Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

באשכול הקודם האנשים הנחמדים עזרו לי הלכתי ראיתי חלק מהרכבים, אני מצטער שאני משגע את האנשים.

 

אני אתייחס בקצרה

פיקנטו - נסעתי ברכב הרכב הרגיש לי קטן מדי (הסיבה שכתבתי סופר מיני\משפחתי קטן) וגם מעט חלש.

i20 - הרגיש זול לא קטן מדי אבל מעט חלש, אבל הגודל הרגיש לי נכון.

פיאטסה 2013 - פה הלב נשבר, באמת שאהבתי את הרכב, אבל בגלל הגיר והאשכולות פה בפורום משנים אחרוה החלטתי לוותר על התענוג המפוקפק.

 

במקרה יצא לי לראות איביזה 2011-2012 ראיתי שנכנס בתקציב, הבנתי שיש בעיות בגיר dsg, פרט מזה אני לא מכיר את הרכב ולא יודע את עלויות האחזקה שלו או כל מידע אחר. אז אשמח לשמוע מכם.

 

 

באשכול הקודם היו מספר אנשים שהציעו את הבראבו הרכב טיפונת יותר גדול ממה שרציתי אבל כנראה זה היחיד שעונה לי הדרישות, הבנתי שיש לו מחלות של תושבת מנוע עליונה ואני חושב תחתונה? והוא רגיש לשימוש בשמנים לא טובים? גם אשמח לשמוע דעה מה לבדוק במידה ואחליט ללכת בכיוון של הבראבו אף על פי שהשם של פיאט מעט מרתיע אותי. והעובדה שהאוטו לא יהיה סחיר גם בעוד 3-4 שנים. אבל גם המחיר שלה נמוך יחסית ראיתי שניתן לרכוש אותן במחיר באזור ה 25-27 אלף.

 

 

דרישות:

שיהיה בטיחותי, אמין, תחזוקה לא יקרה מדי, חסכוני בדלק, נעים לנסיעה\נהיגה ואם אפשר שלא יהיה חלש כמו חלק מהמיני\סופר מיני בארץ.

הנסיעה לרוב בתוך העיר אבל גם בין עירוני.

אני אעדיף סופר מיני שתענה על הדרישות אבל במידה ואין אפשר אפילו משפחתית קטנה יחסית.

 

אני מתנצל אם אני משגע את האנשים פה אבל אני מרגיש אבוד לגמרי :(.

עריכה אחרונה על ידי red1
פורסם

למה לא לקחת פיאסטה לפני מתיחת הפנים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
למה לא לקחת פיאסטה לפני מתיחת הפנים?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

כמו ה i20 מרגישה טיפה חלשה ונראת קצת פחות טוב אבל לא כל כך קריטי כי גם הישנות נראות טוב יחסית.

פורסם

אשמח אם מישהו יוכל לפרט על מחלות\דברים שצריך לבדוק בבראבו.

וכמובן אם יש אופציות אחרות (מה שקשה לי להאמין).

פורסם

דווקא הייתי ממליץ על שברולט סוניק סדאן.

מחיר הקניה הזול, אם אתה נוהג כמו בן אדם צריכת הדלק עומדת על 13 קמ לליטר ( מניסיון). מבחינת אמינות רכב בן 5 עם 72 אלף קילומטר שנכנס רק לטיפולים שוטפים. ופעם אחת לטיפול במזגן שפשוט הפסיק לעבוד ( ועלה 4000 שח).

סך הכל מאוד מרוצים מהרכב.

אל על במפרים, 5 כוכבי בטיחות.

יתרון ברור זה המחיר

חיסרון ברור זה בידוד הרעשים ( אבל מתרגלים)

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

פורסם
דווקא הייתי ממליץ על שברולט סוניק סדאן.

מחיר הקניה הזול, אם אתה נוהג כמו בן אדם צריכת הדלק עומדת על 13 קמ לליטר ( מניסיון). מבחינת אמינות רכב בן 5 עם 72 אלף קילומטר שנכנס רק לטיפולים שוטפים. ופעם אחת לטיפול במזגן שפשוט הפסיק לעבוד ( ועלה 4000 שח).

סך הכל מאוד מרוצים מהרכב.

אל על במפרים, 5 כוכבי בטיחות.

יתרון ברור זה המחיר

חיסרון ברור זה בידוד הרעשים ( אבל מתרגלים)

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

 

ומושב נהג לא נוח, אבל סה"כ רכב סביר בהחלט,

לגבי אמינות 72K ק"מ זה עדיין לא מדד.

פורסם

מה בנוגע לאיביזה?

ראיתי שבתקציב יש לא מעט כאלה בשנתונים של 2009-2012 עם נפחי מנוע 1.2 1.4 1.6?

האם בכולן הגיר בעייתי?

אני לא מכיר את הרכב ולא ממש מבין, אבל ראיתי שביד 2 רשום שהגיר אוטומוט אני לא יודע אם זה המוכר שפשוט סימן לא נכון או שיש דגמים ללא הגיר DSG.

פורסם
ומושב נהג לא נוח, אבל סה"כ רכב סביר בהחלט,

לגבי אמינות 72K ק"מ זה עדיין לא מדד.

שמע, אני לא בא לגונן על הרכב, כי האמת שאני ממש לא חובב שברולט.

אבל המושב בסדר גמור. אומר יותר מזה, i25 חדשה בשלוש שנים עם מושבים פחות טובים לטעמי....

 

Sent from my ONEPLUS A3000 using Tapatalk

פורסם

שתי שאלות נוספות.

הונדה סיווק האצ'בק שנים 2008-2010? מעט גדול מדי ומעט ישן מדי אבל לא מעט אנשים הציעו לי.

בנוסף סקודה פאביה מנוע 1600? (ה1200 לא ייכנס בתקציב).

פורסם

הונדה סיוויק האצ'בק ב 2008-2009 הגיעה עם גיר רובוטי. ממליץ לוותר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
הונדה סיוויק האצ'בק ב 2008-2009 הגיעה עם גיר רובוטי. ממליץ לוותר.

 

מתוך בורות אני אשאל למה?

אני רואה שהגיר הרובוטי עושה חיים קשים בלא מעט רכבים :(

מה בנוגע לסקודה פאביה?

פורסם

טכנולוגיה חדישה שאחרי שנה וחצי הפסיקו לייבא את הגירים האלה, גם לסיוויק גם לג'אז. גם קורולה מהר מאוד זנחו גיר רובוטי .תפעול לא חלק, סחירות נמוכה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...