Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לפני כשבוע קניתי יונדאי i35 שנת 2012, על הנייר ובבדיקה היא היתה במצב מעולה.

יצא לי לנסוע עליה הרבה בשבוע האחרון ושמתי לב לתופעה מוזרה,

כאשר אני מאט כמעט לחלוטין יש מין הרגשה של חוסר רציפות במעבר בהילוכים הנמוכים,

מה יכולה להיות הבעיה ?

תודה.

פורסם

קורה גם בריו חדשה (4,000~ ק"מ) - בעת האטה ולקראת עצירה מוחלטת ישנה רעידונת/תחושת התנגדות, שמלווה בנפילה רגעית של הסל"ד לאיזור ה 500~ ; מאחר ויונדאי וקיה חולקים את אותם המכלולים, הייתי אומר שזה תקין. זה מעצבן אחושילינג (אותי), אך כנראה פחות יטריד את כל השאר ; לבינתיים מוותר על התענוג של להציק למוסך בשביל זה.

רק אציין שעם מזגן זה יותר מורגש.

פורסם
קורה גם בריו חדשה (4,000~ ק"מ) - בעת האטה ולקראת עצירה מוחלטת ישנה רעידונת/תחושת התנגדות, שמלווה בנפילה רגעית של הסל"ד לאיזור ה 500~ ; מאחר ויונדאי וקיה חולקים את אותם המכלולים, הייתי אומר שזה תקין. זה מעצבן אחושילינג (אותי), אך כנראה פחות יטריד את כל השאר ; לבינתיים מוותר על התענוג של להציק למוסך בשביל זה.

רק אציין שעם מזגן זה יותר מורגש.

לא יצא לי עדיין לבדוק איך זה בלי מזגן, אבל זה מבאס ממש !!

סוף החודש אצטרך לקפוץ לטיפול, אראה מה אפשר לעשות ... :(

 

 

בדוק מחזירי שמן של ציריות , תופעה נפוצה ב i35.

לא כל כך יודע מה זה, יש דרך לבדוק עצמאית ?

או שאני צריך מוסך ? :/

פורסם
תוכל לנסות לתאר בצורה קצת מדויקת יותר מה הבעיה?

בגדול זאת פעם ראשונה שיש לי רכב אוטומט, אז אני לא כל כך מבין במונחים,

ההאטה לא חלקה, במהירות ממש נמוכה יש נקודה בה המהירות לא רציפה ויש מין קפיצה כזאת מטה ...

פורסם

הייתה בבעלותי I35, מהחברה.

הדבר שאתה מתאר קיים ותקין.

הגיר מוריד הילוך לראשון בסביבות ה15-13 קמ"ש, מה שגורם לאפקט הבלימה המתואר.

אם יצא לך לשלב לראשון ברכב ידני בזמן נסיעה, תרגיש דבר דומה.

זה תקין ברכב הנ"ל. סע לשלום.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
קורה גם בריו חדשה (4,000~ ק"מ) - בעת האטה ולקראת עצירה מוחלטת ישנה רעידונת/תחושת התנגדות, שמלווה בנפילה רגעית של הסל"ד לאיזור ה 500~ ; מאחר ויונדאי וקיה חולקים את אותם המכלולים, הייתי אומר שזה תקין. זה מעצבן אחושילינג (אותי), אך כנראה פחות יטריד את כל השאר ; לבינתיים מוותר על התענוג של להציק למוסך בשביל זה.

רק אציין שעם מזגן זה יותר מורגש.

בפיקנטו למשל אין את זה אם זה קשור לא יודע.

פורסם

באופן כללי (ואובייקטיבי ככל שניתן) הפיקנטו נוסעת טוב יותר מהריו שלי - שיכוך מהמורות (שפשוט לא קיים בריו, הרכב הזה פשוט מתרסק על כל דבר בכביש), יציבות במהירויות גבוהות (תתכן בעיית פרונט שטרם נבדקה לעומק), רעשי כביש/צמיגים ממש מוגזמים וצריכת דלק שערורייתית.

 

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...