמי נפתח (ולא חריר כמו שיש לאאוטלנדר) יש את דגם הפרימיום ב-200k, זה לא זול אבל בטח פחות מ-240

 

אתה צודק, שוב התבלבלתי בגלל הפער בין הקטלוג של פיג'ו לבין איך שהכתבות באתרי רכב מציגים. הסתכלתי כרגע בקטלוג וראיתי שאכן בדגם הפרימיום יש כל מה שצריך במחיר של 200K. אבל עדיין מבחינת איבזור, גירסת הכניסה של אאוטלנדר מציעה הרבה יותר מגירסת הכניסה של 5008. כמו כניסה והנעה ללא מפתח, חלון גג (אמנם לא "פנורמי" שזה בסך הכל חלון כפול, אבל עדיין חלון גג עם כל המשתמע), חלונות אחוריים כהים. שלושת הדברים האלה הם דברים מאוד משמעותיים שאני נהנה מהם יום יום.

 

נמשיך בזה שיש לו שני מושבים מאחור שבאמת ניתן לשבת בהם בניגוד לאלו של האאוטלנדר.. האאוטלנדר פשוט צפוף, למעשה הכי צפוף בקטגוריה, עם סידור מושבים גרוע, אז אם הוא לא טוב בתור מוביל נוסעים אז מה הטעם בכלל?!

 

ממש לא נכון. בסידור נכון של המושבים, ניתן להושיב שני מבוגרים בשורה השלישית ועוד שלושה בשורה השניה. עשיתי זאת בפועל. המושב האמצעי בשורה השניה הוא מעט צפוף, אבל בכלל לא הכי צפוף בקטגוריה. בדוק את ניסן אקסטרייל למשל.

 

כשהקודיאק הגיע לארצנו, דיברו בהתלהבות על המושבים שלו, הגעתי לנסיעת מבחן וראיתי שהמושבים בשורה השניה זהים במדוייק למה שהאאוטלנדר מציע, והשורה השלישית פחות נוחה, וגם הכניסה לשורה השלישית מסורבלת בהשוואה. אני מתכוון גם לקחת נסיעת מבחן ב5008 ולבדוק אותו מקרוב, אם כי אינני מתכוון לקנות, בוודאי לא כרגע.

 

חבל שאתה דוחף את האאוטלנדר לכל שירשור על ג׳יפונים..

 

האאוטלנדר הוא מוביל הקטגוריה כרגע, מטבע הדברים הוא מוזכר בכל כתבה על 5008 כמתחרה ישיר, למרות שהיבואן מנסה להציג את ה-5008 כ"מדרגה אחת מעל" בדומה ליבואן של סקודה. אז הנה קבל את הראשון שדחף את האאוטלנדר לשרשור, אחריו באו עוד כמה...

 

מישרים קו עם הסקודיאק... אם הם מצליחים למכור רכבים ב 180 אז למה שפיז'ו לא תצליח? כניראה שהאאוטלנדר עדין יוביל את טבלת המכירות

 

לסיכום, שווה לבדוק את ה5008 מבחינת נוחות ומרווח המושבים בשורה השניה והשלישית, רכב קומפקטי עם מרווח מצויין - זאת נוסחה מצויינת עבור משפחה בעלת 7 נפשות. אקח את הרכב לנסיעת מבחן בקרוב ואבדוק אם באמת יש כאן בשורה למגזר. הפרש של 15K בין אאוטלנדר (פרימיום) לפג'ו 5008 (פרימיום) הוא לא הפרש משמעותי, ואני מתאר לעצמי שלאחר ירידת ערך מטורפת כעבור תקופת 3 שנים, אולי יהיה שווה עבורי למכור את האאוטלנדר ולעבור לפיג'ו. עד אז בטח נשמע הרבה חוויות מהקונים ונהיה הרבה יותר חכמים.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עדיין מנסה להבין למה לי לקחת את הפיג'ו במחיר כ"כ גבוה כשאחותה (היפה ממנה ?) עולה זול יותר ונותנת הרבה יותר (סיטרואן גרנד פיקאסו).

באופן אישי אני עדיין מחכה לרנו קולאוס החדשה שאומרים שתגיע בתחילת 2018 עם גרסת 7 מושבים - נראה מה יהיה המחיר שם.

