Jump to content

galantsport

  • הודעות

    155
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של galantsport

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. במייבש משאבת חום מידאה עולה 2/3 או אפילו פחות מאשר המתחרות האירופאיות היא עברה את המבחן של איציק אז לא רואה סיבה למה לא לקנות, במיוחד שכמו שאיציק ציין למידאה יש ניסיון רב בתחום מיזוג האוויר ומשאבת חום עובדת על אותו עיקרון כמעט.
  2. עוד שאלה היא תוכל לעמוד מעל מכונת הכביסה? כיום יש לי מכונת כביסה סימנס 8 קילו Siemense WM14N178IL המידות של המכונה עומק 590 מ"מ * רוחב 598 מ"מ * גובה 845 מ"מ המידות של המייבש Midea MDL100-CH03B עומק 675 מ"מ * רוחב 600 מ״מ * גובה 845 מ״מ השאלה אם המייבש ישב בצורה טובה על המכונה? אם לא, יש פיתרון לשים אותם אחד מעל השני בצורה בטוחה? אולי ערכת ערימה אוניברסלית עם מדף נשלף מבית Roller ? תודה רבה!
  3. אני מפספס משהו? אני רואה שהוא מפורסם ב-1900 ש"ח, עם אופציה להרחבת אחריות ל-3 שנים https://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=1238602
  4. המייבש 10 קילו עם משאבת חום של מידאה MDL100-CH03B/B07EW - https://www.midea.co.il/product/mdl100ch03bb07eweu הוא עדיין מומלץ? המבייש הישן (קונדנסור) גוסס ומחפש מחליף ראוי תודה
  5. הרכב הוא שנת 2024, אני לא רוצה לרדת ל-18 אינטש (למרות שמגיע בגרסה הפחות מאובזרת של הרכב) גם לא מחפש לחסוך על צמיג, באתי להתייעץ כאן איזה צמיג כדאי מבחינת אחיזה ו-FUN לא מטריד אותי מחיר הצמיג, אני מחפש צמיג אוחז גם אם הוא מתייבש מהר יותר או קצת יקר יותר @Tom_22 - צירפתי תמונות, מקווה שניתן לראות תודה רבה!
  6. כן, ברישיון הרכב קוד המהירות הוא 102V לגבי המישלין בדקתי אצל חבר שהתקין ואכן מדובר בדגם Michelin Primcy SUV Plus (+) מה היתרון של המישלין? שהם אולי יחזיקו קצת יותר ק"מ? אם אני מחפש צמיג אוחז יותר ללכת על ה-DUNLOP? (שאגב אני רואה שרק רשום DUNLOP MAX060, אני מקווה שזה אכן הדגם DUNLOP SP SPORT MAXX 060) אגב לצמיגים המקוריים יש עדיין בשר אבל אולי בגלל פרונט לקוי, יש מקומות גבוהים יותר שאתה מעביר את היד לרוחב הצמיג + אם אתה מעביר את היד נגד כיוון הסיבוב אתה מרגיש כמו קשקשים של דג והמקרה הנ"ל קיים ב-3 (מתוך 3) רכבים שבדקתי תודה רבה
  7. מדובר על טויוטה היילנדר 2024 הרכב נוסע כ-45,000 ק"מ בשנה הרכב הגיע עם צמיגי DUNLOP SP SPORT MAXX 050 ראיתי שעכגשיו מוכרים בארץ את הגרסה החדשה שלהם DUNLOP SP SPORT MAXX 060 מתלבט אם להמשיך עם דנלופ או שיש משהו אחר עדיף ראיתי שיש גם Michelin Primcy 4 SUV למשל אשמח לשמוע להמלצתכם תודה רבה
  8. במהלך העברת כבל לעמדת טעינה לרכב חשמלי, החשמלאי של השכן פגע בלוח החשמל הדירתי (הנמצא בחדר המדרגות) וכתוצאה מכך נפל החשמל בכל הבית פרט לחדר אחד. הוא ניסה לסדר, לקח לו יומיים ולכאורה הכל עובד. לא הייתי בבית במהלך המקרה או התיקון. שמתי לב שכעת במקום 10 מפסקים + ראשי ופחת יש רק 9 מספקים + ראשי ופחת. אחד מהם גם לא מקובע היטב. מה עלי לעשות כדי להבטיח את תקינות החשמל בכל הבית בעקבות הנזק שגרם השכן וכיצד אפשר לגרום לשכן לשאת בעלויות? לא נראה שהשכן רוצה לשתף פעולה מהשיחות עד כה (לא השכן בשכירות ולא בעל הדירה) תודה רבה
  9. מישהו יודע איך מוצאים מה החוק אומר? לא הצלחתי למצוא מה ההבדל בין וו קבוע לנשלף שנשאר מחובר?
  10. שנה טובה האם מותר להשאיר וו גרירה נשלף מחובר תמיד? (כמובן שהוא לא מסתיר את לוחית הרישוי) ניסיתי למצוא סימוכין כלשהו, אך לא מצאתי ברישיון הרכב מופיע משהו כזה: תודה רבה
  11. היי, חברה קטנה המונה כ-15 עובדים מחפשת פיתרון אבטחת מידע. הם מתעסקים בתחומים הדורשים רמת אבטחת מידע גבוהה. רוב העבודה היא במיילים (מייקרוסופט 365) וקבצים משותפים, אין תוכנות ייעודיות, אך חשיבות גבוהה לביטחון הקבצים והמידע. האם פיתרון של שרת וחיבור באמצעות RDS הוא מספיק טוב? האם משנה אם השרת יושב בארץ או בחו"ל? חלק מהחברות גם הציעו פיתרון של SHAREPOINT - ואז אין צורך ב-VPN והעבודה היא על המחשב. הם יקחו חברה חיצונית שתנהל זאת (כדוגמת בינת או חברות אחרות שמתמחות בחברות קטנות) - השאלה באיזה פיתרון לבחור? האם יש עדיפות לשרת מקומי בישראל או שזה הופך אותו מראש למטרה? אני גם לא כלכך בקיא בנושא ואשמח להמלצות מכם תודה רבה
  12. יהי זיכרו ברוך
  13. מעניין, תודה רבה!
  14. נקווה שהוא יתקן את זה כמו שצריך... אגלה בשבוע הבא
  15. באוטו מותקן גם וו גרירה שעקב התאונה הוחלף בחדש בעל המקום של ווי הגרירה הפנה אותי אליו ואף בא איתי לפחח (פה חשדתי) לטענת המקום הוא הביא פגוש מקורי וחדש אשר מגיע לא צבוע וללא חורים לחיישני חניה הוא צבע אותו, ורק אחרי זה עשה את החורים לחיישני החניה, וזה נראה גרוע ביותר. עכשיו הוא אמר שהוא שוב יזמין את החלק האמצעי של הפגוש, יקדח עם מקדח מיוחד לטענות ולא מקדח כוס ושוב ישלח לצביעה את החלק. צירפתי כמה תמונות, מדובר בסקודה קודיאק אחרי מתיחת הפנים. אני מצרף מספר תמנות של הפגוש שרצו להתקין היום, כולל צילום הכיתוב, אם ניתן לאמת אם זה אכן מקורי וחדש? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...