Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלות? השקת פיג'ו 5008


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל אני לא מאוכזב, יש רכבים אחרים ואני ממש לא חייב את ה-5008.

דבר שני יש הרבה הבדל בין סורנטו או קודיאק ל-5008 והוא המותג.

מה לעשות, פיג׳ו בארץ זה מותג חלש, מאוד חלש.

לעומת זאת קיה וסקודה אלו מותגים בין החזקים שיש, ועל זה אנשים מוכנים לשלם קצת יותר.

זה מתבטא בירידת הערך של פיג׳ו שבאופן מסורתי גבוהה יותר משמעותית מזו של סקודה ובטה מזו של הקיה סורנטו או האאוטלנדר.

אם אתה חושב שלא אז תציץ במחירונים (וכבר אפשר לראות מה המגמה של ה-3008 החדשה מול המתחרות).

אז כן, אני מצפה מיבואן שרוצה לבנות שוב את המותג שלו להציע רכבים טובים במחירים תחרותיים.

בינתיים יש כאן רכבים טובים (ויכול להיות שאפילו אמינים) אך מחירים ממש לא תחרותיים.

 

אגב עוד הבדל בין ה-5008 למתחרים הם ההנחות שיהיו בעתיד על ה-5008...

 

 

מת לדעת מה ראית על ה3008 כי אני עוקב אחרי הפרסומים ביד 2 באופן שבועי. כמעט כל המודעות שמפורסמות על רכבים חדשים מפורסמות במחיר מחירון ונעלמות אחרי כמה ימים , המחירים המפורסמים הם בדר"כ כ 10000 ש"ח מתחת למחיר הרכב החדש, מדובר ב 6-8 אחוז ירידת ערך.

ראיתי כמה רכבים מדצמבר נובמבר 16 שהם בני שנה, פורסמו ונעלמו מיד במחירים של 9-11 אחוז מתחת למחיר רכב חדש.

כמובן שיש גם פרסומים לרכבים שעדיין לא נמכרו במחירים נמוכים בהרבה כי יש להם קילומטרז' חריג או שהם היו מליסינג וכו..הם לא דוגמא לכלום.

בקיצור דווקא אחרי שנה שהדגם החדש קיים ירידת הערך שלו מעודדת מאד והלוואי שתישאר ככה, אני מאמין שככל שיעבור הזמן ויותר ציבור יחשף לרכב הזה האמון בו והפופולריות שלו תגדל מה שישפיע לטובה על ירידת הערך.

אף אחד לא נביא ולא חושב שאפשר לדעת מה תהיה ירידת הערך של ה 5008, אם הדגם יהיה מוצלח כמו האח הקטן שלו

יש סיכוי שהיא תתיישר לפי המספרים של המתחרות שלה. להסתכל מה הייתה ירידת הערך בעבר לא רלוונטי ולא מצביע על כלום, מדובר על דגמים חדשים (ומוצלחים מאד כמו שזה נראה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 136
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אגב מצאתי עוד הבדל עיקרי ומהותי בין הקודיאק ל-5008,

ביום ההשקה של הקודיאק לא יכלתי להיכנס לסוכנות בחיפה מרוב צפיפות, אנשים עמדו בתור מחוץ לסניף והיה קרנבל שלם.

הקרנבל סביב הרכב נמשך עוד שבועות ארוכים בהם הסניף היה צפוף ולא נעים היה להתקרב לרכב מרוב קהל.

היום, יום ההשקה של ה-5008, עברתי בסניף בחיפה והפלא ופלא הסניף היה ריק מאנשים, רק אני והרכב וחמישה סוכנים מובטלי עבודה.

אם זה לא מעיד על חוסר עיניין הציבור ברכב אז אני לא יודע מה כן..

אין ספק מהותי מאוד ואינדיקציה חזקה לגבי חוסר עניין.

ביום ההשקה של הקודיאק אחי היה בסניף ברעננה וכמעט לא היה שם אדם. כנראה שהרכב לא עניין אף אחד...

אגב הוא רכש והיא נהדרת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת באיחור - תמונות מההשקה.

עושה רושם שיש לנו את היתרונות של ה C4 גראנד פיקסו עם מרכב אופנתי של SUV.

ה 5008 מרווח מאד ועם דשבורד כמו שאחד כזה צריך להראות ולא כמו המוזרות של ה C4.

עם מרווח גחון של 23 ס"מ, הוא מציע יכולת עבירות מעניינת למדי.

