Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3144 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התחילה לי בעיה מוזרה אתמול

אני מתניע את הרכב והמד של החום נשאר על 0, רק לאחר 5 דקות נסיע הוא עולה לאט לאט לאמצע ונשאר שם

 

מה זה יכול להיות?

אם אני מכבה את הרכב ומתניע שוב ישר הוא עולה במהירות ל90

אבל בהתנעה של אחרי שעות זה קורה שוב

פורסם

5 דקות נשמע לי זמן מאוד סביר להגיע לטמפרטורת עבודה.

אני יודע שיש כאן אנשים עם אותו מנוע כמו שלך (APK),

אולי הם יחלקו את הניסיון שלהם

יום טוב גם לך

פורסם

טרמוסטט שנתפס פתוח באמצע הדרך יכול לגרום לסיממטום של מנוע שמתחמם בקצב איטי.

הטרמוסטט הינו רכיב מכני כמו ברז על קפיץ שנפתח ע"י אדי מים חמים.

כשהמנוע קר, הטרמוסטט אמור להישאר סגור לגמרי וגם אין אדי מים שיינסו לפתוח אותו. (הוא יכול להיות פתוח אם הוא תקוע במצב פתוח עקב קורוזיה - כנראה בגלל שימוש במי ברז כמי קרור)

אם התרמוסטט תקוע באמצע הדרך, צפוי גם שהמנוע יתחמם גם מעבר לנקודת הטמפרטורה האידיאלית שלו.

פורסם

הטרמוסטט הינו רכיב מכני כמו ברז על קפיץ שנפתח ע"י אדי מים חמים.

לא אדי מים מחממים את התרמוסטט אלא נוזל קירור חם שמחמם את הווקס שנמצא בתרמוסטט.

 

דרך אגב קיימים רכבים שבהם קיים תרמוסטט חשמלי אשר מפוקד על ידי מחשב ניהול מנוע.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...