נכון לעכשיו לא קיימת לו גרסה כזו ובבריטניה למשל, הוא נמכר רק עם חמישה מושבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את רנו קולאוס החדשה, העיצוב הפנימי ממש מכוער, בפרט בהשוואה לפיג'ו 5008. גם לומר שסיטרואן גרנד פיקאסו יותר יפה... אמנם יופי זה ענין של טעם, אבל בכל זאת נשמע לי הזוי.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי את רנו קולאוס החדשה, העיצוב הפנימי ממש מכוער, בפרט בהשוואה לפיג'ו 5008. גם לומר שסיטרואן גרנד פיקאסו יותר יפה... אמנם יופי זה ענין של טעם, אבל בכל זאת נשמע לי הזוי.

אולי היה נכון יותר לכתוב - אחותה הטובה ממנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק לפי נתוני היצרן, אבל אני הסתכלתי באתר 'אוטו' ושם נכתב כך:

 

"בדומה ל-3008, הרכב החדש יוצע עם שלושה מנועים שישודכו לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית המוכרת מדגמי פיג'ו האחרים. בחזית הבנזין מדובר במנוע ה-1.6 ליטר טורבו 165 כ"ס המוכר (האצה ל-100 קמ"ש תארך 10.5 ש'). לצידו יוצע ה-1.6 דיזל 120 כ"ס (13.6 ש') החסכוני, שנתון צריכת הדלק הממוצע שלו עומד על 23.2 ק"מ לליטר. בפסגת ההיצע תעמוד גרסת ה-GT, שלה מנוע 2.0 ל' דיזל שמייצר 180 כ"ס ו-40.8 קג"מ (10.2 ש' למאה)."

 

 

 

אתה צודק, שוב התבלבלתי בגלל הפער בין הקטלוג של פיג'ו לבין איך שהכתבות באתרי רכב מציגים. הסתכלתי כרגע בקטלוג וראיתי שאכן בדגם הפרימיום יש כל מה שצריך במחיר של 200K. אבל עדיין מבחינת איבזור, גירסת הכניסה של אאוטלנדר מציעה הרבה יותר מגירסת הכניסה של 5008. כמו כניסה והנעה ללא מפתח, חלון גג (אמנם לא "פנורמי" שזה בסך הכל חלון כפול, אבל עדיין חלון גג עם כל המשתמע), חלונות אחוריים כהים. שלושת הדברים האלה הם דברים מאוד משמעותיים שאני נהנה מהם יום יום.

 

 

 

ממש לא נכון. בסידור נכון של המושבים, ניתן להושיב שני מבוגרים בשורה השלישית ועוד שלושה בשורה השניה. עשיתי זאת בפועל. המושב האמצעי בשורה השניה הוא מעט צפוף, אבל בכלל לא הכי צפוף בקטגוריה. בדוק את ניסן אקסטרייל למשל.

 

כשהקודיאק הגיע לארצנו, דיברו בהתלהבות על המושבים שלו, הגעתי לנסיעת מבחן וראיתי שהמושבים בשורה השניה זהים במדוייק למה שהאאוטלנדר מציע, והשורה השלישית פחות נוחה, וגם הכניסה לשורה השלישית מסורבלת בהשוואה. אני מתכוון גם לקחת נסיעת מבחן ב5008 ולבדוק אותו מקרוב, אם כי אינני מתכוון לקנות, בוודאי לא כרגע.

 

 

 

האאוטלנדר הוא מוביל הקטגוריה כרגע, מטבע הדברים הוא מוזכר בכל כתבה על 5008 כמתחרה ישיר, למרות שהיבואן מנסה להציג את ה-5008 כ"מדרגה אחת מעל" בדומה ליבואן של סקודה. אז הנה קבל את הראשון שדחף את האאוטלנדר לשרשור, אחריו באו עוד כמה...

