Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה: אאודי Audi Q2


Cadillac58
שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

סקירה נחמדה וממצה. לענין המחיר, באותו כסף CX5 או 3008, אינף סייד. האוטו הזה יקר לאללה ולא משנה מאיזה כיוון תסתכל, אפילו מזה של תחושת הכפתורים ספוגת הפרימיום.

 

שים לב לדקויות, המחיר אחרי הנחה דומה ל- cx5 או 3008, זה אומר שבפועל אם שיעור ירידת הערך של שלושת הרכבים הללו יהיה זהה, אתה תפסיד בפועל הרבה פחות על האאודי שכן ירידת המחיר מתחילה ממחיר מחירון גבוה משמעותית ממחיר הרכישה בפועל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

שים לב לדקויות, המחיר אחרי הנחה דומה ל- cx5 או 3008, זה אומר שבפועל אם שיעור ירידת הערך של שלושת הרכבים הללו יהיה זהה, אתה תפסיד בפועל הרבה פחות על האאודי שכן ירידת המחיר מתחילה ממחיר מחירון גבוה משמעותית ממחיר הרכישה בפועל.

זה לא בדיוק נכון כי לוי יצחק מודע להנחות ומשקלל את זה כנראה. הירידת ערך של הCX5 זה משהו שנדיר למצוא היום.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני נוהג על המנוע (1.4 של ה-Q2) אחרי שעברתי אליו מ2 ליטר דיזל של במוו. חיסכוני הוא לא כל כך. במיוחד בתוואי הררי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מנועי הטורבו המודרניים (בנזין) לדעתי יתרונם בחסכון הינו רק בדרך בינעירונית.

מניסיון הייתה לי תקופה פוקוס סטייישן טורבו, 85% מהנסועה היתה בדרך עירונית, הכי טוב שהצלחתי לגרד היה 8 ק״מ לליטר.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב לדקויות, המחיר אחרי הנחה דומה ל- cx5 או 3008, זה אומר שבפועל אם שיעור ירידת הערך של שלושת הרכבים הללו יהיה זהה, אתה תפסיד בפועל הרבה פחות על האאודי שכן ירידת המחיר מתחילה ממחיר מחירון גבוה משמעותית ממחיר הרכישה בפועל.

ראשית ונכון ציינת, "אם". שנית אם חשבון הרווח וההפסד הוא הדבר בשבילו קונים אוטו ובהנתן שה"אם" של ירידת הערך הדומה וה"אם" של מחיר הקניה הנמוך מהמחירון באודי, אכן מתקיימים, אז הרבה יותר טוב לקנות טויוטה לנדקרוזר משומש, להעמיד אותו בחניה ולהסתכל איך הכסף צומח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על כל הפידבקים, שמחתי. אענה על כמה שאלות:

 

סקירה ארוכה ומפורטת, תודה רבה.

הרכב באמת נוסע נהדר, גם בהשוואה למנועים דומים בקונצרן, אולי זה כיול שונה של משהו אצל אאודי ואולי זה עניין של משקל.

לגבי הריפוד - אין בכסאות כריות אוויר?

 

יש. כרית האוויר הצידית ממוקמת בריפודי משענות הגב. מהסיבה הזו אי אפשר לרפד בעור מעל לבד הקיים אלא להסיר את הבד. סמוך על אוטו אלגנס שהם יודעים לשמור על כריות האוויר.

 

סקירה מעולה.

למה אין אצלך מערכת לזחילה בפקקים? חשבתי שהיא מגיעה כחלק מחבילת האסיסטנס. האם היא לא קיימת בכלל ב-Q2 בארץ?

 

אתה צודק, מערכת זחילה בפקקים היא חלק מחבילת האסיסטנס המלאה. ביולי-אוגוסט הגיעו ראשוני הרכבים עם החבילה ובחלקם (רובם?) היו חוסרים. הייתי צריך לבחור לוותר על Side Assist עם זיכוי של 3,000 שקל (התרעה על רכב בשטח מת) או על Traffic Jam Assist עם זיכוי של 2,000 שקל, ובחרתי באופציה השנייה. ולא לדאוג, פיצו אותי יפה גם מעבר לזיכוי.

בכל אופן מערכת הסיוע בפקקים רק שומרת על הנתיב במהירות 0-65. אין קשר בינה לבין בקרת שיוט אדפטיבית שפעילה במהירות 0-200 גם בלי הסיוע בפקקים.

