Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

הרכב הוא e class צורה w211.

יחידה הראש היא audio 50 aps שאליה הלחמתי כבל aux שעובד.

יחידת הראש מוציאה אות אופטי למגבר,

הרמקולים הקדמיים (בעיקר צד שמאל) מזייפים ומרעישים לפעמים ואני מעוניין להחליף.

מקדימה יש לי טוויטר ורמקול (שאין לי מושג אם יש בניהם קרוסאובר או שהכל מבוצע דרך המגבר?)

 

לכן, בתור התחלה אחליף את הרמקולים מקדימה (זוג טוויטרים וזוג רמקולים)

האם יש צורך לקנות קומפוננט? או שעדיף לקנות טוויטר ורמקול בנפרד?

 

כאשר הרמקולים לא מזייפים אני מאוד אוהב את הסאונד ולכן לא רוצה לגרוע וחשוב לי שיהיה דיי איכותי..

אשמח לשמוע המלצות לדגמים מנסיונכם..

התקציב שלי הוא בערך 500 ש"ח עבור הרמקולים הקדמיים ומוכן למתוח מעט..

 

בנוסף ראיתי סט שלם משומש של רמקולים logic 7 של הרמן קרדון לרכב הזה בסביבות ה1500-200 שח כולל משלוח, האם כדאי לשקול?

 

תודה רבה ..

עריכה אחרונה על ידי HHaimz

פורסם

הי חיים - אפשר קישור לסט של הרמן קרדון?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היי,

מחיפוש מהיר: https://m.ebay.com/itm/MERCEDES-W211-HARMAN-KARDON-LOGIC-7-SOUNDSYSTEM-AMPLIFIER-SUBWOOFER-WIRING/272932789203?hash=item3f8c0fdbd3:g:HIEAAOSweR1aCxNg

יש עוד הרבה תוצאות עבור w211 harman kardon.

 

שכחתי לציין שיש חיבור של קבל לטוויטר שנראה לעין,

האם זה חשוב? עבור מה הוא משמש? והאם החיבור הוא בטור או במקביל?

 

תודה רבה

פורסם (נערך)

אומנם זה חורג מעט מהתקציב אך מה דעתכם על ה Morel Dotech Ovation?

אני מניח שהקבל נועד לחתוך את התדרים הנמוכים ומחובר בטור ולכן לא אצטרך אותו בקומפוננט..

 

אני קצת דואג שהתנגדות הקומפוננט גדולה מההתנגדות של הרמקולים הקיימים

עריכה אחרונה על ידי HHaimz

פורסם (נערך)

לא חושב שיש לי יותר מדי מה לתרום כרגע.

 

המוראל דוטק הוא סט ישן. אם קיים עדין בחנויות, הוא יושב שם כבר כמה שנים טובות.

ובלי הגברה ראויה (שאני מניח לא קיימת עכשיו והיא מבוצעת ישירות מיחידת הראש), אני לא בטוח שהוא יהווה תחליף טוב.

 

התנגדות גדולה יותר של רמקולים רק תוביל להספק מופחת מצד ההגברה.

 

אני חושש שאדי יתחיל עם רעיונות משוגעים לשימוש ב-MOST, שיעלו בערך את המספרים שציינת רק ביורו/דולר. :wink:

 

הסטים של הרמן קרדון, שכוללים את המגבר/מעבד LOGIC 7, אולי באמת יכולים להוות פתרון כלשהו (אם יקלעו לטעמך).

אבל צריך לקחת בחשבון שמדובר בציוד משומש שמצבו לא לחלוטין ברור, ויש לוודא אם נדרש איזשהו קידוד מסויים למערכת וכד' לאחר ההתקנה.

 

מה שלא יהיה, אל תלך בדרך הזו. :nono::neutral:

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

תודה רבה :)

כן, אני וויתרתי על הדאבל דין בגלל מה שקרה לו שם..

 

קיימת הגברה לדעתי על ידי מגבר מקורי שנמצא בתא המטען (AGW) (קיים גם סאבוופר מובנה במערכת),

הרמקולים לא מוגברים מיחידת הראש!

 

אם כך, אז מה דעתכם על המורל וירטוס / מקסימו / טמפו ?

פורסם

כמה רמקולים יש כעת? 5/6/7?

מצאתי נתון עבור ה-LOGIC 7 שהמגבר שם הוא 7.1 ובעל הספק כולל של 420W (מתוכם 40W לערוצים הרגילים ו-140W לסאב). לא בטוח ש-RMS.

אולי ניתן למצוא את הנתון למגבר אצלך ע"י חיפוש של המק"ט או משהו בסגנון.

 

בכל מקרה, אני לא בטוח שהחלפה לרמקולים "רגילים" תיתן תוצאה רצויה.

אולי בדומה ל-BMW יש ערכות חליפיות שמציעות רמקולים עם רגישות גבוהה ואפשרות להתקנה בתושבות המקוריות, אבל זה גם די דומה ברעיון לרכישת המערכת של הרמן קרדון.

 

בקיצור, מציע להמתין לתגובתו של אדי או מישהו אחר שידע לתרום יותר לשיח ממני במקרה זה. :-P

פורסם

הדיעה שלי - אם זה התקציב - לך על המקורי או התואם מקור - תהנה מLOGIC 7 בתקציב זעום -שווה את זה.

 

אם אתה רוצה משהו בסגנון אחר - לא פורמט דולבי כזה או אחר אבל סיגנל ברמת היי אנד - אכן זה מתחיל מהMOST אבל התקציב שלך צריך לעלות לאזור ה7-10 אלף שקלים והאמת עד כמה שהייתי רוצה ללוות עוד פרוייקט אינטגרציה כזה או אחר - לא נראה לי שזה מה שאתה מחפש ולפחות באופן אישי, בחצי שנה הקרובה יש לי בערך זמן לכלום חוץ מלתת עצות והכוונה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

תודה רבה לכם על העזרה :-o

אני חייל ויהיה לי קשה להעלות לסכום כזה:cry: לכן מחפש המיטב שאפשר יהיה להוציא מהתקציב הנמוך שיש לי,

בנוסף אני גם שמח ללמוד על התחום 8)

 

איך שאני ראיתי, המערכת מורכבת כרגע ככה (אני מאמין שהכל מקורי):

ליחידת הראש כניסה ויציאה אופטית, כניסת רדיו, ואני הוספתי כניסת של כבל AUX שהלחמתי למערכת.

כנראה שהכל עובר למגבר (שאם אני לא טועה, הכניסה שלו והכניסה של המגבר של הLOGIC7 זהים) בבאגז' ומשם אל סאב וופר, זוג רמקולים אחוריים, זוג רמקולים קדמיים וטוויטרים קדמיים.

 

חיפשתי ערכות חליפיות אך לא מצאתי,

קיבלתי רמקול שמאלי שאני אנסה להחליף ואקווה שיתפקד בסדר לבנתיים

לאחר מכן אני אשקול שדרוג המערכת להרמן קרדון (חסרון: משומש), אולי אפילו ללא המגבר בעלות זולה יותר או שאולי בניית מערכת עם נצילות גבוהה בהדרגתיות ואולי אפילו על המגבר הקיים.

 

בכל מקרה, מקווה לטוב ומודה לכם על העזרה! :-P

עריכה אחרונה על ידי HHaimz

×
×
  • תוכן חדש...