 

 

 

לסיכום, שווה לבדוק את ה5008 מבחינת נוחות ומרווח המושבים בשורה השניה והשלישית, רכב קומפקטי עם מרווח מצויין - זאת נוסחה מצויינת עבור משפחה בעלת 7 נפשות. אקח את הרכב לנסיעת מבחן בקרוב ואבדוק אם באמת יש כאן בשורה למגזר. הפרש של 15K בין אאוטלנדר (פרימיום) לפג'ו 5008 (פרימיום) הוא לא הפרש משמעותי, ואני מתאר לעצמי שלאחר ירידת ערך מטורפת כעבור תקופת 3 שנים, אולי יהיה שווה עבורי למכור את האאוטלנדר ולעבור לפיג'ו. עד אז בטח נשמע הרבה חוויות מהקונים ונהיה הרבה יותר חכמים.

 

מה זה משנה מאיזה נתונים אוטו הכניסו,משנה נתוני היצרן,אם אתה מסתמך על נתונים,שלפחות יהיו נכונים!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע הבא יתחיל מבצע "חבר" במיצובישי.

ההפרש עכשיו בין הפיגו 5008 לאאוטלנדר גדל משמעותית.

גם שווה לחכות למבצע חבר בסקודה מי שמעוניין בקודיאק.

בכל מקרה, כבר שנתיים לא היה מבצע חבר בפיגו-סיטרואן.

היבואן ממש טעה שתימחר את הרכב כ"כ גבוה.

אני ניסיתי לרכוש את ה-5008 אבל אין שום הנחה מעבר למחיר ההשקה.

אני לפחות לא מוכן להוציא כ"כ הרבה כסף שהמתחרים נותנים את אותו הדבר(ויותר לדוגמא: מפתח חכם,תא מטען חשמלי,פנסי חזית לד) בפחות כסף במבצעי החבר האלו.

וזה חבל כי המתנתי מעל לחצי שנה להשקה.

 

 

http://wheel.co.il/%D7%A2%D7%93-35000-%D7%A9%D7%A7%D7%9C-%D7%94%D7%A0%D7%97%D7%94-%D7%9E%D7%91%D7%A6%D7%A2-%D7%97%D7%91%D7%A8-%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99-2018/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק, שוב התבלבלתי בגלל הפער בין הקטלוג של פיג'ו לבין איך שהכתבות באתרי רכב מציגים. הסתכלתי כרגע בקטלוג וראיתי שאכן בדגם הפרימיום יש כל מה שצריך במחיר של 200K. אבל עדיין מבחינת איבזור, גירסת הכניסה של אאוטלנדר מציעה הרבה יותר מגירסת הכניסה של 5008. כמו כניסה והנעה ללא מפתח, חלון גג (אמנם לא "פנורמי" שזה בסך הכל חלון כפול, אבל עדיין חלון גג עם כל המשתמע), חלונות אחוריים כהים. שלושת הדברים האלה הם דברים מאוד משמעותיים שאני נהנה מהם יום יום.

 

אתה מתמקד בפרטי אבזור ובכמות של "מה יש" ולא ב"איך זה מבוצע" ובאיכות של הדברים. זה נכון מהבחינה של VFM במידה מסוימת וזה גם לא לגמרי טעות, אבל גם גם ממש לא חזות הכל. למשל סאנרוף פנורמי הוא לא "סתם חלון כפול" אלא הוא רחב יותר וגדול יותר, ומכניס יותר אור (וחום, יתרונות וחסרונות). "כניסה והנעה ללא מפתח" יכולה להיות ע"י כפתור שחור ומכוער על הדלת שחייבים ללחוץ עליו כדי לפתוח את הנעילה, או שהיא יכולה להיות ע"י חיישנים בתוך הידית שפותחים את הנעילה כשאתה מכניס את היד לתוך הידית ונועלים ע"י נגיעה בצד החיצוני של הידית.

 

על אותו משקל אפשר להגיד שמיצובישי ספייס סטאר יותר טובה ממרצדס A קלאס כי יש לה יותר אבזור. זה רחוק מלהיות נכון.

 

 

ממש לא נכון. בסידור נכון של המושבים, ניתן להושיב שני מבוגרים בשורה השלישית ועוד שלושה בשורה השניה. עשיתי זאת בפועל. המושב האמצעי בשורה השניה הוא מעט צפוף, אבל בכלל לא הכי צפוף בקטגוריה. בדוק את ניסן אקסטרייל למשל.

