Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'ק אנג'ין עם משיכות סל"ד לפעמים בהנעה - יונדאי אלנטרה 2004


streicher_19
שימו לב! השרשור הזה בן 2388 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

היונדאי אלנטרה שלי מ 2004, עם 170,000 ק"מ, היה אצלנו במשפחה מאז שהיה בןת שנה ועובר תמיד טיפולים כמו שעון אצל מוסך רמי יונדאי המדהים בתל אביב. ברשותי כבר 4 שנים.

 

הרכב הזה עושה אצלי פחות מ 10,000 בשנה. בדרך כלל אני צריך אותו לאיזה משהו רק פעם בשבוע שבועיים, ופעם ב שבועיים שלושה נוסע איתו לבקר את המשפחה בחיפה. הוא עומד ברחוב בתל אביב לפעמים ימים ושבועות שאני שוכח ממנו ולא משתמש בו ובטח כשאני נוסע לחו"ל הוא עומד בכיף שבוע שבועיים מבלי שמניעים אותו.

 

תמיד תמיד, גם אחרי שבועיים ואף קצת יותר שלא מניעים אותו - הוא מניע ישר בנגיעה ונוסע ממש אחלה (מאיץ רגיל, בולם טוב. כל החשמלים עובדים פרפקט).

 

מה הבעיה...

פעם בכמה הנעות, נדלקת נורת הצ'ק אנג'ין עם טיפונת משיכת סל"ד, רק לאיזה 5-7 שניות ואז הכל כרגיל.

 

למה זה קורה ומה צריך לתקן? אולי רק ניקוי מצערת או ניקוי חיישנים?

אני יודע שאוטו צריך להיות מונע ונוסע יותר, אבל אני לא מקדיש לרכב הזה תשומת לב שכזו ובאמת רק צריך להגיע אליו פעם בשבוע שבועיים ושיסע.

 

אשמח להארות / עצות!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי יונדאי אלנטרה 2004 לפני כ 9 שנים. אני הייתי יד ראשונה. הרכב מעולה חוץ מזה שהוא לא חסכוני בדלק במיוחד. 3 שנים אחרי שקניתי את הרכב נדלקה לי הנורית צ'ק אינג'יין. במוסך טענו שצריך להחליף ממיר קטאליטי. לא האמנתי להם. כמה ימים אחר כך תידלקתי בסונול (דלק מתוסף) ואחרי 100 מטר נסיעה הנורית כבתה ולא נדלקה יותר. מעיון בספר רכב ראיתי שהיצרן דורש הוספת תוסף לדלק אחת לשנה. אם לא הוספת תוסף לדלק מעולם, כדאי מאוד שתנסה זאת, או לחילופין תתדלק בדלק מתוסף של סונול. בהצלחה.

נ.ב: אני יודע שבפורום הזה לא מאמינים באפקטיויות של תוספי דלק ובאופן עקרוני אני מסכים אתם, למעט המקרה הנ"ל שהוכיח את עצמו מבחינתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2388 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...