20171211_105059_HDR (Large).jpg20171211_105157_HDR (Large).jpg20171211_105209_HDR (Large).jpg20171211_105413_HDR (Large).jpg20171211_105914_HDR (Large).jpg20171211_105925_HDR (Large).jpg20171211_110326_HDR (Large).jpg20171211_110638_HDR (Large).jpg20171211_111521_HDR (Large).jpg20171211_111536_HDR (Large).jpg20171211_111812_HDR (Large).jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי גם לראות מבפנים מבחוץ ואפילו קצת לשבת ב-5008 החדשה. בהחלט נראה, מרגיש ועושה רושם שהם שיחקו אותה.

חבל שהמחיר יהפוך אותה לנוף נדיר בארצנו (עד ההנחות, אם וכאשר יהיו).

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מת לדעת מה ראית על ה3008 כי אני עוקב אחרי הפרסומים ביד 2 באופן שבועי. כמעט כל המודעות שמפורסמות על רכבים חדשים מפורסמות במחיר מחירון ונעלמות אחרי כמה ימים , המחירים המפורסמים הם בדר"כ כ 10000 ש"ח מתחת למחיר הרכב החדש, מדובר ב 6-8 אחוז ירידת ערך.

ראיתי כמה רכבים מדצמבר נובמבר 16 שהם בני שנה, פורסמו ונעלמו מיד במחירים של 9-11 אחוז מתחת למחיר רכב חדש.

כמובן שיש גם פרסומים לרכבים שעדיין לא נמכרו במחירים נמוכים בהרבה כי יש להם קילומטרז' חריג או שהם היו מליסינג וכו..הם לא דוגמא לכלום.

בקיצור דווקא אחרי שנה שהדגם החדש קיים ירידת הערך שלו מעודדת מאד והלוואי שתישאר ככה, אני מאמין שככל שיעבור הזמן ויותר ציבור יחשף לרכב הזה האמון בו והפופולריות שלו תגדל מה שישפיע לטובה על ירידת הערך.

אף אחד לא נביא ולא חושב שאפשר לדעת מה תהיה ירידת הערך של ה 5008, אם הדגם יהיה מוצלח כמו האח הקטן שלו

יש סיכוי שהיא תתיישר לפי המספרים של המתחרות שלה. להסתכל מה הייתה ירידת הערך בעבר לא רלוונטי ולא מצביע על כלום, מדובר על דגמים חדשים (ומוצלחים מאד כמו שזה נראה).

ענין של נבואה שאולי תגשים את עצמה, אולי לא. לא פעם ראשונה שהמצוטט בונה תאוריה שכנראה נסמכת על נסיון כושל ורב מכאוב עם הדגם הקודם של ה 3008 ו"מרכיב" אותה על הדגם החדש. לגוף ה 5008 אכן מחירה לא ממש אטרקטיבי, אם להתבטא בזהירות, לא בגלל שהמתחרות זולות יותר, לא בגלל שמדובר באוטו מחורבן, עושה רושם שלהיפך, אבל השוק כאן מקובע למדי בסטיגמות ומאוד שמרן בתפיסתו, לא רואה סיכוי רב לפז'ו כלשהיא להפוך ללהיט מכירות, קל וחומר שבאותו כסף אפשר לקנות סקודה או לקבל עודף על אאוטלאנדר. ויש די דוגמאות גם במורד הליין כמו ה 208 או ה 2008, מכוניות מעולות במחיר לא גבוה וקצב מכירות מדשדש לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרוב המוחץ של הרכבים הצרפתיים נשחטים במחירון, הגיוני להסיק שהרכבים הבאים יחטפו גם, הסניק שלי חטפה ירידה של 75% ב 5 שנים.

כמו שאמרו, מי שקונה רכב צרפתי מסתכן בירידת ערך גדולה, ומוניטין אמינות מפוקפק, לכן היבואן אמור לבוא לקראת הלקוח במחיר תחרותי בשביל להחזיר את המותג למרכז הבמה ותקן את המוניטין הזה, בד"כ זה קורה (208, C3 החדשה, ה3008 , אפילו אחותה של ה5008 מפורסמת במחיר מצוין), אבל כאן לא רק המחיר לא תחרותי אלא הכי גבוה בקטגוריה, כנראה יש להם בעיית מלאי רצינית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל מהסוף, אם ירידת הערך של ה-3008 לא מזהירה כבר עכשיו, עוד לפני ש״סגר שנה״, אז להיכן אתה מצפה שהיא תשתפר בעוד חודש?

