Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3220 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש עוד ייתרון לאיוניק - בגלל שהיא היברידית שווי השימוש עליה נמוך יותר(כמו קטגוריה מתחת) מה שיכול להביא להפרשים של 200-300 שקל הפרש בנטו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לגבי נוחות -

חשוב שתדע שגם הרנו וגם הסקודה מגיעות עם תיבת-הילוכים אוטומאטית דו-מצמדית.

 

פעולת התיבות האלה לא חלקה בנסיעה איטית בעיר/בפקקים, ולחלק מהאנשים ה"קפיצות" האלה, פוגעות בנוחות הנסיעה.

יש כאלה שהתרגלו, ויש כאלה ששינו את צורת הנהיגה שלהם כדי למזער את התופעה.

 

לגבי אבזור - אני יוצא מנק' הנחה שאתה מקבל את רמות הגימור הבסיסיות (AMBITION בסקודה ו- ZEN ברנו).

 

לפי המפרט, יש לסקודה ייתרון במערכת המולטימדיה - 8 רמקולים לעומת 6, וככל הנראה יותר חזקים ואיכותיים.

יש לסקודה MP3, בעוד לרנו יש נגן CD בתא הכפפות - צריך לוודא את זה מול היצרן/במבחן.

 

חיישני חניה אחוריים - יש לרנו. לבדוק אם יש בכלל לסקודה (ברמות הגבוהות רשום שיש חיישנים מקוריים). לגבי מצלמה אחורית - לא נכתבה מילה על כך ב-2 הדגמים. אם חשוב לך - גם לבדוק (כנראה שאין).

 

לגבי בטיחות - לסקודה יש בקרת עייפות, ניטור מרחק ובלימת-חירום.

לרנו יש MOBILEYE שמתריעה/מצפצפת אבל לא בולמת,למשל (לא מקורית, ועדיפה פחות לדעת חברי הפורום).

 

 

בגלל כל אלה, העצה הכי חשובה - בקש נסיעת מבחן, בדוק אותן בנסיעה איטית בעיר/בפקקים ותראה איך אתה מסתדר עם התיבה הזאת.

לגבי אבזור- בקש לנסיעת המבחן (אם אפשר) את רמת האבזור שאתה עומד לקבל, ובדוק את ההבדל במולטימדיה בחיישני הרוורס ובבטיחות.

 

אם תגלה שהתיבה לא מתאימה לך, אז מהבחינה הזאת, הקורולה נוחה יותר. אמנם תיבת-הילוכים רציפה, אבל נוחה בנסיעה איטית ובפקקים.

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...