Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שברולט סוניק RS


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3244 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

מה דעתכם על הסוניק RS? על פניו נשמעת כמו חבילה מעניינת, אז למה לא?

 

התקציב הוא סביב ה-50K, מחפש רכב מאובזר, זריז ונוח גם לנסיעות מנהלתיות.

רוב הנסיעות הן בינעירונית וכ-15K בשנה.

 

האם ידוע לכם על מחלות מסויימות של לדגם ה-RS? מה דעתכם עליו? אשמח לכל הערה והארה לגבי הרכב.

פורסם
מנסיון של כמה שנים עם RS, אין מחלות והרכב זריז מאוד.

ובגדול אתה ממליץ על הרכב? נהנת ממנו? איך הבידוד רעשים? אשמח לשמוע את דעתך מתוך ניסיון של כמה שנים.

אתה בדיוק האחד שרציתי למצוא :)

 

תודה!

פורסם

אין תלונות, הרכב יד ראשונה מהסוכנות.

שייך לחבר של אמא שלי, הוא מבסוט מאוד מהרכב.

הכי מומלץ שתיקח נסיעת מבחן, לך לראות רכב כזה ותעשה עליו סיבוב.

צריכת דלק בינעירונית באיזור 1-14 בנסיעה מתונה.

פורסם

יש לך מושג איך חברות הביטוח מתייחסות לרכב הזה? נחשב אצלהם כרכב "ספורט"?

 

אשמח לשמוע מעוד אנשים את דעתכם על ה-RS.

פורסם

להורים של אשתי יש את הרכב כבר 3 שנים, מרוצים מאוד, ללא תקלות.

יחסית למחירו הוא חזק ומאובזר בכל מה שהם צריכים (כולל מובילאיי ווייז מובנה), מספיק מרווח להם ולנכדים במגוון גילאים.

 

בשום אופן לא מדובר ברכב ספורט, מדובר באותו מנוע שמשרת את השברולט קרוז מאותו שנתון...

יחסית לרכבים אחרים עם מנועי טורבו הוא די עצל.

 

לדעתי, אם מדובר ביד ראשונה פרטית, שמור, במחיר שתואם את המוניטין הנמוך של המותג בארצנו, יש לך כאן קנייה לא רעה בכלל.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

סביבת המחירים ביד 2 היא 55K-60K לאחת שמורה (יד 1, פרטית עם ק"מ נמוך), לדעתך זהו מחיר משתלם? מרגיש לי קצת גבוה.

אני חשבתי יותר לגרד את ה-50K מלמטה ולא מלמעלה, מה דעתכם בנושא התמחור?

פורסם

אני מניח שאתה מדבר על שנתון 2014, בסך הכל 55K ליד ראשונה פרטית שמורה זה מחיר סביר.

אם אתה לא רוצה להוציא יותר מ-50, תנסה ללכת לאחד כזה שמוכר ב-55 ותגיד לו (אחרי בדיקה של מה שצריך מצידך ולפני מכון בדיקה) שאתה נותן 50 במזומן ותראה מה התגובה, אולי תצליח, לא חושב שסיכויי ההצלחה כאלה נמוכים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

מוכר פרטי הוא אינו סוחר, הוא לא מוציא קבלה על מכירת הרכב.

הוא גם יקבל את כל הכסף במזומן בכל מקרה בהעברה ישירה לבנק, אז לא הבנתי מה זה משנה להגיד לו שחצי זה מזומן? הרי הכל זה מזומן. ולפותח הדיון, נשמע לי כמו עסקה טובה לרכב כזה...נסה להוריד את המוכר קצת, לדעתי יצליח.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אז לסיכום... ממליצים? האם יש בעיות/מחלות ידועות שיש לדגם הזה שצריך לשים לב?

כמו שזה מרגיש לי אין רכב אחר בטווח המחירים הזה (55K~) שיכול לספק את החבילה הזאת.

פורסם

ממליצים לנסוע לפני הקניה.

 

אם אתה מחפש תחליף זול לאיביזה קופרה/פולו GTI, הרכב כלל לא שם!

אם אתה מחפש תחליף לסופר מיני "רגילה" אבל שלא תהיה עגלה, זה הרכב עבורך.

 

כששמנו את זה בפרופורציות, בהתחשב במחיר ובמה שאתה מקבל (הרכב מאובזר מאוד), קניה בהחלט מומלצת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
ממליצים לנסוע לפני הקניה.

 

אם אתה מחפש תחליף זול לאיביזה קופרה/פולו GTI, הרכב כלל לא שם!

אם אתה מחפש תחליף לסופר מיני "רגילה" אבל שלא תהיה עגלה, זה הרכב עבורך.

 

כששמנו את זה בפרופורציות, בהתחשב במחיר ובמה שאתה מקבל (הרכב מאובזר מאוד), קניה בהחלט מומלצת.

 

הגדרת בדיוק את מה שאני מחפש, סופר מיני "רגילה" אבל לא עגלה. :mm_yeah:

×
×
  • תוכן חדש...