אבל סתם לצורך הספורט נפגש בעוד חודשיים ונראה..

 

לגבי הרכב וסטיגמות, כאחד שהייתה לו במשפחה את ה-3008 הקודמת הסטיגמות לגמרי לא סטיגמות אלא עובדות.

אז יכול מאוד להיות שהחדשה תהיה סופר אמינה אך חובת ההוכחה על היצרן/יבואן.

כאשר קיה רצו לשכנע את הציבור שהם עברו מהפיכה הם שיכנעו אותו דרך הכיס ולא ניסו לתמחר את הרכבים שלהם בהגזמה בכדי להציג מצג שהרכב סופר איכותי..

הציבור לא סלח סתם, הם ניסו בגלל המחיר הנמוך וגילו רכבים אמינים מבעלי איכות סבירה.

ירצו לובינסקי לשנות את גישת הציבור לגבי פיג׳ו-סיטרואן ותכבדו וינקטו באותה הגישה, עד אז הם ימשיכו לדשדש מאחור.

הכי קל להאשים את הציבור הישראלי...

 

אגב מצאתי עוד הבדל עיקרי ומהותי בין הקודיאק ל-5008,

ביום ההשקה של הקודיאק לא יכלתי להיכנס לסוכנות בחיפה מרוב צפיפות, אנשים עמדו בתור מחוץ לסניף והיה קרנבל שלם.

הקרנבל סביב הרכב נמשך עוד שבועות ארוכים בהם הסניף היה צפוף ולא נעים היה להתקרב לרכב מרוב קהל.

היום, יום ההשקה של ה-5008, עברתי בסניף בחיפה והפלא ופלא הסניף היה ריק מאנשים, רק אני והרכב וחמישה סוכנים מובטלי עבודה.

אם זה לא מעיד על חוסר עיניין הציבור ברכב אז אני לא יודע מה כן..

 

לגבי המחירים,

האקטיב עולה 180,000₪ ויש קילס.

הפרימיום עולה 197,000₪ כרגע ללא קילס (למשלוח הראשון), החל מהמשלוח הבא המחיר יהיה 200,000₪ ויכלול קילס.

הנחה של 4,000₪ לתקופת ההשקה.

בהצלחה

 

הקביעות שלך לגבי ירידת ערך של ה 3008 תמוהות וזה בלשון עדינה, אם יש לך נתונים נשמח לראות , עד אז זה לא יותר מתחושת בטן שאינה אוביקטיבית במיוחד.

קיה לא שיכנעו אף אחד דרך הכיס, הם הלכו לליסינג והציפו את השוק עם פורטה במחירי זנות, אני יודע הייתי שם..

לובינסקי ובצדק לא הולכים לשם, הם כמובן יביאו רכבים לצי הליסינג אבל הם מכוונים יותר ללקוח הפרטי ומכמה סיבות..הראשית היא שיש להם הקצאה די קשיחה של רכבים , ומצד היצרן אין שום סיבה להתפשר כאשר הם מסוגלים לקבל יותר על כל רכב אשר נמכר באירופה ולא בישראל.

הגישה שלך שכל מה שלובינסקי צריכים לעשות זה להוריד מחירים היא אסטרטגיה שתחריב את המותג בארץ , פיזו לא מתחרה בקיה במיוחד עם ה 3008 \ 5008 , הם פשוט ברמה אחת ויותר מהמקבילות שלהם בקיה , פיזו הלכה על אסטרטגיה של ערך מוסף ושם יש לה רכב מנצח בכל קנה מידה.

כל עוד לובינסקי ימכרו את ההקצאה המוגבלת שלהם לא נראה ירידת מחירים ואו הנחות מעבר ל 5-10 א"ש במבצעי חבר למיניהם.

בתחום של הרכב הפרטי אני מניח ששם התחרות תהיה קשה יותר , היבואן יתמחר את הרכב בצורה אגרסיבית על מנת לחדור חזרה לליסינגים , גם שם לא בהכרח דרך מחיר אלא כרכב מצויד הרבה יותר מהמקבילות בקבוצה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרוב המוחץ של הרכבים הצרפתיים נשחטים במחירון, הגיוני להסיק שהרכבים הבאים יחטפו גם, הסניק שלי חטפה ירידה של 75% ב 5 שנים.