 

עם זה אני מסכים לגמרי. שלושה מושבים נפרדים (כמו ב-5008/פיקאסו) זה יותר נוח, כי אפשר להזיז כל אחד בנפרד, אבל זה לא אומר שבסך הכל המושב יותר מרווח. דווקא האאוטלנדר, במושבים 3-4-5, הוא אחד הרכבים הכי מרווחים (מבחינת רוחב מושב כללי נטו) בקטגוריה.

 

האאוטלנדר הוא מוביל הקטגוריה כרגע, מטבע הדברים הוא מוזכר בכל כתבה על 5008 כמתחרה ישיר, למרות שהיבואן מנסה להציג את ה-5008 כ"מדרגה אחת מעל" בדומה ליבואן של סקודה. אז הנה קבל את הראשון שדחף את האאוטלנדר לשרשור, אחריו באו עוד כמה...

 

האאוטלנדר הוא מוביל הקטגוריה במכירות, וחלק גדול מהמכירות האלה הוא לציי רכב שקונים אותו בהנחות גדולות ומציעים אותו במקום מיניוואן. זה לא אומר הרבה על כמה הוא טוב.

 

לסיכום, שווה לבדוק את ה5008 מבחינת נוחות ומרווח המושבים בשורה השניה והשלישית, רכב קומפקטי עם מרווח מצויין - זאת נוסחה מצויינת עבור משפחה בעלת 7 נפשות. אקח את הרכב לנסיעת מבחן בקרוב ואבדוק אם באמת יש כאן בשורה למגזר. הפרש של 15K בין אאוטלנדר (פרימיום) לפג'ו 5008 (פרימיום) הוא לא הפרש משמעותי, ואני מתאר לעצמי שלאחר ירידת ערך מטורפת כעבור תקופת 3 שנים, אולי יהיה שווה עבורי למכור את האאוטלנדר ולעבור לפיג'ו. עד אז בטח נשמע הרבה חוויות מהקונים ונהיה הרבה יותר חכמים.

 

לא לגמרי קשור, אבל אגב מרווח, גם מרווח הגחון של ה-5008 טוב מאוד (23 ס"מ), שזה בעצמו יתרון גדול למשפחות שרוצות שבילים. אני מניח שכישורי השטח שלו לא בדיוק שוברי מוסכמות, אבל עצם השקט הנפשי שאתה מקבל גם בשביל פשוט כשאתה יודע שאתה גבוה, גם הוא שווה משהו.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל בין אוטלנדר לקודיאק הוא כמו לנסר לסופרב

וההבדל בין האוטלנדר ל 5008 הוא כמו לנסר ל508

ואני לא מגזים אוטלנדר זה לנסר עם 7 מקומות

וקודיאק זה סופרב עם 7 מקומות, אוטלנדר זה עגלה לעומת כל הרכבים האלה ואיבזור הוא צעצוע נחמד אבל לא נותן כלום לאיכות וחווית הנסיעה

וכמו שכתבו לך שלדעתך ספייס סטאר יוצר מA קלאס כי המצובישי יותר מאובזר

ותפסיק לעשות צחוק מעצמך

הקשר היחיד בין הרכבים האלה - 7 מקומות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

עם זה אני מסכים לגמרי. שלושה מושבים נפרדים (כמו ב-5008/פיקאסו) זה יותר נוח, כי אפשר להזיז כל אחד בנפרד, אבל זה לא אומר שבסך הכל המושב יותר מרווח. דווקא האאוטלנדר, במושבים 3-4-5, הוא אחד הרכבים הכי מרווחים (מבחינת רוחב מושב כללי נטו) בקטגוריה.

 

.

איך הגעת לזה?

רוחב המושב שלו בדיוק כמו זה של האטקה למשל ועומד על 131 ס"מ בין הדלתות, ממש רחוק מלהיות מוביל הקטגוריה.

הסורנטו מוביל עם 141 ס"מ.

שאר הקטגוריה סביב ה-135 ס"מ.

אבל הרוחב זה לא הבעיה היחידה, תנסה לחגור שלושה ילדים עם בוסטרים במושב האחורי ותגלה שלא ניתן להגיעה לאבזמי החגורות עקב תכנון גרוע...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מציינים את המושב האחורי, עדיין לא ישבתי ב5008 אבל ממבחנים ביוטיוב נראה שמרווח הראש בשורה השניה בדגמים עם גג פנורמי רע מאוד

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...