Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום רב, אני לא בטוח שנושא מתאים לכאן, מצטער מראש ואשמח אם תעבירו למקום המתאים, אני בן 23, והבנתי שללא תואר או דיפלומה בארצנו קצת קשה לגרד משכורת מעל 6 אלף, מטעמים אישים בלבד נאצלתי לוותר על לימודי תואר, והחלטתי לעשות משו בתחום שאני אוהב, שזה עולם הרכב איך לא, כרגע על הפרק להוציא רישיון נהיגה על מונית, שלאחר בירורים הבנתי שזה בערך חצי שנה, אם הבקשה והכל ויש לי רישיון נהיגה למונית/רכב ציבורי, ואפשר להביא מונית ולעשות כסף לא רע בערך עשיריה בחודש, אם אני עובד מ8 עד8 בערב, שזה בסדר עבורי, הרעיון השני שחשבתי לעשות זה לימוד הוראת נהיגה, שבשונה ממונית הקורס 606 שעות, מתפרס לשלוש שנים כמעט, וההליך מול משרד הרישוי (בקשה) לוקח כחצי שנה עד ששולחים אותי בעצם למבחנים, ואז אחרי הכל התחיל ללמד נהיגה, בגיל 27.5, מה לדעתכם בנושא שכתבתי ומה מומלץ?

רק לידע כללי, בעבודה של 12 שעות ביום 6 ימים בשבוע בשכר מינימום תעבור את ה 9 ויהיו לך תנאים סוציאליים מלאים (חפשה, ימי מחלה, הבראה, פנסיה, חגים ועוד) בלי שום כאב ראש ושום סיכון.

 

אתה יכול ללכת להרבה מקצועות לא אקדמיים בתחומים רבים (מכירות, שיווק, טכנאות ועוד). העיקר להיות בעל מקצוע כלשהו ולא עובד כללי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אני ממליץ לך לא לבחור באופציות של נהג מונית/ מורה נהיגה.

נהג מונית - לאט לאט משרד התחבורה פוגע בהם וגורם לירידה בהכנסות שלהם. בקרוב, רוב מוניות השרות ייעלמו (יהיו מספר קטן של קווים שישארו, בעיקר באזור המרכז). מוניות ספיישל - יש להם תחרות גדולה מצד חברות הסעה.

 

מורה נהיגה - השוק מוצף במורי נהיגה, עד כדי כך שיש כאלו שלימוד נהיגה עבורם זה מקצוע משני.

 

כפי שנאמר, מעבר לזמן והעלות שלוקח לקבל את הרישיון - יש עלויות נוספות שלא חשבת עליהם (העלויות היותר משמעותיות) : רכב, ביטוח ועוד.

 

לגבי הצעה שהעלו לעבודה בתחום CNC - לדעתי, לטווח הארוך זה לא משתלם. כיום יש ביקוש לעובדים, כי יש חוסר. הבעיה היא שיש נטייה להעברת עבודות בתחום לסין, כך שלאט לאט מפעלים נסגרים.

בעתיד הלא רחוק, מעט מפעלים יישרדו בתחום.

 

עבודה בתור נהג בתחבורה ציבורית - אמנם יש משכורת שעתית יפה, אך זה מחוסר ברירה - אתה המון שעות על ההגה. צריך להתמודד עם הלקוח הישראלי, עם הפקקים ועוד. בד"כ משבצים את הנהגים לעבוד בשעות הלחץ : בא בבוקר לכמה שעות וחוזר הביתה. אח"כ בא אחה"צ לכמה שעות. זה בתנאי שאין מחסור בנהגים, ואז אתה עובד 12 שעות רצוף (כמדומני שהיו תלונות מעובדי חברות תח"צ כי הם נאלצים לעבוד גם יותר מ-12 שעות, אך אינני בטוח בכך)

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם
אני חושב שהנקודה של arco1 חשובה מאוד.

 

אף אחד לא יודע מה יהיה עם רכב אוטונומי. אולי תוך 5 שנים זה יקרה, ואולי זה לא יקרה אף פעם. אם זה יקרה, כל מה שקשור לשוק הרכב ישתנה בצורה דרסטית, ולכן לא הייתי ממליץ לאף אחד שניגש לבחור היום מסלול קריירה ללכת לכיוון הזה (אלא אם מדובר בראייה ממוחשבת או משהו בסגנון כמובן).

 

זה כולל גם קריירה כמוסכניק למשל, או כל דבר אחר שקשור לתחום הרכב.

 

גם אם זה יקח עוד 20 שנה, אתה לא באמת רוצה למצוא את עצמך מובטל כשהמקצוע שלך כבר לא קיים, אבל יש לך 3 ילדים להאכיל.

 

זה יקרה בוודאות ומהר. הטכנולוגיה כמעט בשלה לחלוטין, היתרונות הכלכליים אדירים, והכוחות שמאחורי זה (חברות הטכנולוגיה) חזקים משמעותית מחברות הרכב שיש להן מה להפסיד.