כמו שאמרו, מי שקונה רכב צרפתי מסתכן בירידת ערך גדולה, ומוניטין אמינות מפוקפק, לכן היבואן אמור לבוא לקראת הלקוח במחיר תחרותי בשביל להחזיר את המותג למרכז הבמה ותקן את המוניטין הזה, בד"כ זה קורה (208, C3 החדשה, ה3008 , אפילו אחותה של ה5008 מפורסמת במחיר מצוין), אבל כאן לא רק המחיר לא תחרותי אלא הכי גבוה בקטגוריה, כנראה יש להם בעיית מלאי רצינית.

 

מי שקורא את עיתונות הרכב באירופה יודע שפיזו בחוסר יכולות יצור עם ה 3008 (ביטלו את דגם ה 1.2 GT) והיצרן מתמקד באספקה של הרכב באירופה שם הוא מוכר בעיקר את גירסאות הקצה היקרות , אותו כנ"ל לגבי ה 5008 , פועל יוצא הם מחירים גבוהים של הדגמים בארץ כיוון שהיצרן מעדיף למכור רכב באירופה במחיר גבוהה מאשר למכור בזול בישראל..הם חברה עיסקית ולא מלכ"ר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי הודיעו שיש להם הקצאה שנתית של 1,500 רכבים בלבד מה- 5008. אני רואה קושי לעמוד גם ברף ההקצאה הזה, ברמת המחירים הזאת, לאור כך שהם מכרו השנה עד חודש נובמבר 2017 רק כ- 1,600 רכבים מדגם ה- 3008 ועם תמחור אטרקטיבי במיוחד (145 רכבים לחודש בממוצע, כלומר עד סוף השנה הצפי הוא ל- 1750 רכבים לערך).

 

אלא אם כן הם תמחרו את המחיר של ה- 5008 גבוה כדי לתת הנחות הן לליסינג והן לצרכנים הפרטיים בניגוד ל- 3008 ואלא אם כן תהיה קניבלזציה הדדית בין ה- 5008 ל- 3008 בחלק מהמכירות.

 

בהמשך השנה תגיע גירסת אקטיב של ה- 3008 מאובזרת באביזרי בטיחות דומים לרמת האקטיב של הפיז'ו 5008, דבר שאולי יגדיל את המכירות שלו.

 

לגבי שיעור ירידת הערך של ה- 3008, במחירון יצחק לוי מופיעים מחירים של 2017 חדש, 2017 משומש (שמייצג ירידת ערך של 11 חודשים) ושל חודש 01/2016 (שמייצג כאמור ירידת מחיר של שנה שלמה נוספת, למרות שבפועל היבוא לישראל החל בחודש 11/2016 מלבד דגם דיזל פרימיום שהחל להיות מיובא בשנת 2017. מי שרכש בחודש 11,12/2016 יוכל לנסות לבקש תוספת חודשי עלייה לכביש, אני מאחל לו בהצלחה).

 

אציג את הנתונים בהמשף וכל אחד יוכל להסיק מסקנות בעצמו.

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל הספקנים לגבי התובנות שלי בנוגע לירידת הערך של ה-3008 או הצפויה ל-5008, זכותכם..

יחד עם זאת עם עובדות קצת קשה יותר להיתווכח, אז בואו נדבר עובדות.

אני עוקב לא פחות מכם על ה-3008 בלוחות (כי תכלס הרכב באמת עיניין אותי) ולא ראיתי אף לא פעם אחת רכב שפורסם במחיר מחירון ונמכר בתוך ימים ספורים.

כן ראיתי את האקטיב מעכו שפורסמה מספר חודשים במחיר מחירון (דאז) ולבסוף ירדה מהלוח (אם נמכרה או לא לך תדע).

כן ראיתי את הפרימיום בנזין של הזוג בגרושין שפורסמה במחיר יחסית זול ועדיין עמדה בלוח חודשיים.

והיו עוד דוגמאות שאין לי כוח לרשום.

 

כרגע יש שני רכבים בלוח, אחד פרימיום בנזין יד-1 ב-150K ש"ח, זה מחיר מוגזם כאשר מחיר המחירון על פי לוי יצחק הוא 146K ש"ח.

נניח הנחה מאוד אופטימית שהוא יקבל מחיר מחירון (לוי יצחק) אז ירידת הערך יוצאת 16.6%, לא להיט.