 

במחיר הדגם המאובזר של Q2 אפשר לקבל a3 עם מנוע 2.0 ליטר 190 כ"ס עם קסנון מקורי, ריפוד עור חלקי ותיבת dsg 7 הילוכים רטובה , גם איכות הגימור בתא הנוסעים ב-a3 טובה יותר.

 

אם אתה משווה Q2 1.4 Design ל-A3 2.0 Design, שתיהן 5 דלתות, יש פער של 14,200 שקל - לא ממש אותו מחיר. הוסף לזה את העובדה שה-A3 היא מתיחת פנים של דור שהושק ב-2012 ויוחלף בעתיד הנראה לעין מול Q2 שהוא דגם חדש. מבחינת איכות הגימור הן תאומות זהות, אולי למעט המסך שנבלע בדשבורד ב-A3 וב-Q2 הוא קבוע. ה-A3 2.0 מתאימה לחובבי ביצועים ושיפורים ש-150 כ"ס לא מספיקים להם ובשבילם היא באמת מצוינת.

 

שים לב לדקויות, המחיר אחרי הנחה דומה ל- cx5 או 3008, זה אומר שבפועל אם שיעור ירידת הערך של שלושת הרכבים הללו יהיה זהה, אתה תפסיד בפועל הרבה פחות על האאודי שכן ירידת המחיר מתחילה ממחיר מחירון גבוה משמעותית ממחיר הרכישה בפועל.

 

מה ש-green התכוון ואני מסכים איתו הוא שתיאורטית רכב חדש שנמכר מתחת למחיר מחירון עשוי לספוג ירידת ערך נמוכה יותר מרכב שנמכר במחיר מחירון. לדוגמא אם 3008 פרמיום עולה בפועל על הכביש 170K ואין הנחות, ולעומתה אאודי עולה בפועל על הכביש אותו דבר אבל המחירון שלה נגיד 195K, מי כנראה תהיה שווה יותר כעבור שנה, שנתיים, שלוש?

גבול ירידת הערך שאני מוכן לספוג על רכב הוא 20,000 שקל לשנה (ואני נוסע הרבה ק"מ) - אף אחד לא יכול לחזות את השוק בעתיד אבל מכל הסימנים שאספתי ה-Q2 תעמוד במסגרת התקציב. אלו מספרים של משפחטומטית חדשה ממוצעת בעצם. מבחינתי מה שחשוב לכיס זה לא המחיר של הרכב אלא ירידת הערך ועלויות האחזקה.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה התחתונה המחיר בצ'מפיון ל-a3 עם מנוע 2.0 ול-a2 כמעט זהה. איכות הגימור של תא הנוסעים בa3 גבוהה משמעותית וכמובן שהביצועים עדיפים בהרבה. קסנון ותיבה רטובה בa3 משלימים חבילה עדיפה במחיר זהה. התלבטתי בין שני הרכבים ובדקתי את העניין לעומק. זה כמובן לא פוסל כהוא זה את ה-a2 שהיא מועמדת ראויה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה התחתונה המחיר בצ'מפיון ל-a3 עם מנוע 2.0 ול-a2 כמעט זהה. איכות הגימור של תא הנוסעים בa3 גבוהה משמעותית וכמובן שהביצועים עדיפים בהרבה. קסנון ותיבה רטובה בa3 משלימים חבילה עדיפה במחיר זהה. התלבטתי בין שני הרכבים ובדקתי את העניין לעומק. זה כמובן לא פוסל כהוא זה את ה-a2 שהיא מועמדת ראויה.

Q2 כמובן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לדעת מה המחירים גם של q2 וגם של a3? המחירים הסופיים.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תקנו אותי אם אני טועה, אבל Q2 למעשה מבוסס על הפולו וחולק פלטפורמה עם סיאט ארונה.

 

ה-Q3 הוא כלי גדול יותר שחולק את אותם מכלולי שלדה עם ה-A3.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגיל אצלך, כתיבה יפה, ברורה וממצה.

בעזרת הכתיבה המפורטת שלך רכשתי את הct 200h שלי.

נמשיך לעקוב אחרי הסקירה העתידית כפי שעשית ב,CT...

גם אני

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2033 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...