Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך את המזדה הכי שמורה מכאנית במזרח התיכון, באחריות!

הנזק פה הוא קוסמטי בלבד (חוץ מהפנס). אם מראש התכוונת להחזיק את הרכב שנים קדימה אז אני לא רואה פה שום דילמה, שלם שכר לימוד, תקן אותו וסע לשלום. אני לא רואה בתמונות שום אסון שפחח ממוצע לא פותר ביומיים עבודה. כל החישובים של עלות העבודה יחסית לעלות הרכב לחלוטין לא רלוונטים לרכב שימשיך לשרת אותך שנים על גבי שנים.

ובכסף שתמכור אותו ככה, לא תצליח לקנות עשירית מהרכב הזה.

יום טוב גם לך

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הצעה שלי תכניס אותה לאחד הכפרים או תבקש מחבר שיעשה לך את זה אם אתה מפחד.

היתה לי תאונה כזאת לפני כמה שני בדיוק באותה צורה כמו שלך, ותיקון כזה עלה לי שם 3000 כולל פחחות מלאה וצביעה כללית לאוטו.

פורסם
יגאל אני יודע.. היום הרכב נכנס למוסך בסכום מטורף לחלוטין. אני יהפוך את התאונה הזו מלימון ללימונדה.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

 

מטורף טוב או מטורף רע?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

טוב אז עדכון, הרכב נכנס למוסך לתיקון התאונה ולצביעה כללית שרציתי לעשות הרבה זמן. החלטתי שאין טעם להחליף רכב תקין ואמין שמשרת אותי כבר 6 שנים.והכסף מהווה שכר לימוד. בכל מקרה הייתי מפסיד את הכסף הזה ברגע שאני קונה רכב חדש והרישיון ניהיה על שמי. מצרף כמה תמונות של הנזק.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

פורסם

בעקבות הגילויים האלה עלות התיקון עולה משמעותית? אם לא מחליפים את הכנף האחורית תנסה לוודא שלא מיישרים קצת ומורחים הרבה חומר. עדיף שישקיעו בליישר וכמה שפחות חומר.

איפה הרכב נכנס לתיקון בסוף?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אין פה גילוי חדש, הרכב חטף חזק.

הכנסתי אותו למוסך בקלנסואה, תוך כדי הדגשה שחשוב לי שיעשו עבודה טובה. הבטחתי לעובדים טיפ. מה שגם כל יומיים אני שם מפקח על העבודה.

 

Sent from my SM-N910T using Tapatalk

פורסם

נראה מבטיח:mm_tongue

רמת הפירוק מעידה על מקצוענות. חבל שלא הסירו גם פסי קישוט בדלתות

המרווח במכסה מנוע נראה קצת פתוח יותר בקצה החיצוני, או שזה הצילום?

 

אתה מחליף גוון?

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

×
×
  • תוכן חדש...