יתרה מכך, זה יאיץ גם את המעבר לרכבים חשמליים מסיבות תפעוליות, מה שייתר מוסכניקים עוד יותר. רוב האנשים בתחום הרכב היום מובטלים, הם פשוט עוד לא יודעים את זה. הצוק מתקרב במהירות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בכלל, יש דעה כזאת שבעוד 15-20 שנים הרבה מהמקצועות יעלמו לטובת רובוטים שיעשו את העבודה. הוא לא יוכל להבטיח את עצמו בשום צורה ובשום מקצוע.

תמיד יצטרכו אנשים שיפקחו על רובוטים, יתחזקו רובוטים, יתקינו רובוטים, ויפתחו רובוטים חדשים.

 

אוטומציה אומנם גוזלת מקומות עבודה, אבלהיא גם יוצרת מקומות עבודה חדשים. תחשבו על זה כמו על קומביין בשדה תירס שאותו מתפעל נהג יחיד בקבינה ממוזגת, במקום 30 פועלים שקוטפים תירס מהשדה בחום. אף אחד לא בוכה על זה שהקומביין השאיר קוטפי תירס בלי עבודה.

עובד נמל, שכר 40k, קביעות. וכשלילד של הבוס יש בר מצווה מקבלים יום חופש.

 

גם על בזק פעם חשבו ככה, היום זה חברה פרטית לכל דבר, עם תנאים ממוצעים מינוס.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני אוסיף לדיון הפורה

 

לסבא שלי היה בית חרושת לקרח

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תמיד יצטרכו אנשים שיפקחו על רובוטים, יתחזקו רובוטים, יתקינו רובוטים, ויפתחו רובוטים חדשים.

 

אוטומציה אומנם גוזלת מקומות עבודה, אבלהיא גם יוצרת מקומות עבודה חדשים. תחשבו על זה כמו על קומביין בשדה תירס שאותו מתפעל נהג יחיד בקבינה ממוזגת, במקום 30 פועלים שקוטפים תירס מהשדה בחום. אף אחד לא בוכה על זה שהקומביין השאיר קוטפי תירס בלי עבודה.

השאלה היא כמה אנשים יצטרכו בשביל לתחזק את הרובוטים, התשובה היא שכנראה הרבה פחות מאלה שיוחלפו.

לגבי תכנון רובוטים, זה דורש סט כישורים שונה בצורה קיצונית. מתי מעט מאלו שיוחלפו ע"י רובוטים יהיו מסוגלים לתכנן אותם.

 

גילוי נאות: הח"מ מתעסק באוטומציה שמחליפה עובדים אנושיים, מאות ואלפים מהם.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
מי צריך מורים לנהיגה כשיש רכב אוטונומי??

 

 

צודק, אבל השתלטות רכבים אוטונומיים על כלל השוק תיקח משמעותית יותר זמן לדעתי מאשר השירות של מוניות אוטונומיות.

פורסם

ניטץ'

 

בטח יתכננו רובוטים שתפקידם לתחזק רובוטים....

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ומי יתחזק את הרובוטים שמתחזקים את הרובוטים?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הרובוטים שמתחזקים את הרובוטים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

כל מה שכתבת "בלי הדלק " עולה בערך 1900 שקל לשבוע ,שכירות "פיקס" כולל רכב ,מספר ירוק ,ביטוח למונית , טיפולים,עמלה לתחנה אבל בלי דלק , אם נוסעים כל יום דלק יעלה לך לפחות 1000 שקל לשבוע. קשה מאוד עד בלתי אפשרי להגיע ל10000 בחודש, עד שתחסוך ויהיה לך מונית משלך ו/או מספר ירוק משלך אז בקלות תגיע ל10000 בחודש.

פורסם

תודה לכולם על העזרה, אני חושב שאתם צודקים, וכנראה שווה כבר לבדוק קורסים אחרים תודה.

הרכב שלי: שברולט ספארק 1.0 14'

 

פורסם

תאמין בעצמך, תרחיב אופקים ותתפלא שאתה מסוגל להרבה יותר ממה שאתה חושב

If you can dream of something, you can achieve it

הייתי עם הגברת, אני חושב שאם הייתי מזכיר את המילים ״רכב״/״פורום״/״ניקוי״ הייתי ישן בספה או בטרקלין ;)
פורסם
כל מה שכתבת "בלי הדלק " עולה בערך 1900 שקל לשבוע ,שכירות "פיקס" כולל רכב ,מספר ירוק ,ביטוח למונית , טיפולים,עמלה לתחנה אבל בלי דלק , אם נוסעים כל יום דלק יעלה לך לפחות 1000 שקל לשבוע. קשה מאוד עד בלתי אפשרי להגיע ל10000 בחודש, עד שתחסוך ויהיה לך מונית משלך ו/או מספר ירוק משלך אז בקלות תגיע ל10000 בחודש.

 

יש דרכים קלות יותר להגיע ל10 אש"ח בחודש (שאפילו לא דורשות אותך לסחור בסמים או בעצמך :-P ).

 

כנ"ל הוראת נהיגה - נשמע כמו לעשות תואר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
תחשבו על זה כמו על קומביין בשדה תירס שאותו מתפעל נהג יחיד בקבינה ממוזגת, במקום 30 פועלים שקוטפים תירס מהשדה בחום. אף אחד לא בוכה על זה שהקומביין השאיר קוטפי תירס בלי עבודה.

לפי הדוגמא שלך, ל96 אחוז מקוטפי התירס לא נשארה עבודה...

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...