רכב שני זה אקטיב בנזין יד-2 (יד 1 פרטי ולא ליסינג) עם ק"מ נמוך מאוד (7K) במחיר דרישה של 128K ש"ח.

מחיר הרכב כחדש היה 155K. על מחיר זה יש להוסיף 5K ש"ח ל"חבילת השקה" הכוללת ג'נטים 19 ופסי קישוט (ובשלושת הפעמים שאני התעניינתי בסוכנות לגבי הזמנת הרכב לא היה ניתן להזמין ללא, ובכל מקרה היא קיימת ברכב הספציפי) יוצא ירידת ערך של לא פחות מ-20%, או "רק" 17.5% אם נתעלם מתוספת 5K השקלים, לא להיט כלל וכלל.

תגידו, "אה ברור זה הבנזין, הדיזל שומר על המחירון הרבה יותר".. אז לא ממש.

מחיר אקטיב דיזל משומש הוא 121K ש"ח (ירידת ערך של 19.3% אם מחשיבים את עלות חבילת ההשקה, או 16.5% אם מתעלמים ממנה).

מחיר פרימיום דיזל משומש 139K ש"ח, משקף ירידת ערך של 15.8% (במקרה זה אין חבילת השקה)

 

בקיצור, עובדות חברים, אפילו שלא תמיד נעים לשמוע אותן...

 

לגבי ה-5008 ימים יגידו, אבל אם לשפוט על פי הגרנד פיקאסו אז גם שם המצב לא יהיה מזהיר.

בדקתי ירידת ערך של גרנד פיקאסו 2L דיזל אקסלוסיב (המפואר ביותר) אשר נמכר כחדש ב-180K ש"ח (אם אני לא טועה).

שנת 2015 על פי מחירון לוי יצחק (108K) ירד רק 40% ב-3 שנים שזה לא רע כל כך.

הבעיה היא שבלוח מפורסמים כאלו מיד-1 פרטית עם ק"מ סביר בי-100K שזה 45% בשלוש שנים.

 

עכשיו תשוו את זה לירידת הערך של מאזדה CX5 (במקרה של ה-3008) או לירידת הערך של האאוטלנדר (גרנד פיקאסו) ותחזרו עם תובנות משלכם.

 

לא אומר שירידת הערך זה הדבר הכי חשוב, ולרעיה גם אני שקלתי בחיוב לרכוש 5008 מאחר ואני מחליף רכב פעם ב-6-7 שנים. אך לדעתי המחיר מוגזם וללא כל הצדקה, וירידת הערך המוגזמת ביחס למתחרים בטח שלא עוזרת לשכנע אותי (או את הציבור) לרכישת הרכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי לחדש לך, אובדן ערך בשנה הראשונה של 15-20 אחוז הוא המקובל בשוק .

מבט ביד 2 מראה שמוכרי האוטלנדר חייב באשליות ומבקשים על רכבים משומשים מחיר של רכב חדש וחלקם גם מעבר לחדש.

ספורטאז \ טוסון - לדגמי ה 1.6 ליטר ממוצע של 15% נפילת ערך מחיר מבוקש מול מחיר מחירון, הסיכוי שלהם לקבל את המחיר הנ"ל הוא אפסי כאשר יש קרוב ל 100 רכבים זהים למכירה בלי לקחת בחשבון את הרכבים אשר מוצעים על ידי סוחרים..

לגבי מאזדה CX5 , מחירון 167 , אנשים מבקשים בין 140-145 א"ש לרכב אשר עלה במקור 167 בין 14-17 אחוז אובדן ערך לרכבים , יש רכב אחד עם 1900 ק"מ על השעון מחיר מבוקש 146 כלומר 14.5% נפילת ערך לרכב שעלה ביוני 2017 על הכביש

בקיצור, עובדות חברים, אפילו שלא תמיד נעים לשמוע אותן...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן מחירי מחירון של יצחק לוי לגבי הפיז'ו 3008 (לקוחים מהאפליקציה שלו מופיע תחת "פיז'ו 3008 החדשה") (בסוגריים רשמתי את אחוזי ירידת הערך כפי שחישבתי אותם):

 

דגם אקטיב דיזל:

2017 חדש: 145

2017 משומש: 121 (16.4 אחוז יחסית למחיר כחדש)

2016: 104 (14 אחוז יחסית למחיר שנה שעברה)

סה"כ ירידה של 28 אחוז לעומת מחיר חדש.

 

דגם אקטיב בנזין:

2017 חדש: 155

2017 משומש: 130 (16.2 אחוז יחסית למחיר כחדש)

2016: 109 (16.2 אחוז יחסית למחיר שנה שעברה)

סה"כ ירידה של 30 אחוז לעומת מחיר חדש.

 

דגם פרימיום בנזין:

2017 חדש: 175

2017 משומש: 146 (16.6 אחוז יחסית למחיר כחדש)

2016: 129 (11.7 אחוז יחסית למחיר שנה שעברה)

סה"כ ירידה של 26.3 אחוז לעומת מחיר חדש.

 

דגם פרימיום דיזל:

2017 חדש: 165

2017 משומש: 139 (15.8 אחוז יחסית למחיר כחדש)

2016: לא נמכר

 

ניתן לראות כי דגם פרימיום דיזל ירד הכי פחות ב-11 החודשים הראשונים של שנת 2017 ואולי זה מרמז שהוא גם ימשיך לרדת פחות מהדגמים האחרים בהמשך.

 

עדיין מדובר בשיעור ירידת ערך גבוה מדגמים כמו cx5 ואאוטלנדר:

 

cx5:

2017 חדש: 165

2017 משומש: 140 (15 אחוז יחסית למחיר כחדש)

2016: 130 (7 אחוז יחסית למחיר שנה שעברה)

סה"כ ירידה של 21 אחוז לעומת מחיר חדש.

 

אאוטלנדר "אינסטייל":

2017 חדש: 164

2017 משומש: 139 (15 אחוז יחסית למחיר כחדש)

2016: 128 (8 אחוז יחסית למחיר שנה שעברה)

סה"כ ירידה של 22 אחוז לעומת מחיר חדש.

 

ירידת הערך ב- 11 החודשים הראשונים די דומה לכל הרכבים הנ"ל, ההבדל הוא בשנה השנייה שם הפיזו' מגדיל את הפער, בעיקר בדגמי האקטיב גם בנזין וגם דיזל, גם הפרימיום בנזין אבל פחות.

 

לאחר שנתיים ההפרש לרעת ה- 3008 לעומת ה- cx5 והאאוטלנדר נע כאמור בין 4-7 אחוז ממחיר הרכב כחדש (כאמור כל אחוז שווה 1,450 ש"ח עד 1,650 ש"ח בדגמים הנ"ל), כאשר כאמור למעשה החלק הארי של ההפרש נוצר בשנה אחת בלבד, שנת 2016 (בשנת 2017 ירידת הערך היא דומה לכל הרכבים הנ"ל).

 

אם דפוס ירידת הערך הזה יימשך כל שנה, שכל אחד יעשה לעצמו את החישוב מה יהיה הפרש המחירים בין הדגמים הנ"ל לאחר כמה שנים.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון וגרין אני גם קורא את התגובות שלכם ולא מבין, בחיי.

ירידת ערך של 15%-20 בשנה ראשונה נשמע לי נורמלי לחלוטין.

אני משער שעל הגרמניה שלי אפסיד 20% אם אמכור עכשיו והיא בת שישה חודשים...

לא שזה לא יכאב לי, אבל אני נוהג ברכב שאני רוצה לנהוג בוא ונהנה ממנו ומוכן לשלם מחיר על כך.

הבנתי כבר שפרמטר איבוד ערך חשוב לכם יותר משאר הפרמטרים וזה בסדר גמור. לכו על מאזדה או מיצובישי אם זה השיקול ותהנו.

אם זאת, אל תשלו את עצמכם.

דיברתי עם חבר שמכר CX5 בת שלוש (כמעט) במצב מדהים לפני שבועיים ושאלתי אותו אם קיבל מחירון. צחק ואמר שהתעניינות לא היה חסר, אבל לא הצליח לסגור מחירון עם אף אחד, ומכר בכמה אלפים פחות, למרות יצחק לוי והמחירון הלא מציאותי שלו.

אגב כתחליף למאזדה הוא הזמין 3008 בנזין פרמיום אחרי שהתלהב ממנה כשנסע עם חבר אחר לאילת בשלו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שעוד מוקדם לקבוע ירידת ערך לדגמים כאלה חדשים. אין מספיק עסקאות עדיין ומחירון לוי לא משקף כלום.

הכי טוב אם היתה איזה מערכת דיווח אמינה נניח בבנק הדואר אבל כנראה שהעמימות טובה לכולם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2319 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...