Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3255 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה לא הקטע רק של כסף להזמין גרר , אני פחות אוהב את הקטע שמעלים את הרכב על גרר ובגלל שהאוטו גם מונמך יכול להיות שהם ידפקו משהו שם .. בכל זאת לרוב הם לא כאלו עדינים ומתחשבים.

אם אפשר ליסוע ללא טורבו למרחק של 20 ק"מ .. ולא יגרם נזק אז זה הפיתרון הקל והפשוט ביותר ובגלל זה שאלתי כאן כדי לדעת אם מישהו בעל ניסיון או מכיר ויודע ויכול לאמת את זה.

פורסם

אני לא מבין מה זה לנסוע ללא טורבו?!?

הוא חלק מהמנוע, מחובר לסעפת פליטה,ליניקה איך בידיוק תסע בלעדיו??

 

תרכיב את הטורבו "הגדול" ושא ברכה

😈Seat Leon Cupra 280😈

פורסם

כשחושבים שרואים כבר הכל... מגיע אדם עם STAGE +2 ומפציץ.

פורסם

דבר ראשון אתה לא יכול לנתק את הטורבו..שכח מזה.

אתה מקסימום יכול להוציא לו את הואקום ואז הרכב יכנס למצב חירום.

בכל מצב הטורבו יסתובב אז עדיף לך לנסוע מאוד רגוע עם החדש או אם אתה ממש לחוץ להזמין גרר.

פורסם

סע לסדנה, תחזיר לסטוק-->סע למוסך ,תרכיב את הטורבו הגדול יותר-->תחזור לסדנה לתוכנה שמתאימה לטורבו הגדול יותר.

"חבל שאי אפשר לעשות ריקול לבני אדם. יש כמה אנשים שהייתי מחזיר לכ**שלאמאשלהם". GB

פורסם

בוא נצא מנקודת הנחה שאתה לא הבנת נכון את המכונאי או סדנה שמתקינה לך את הטורבו,

אחרת לפי הדברים שאתה מספר פה שאמרו לך, ההיתי חושב 7 פעמים אם לעשות שם עבודה.

 

בכל מקרה, אין שום בעיה להחליף טורבו ברכב בלי קשר לאיזו תוכנה מותקנת לך

ולהתגלגל עם הרכב בנסיע רגוע לאן שאתה צריך להגיע להשלים את הכיוונים.

 

תתקין את הטורבו החדש, ופשוט תסע רגוע - בלי להכנס לבוסט. בלי לעבור 40-50 אחוז דוושא, עד להשלמת הכיוונים.

 

בהצלחה.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

בכל מקרה נסיונו של מאסטר ציף מוכח וידוע.

דבר שני, אפילו הוצאת צינור וואקום תגרור נסיעה "ללא טורבו". הוא פשוט יכנס

למצב חרום ולא יזרים דלק כי הוא לא מזהה יניקה ואז ייסע כמו רכב רגיל לחלוטין

ובכל לחיצה במצערת טיפהלה יותר מדי, הרכב ישתנק ולא יגיב לכמה שניות...קיצר לא כדאי.

הכי טוב מה שהציפ אומר!!!

פורסם

אמר שזאת s3 2014.

אם ככה אז זה ווסטגייט חשמלי.

אין צינורות וואקום לנתק.

 

בכל מקרה אני מניח שהאופציה הרלוונטית היחידה שכנראה התכוונו אליה , זה לא ממש להוציא את הטורבו מהאוטו, אלא לנתק את המופה של היציאה מהטורבו, וככה האוטו לא יגדוש.

 

אם זה רכב ללא מאף, כמו במקרה הנ״ל, זה יכול לעבוד.

אבל בוגארס מיותר.

 

פשוט לנסוע בזהירות ורגוע. בלי להכנס לבוסט, ולא יקרה כלום.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

יותר פשוט לגרור בכמה מאות שקלים.

השרשור יגיע בקרוב לעמוד שלישי ורביעי ונראה שיהיה עליינו להריץ סקריפט מתקדם באחד ממחשבי העל.

פורסם

יש לי שאלה פשוטה, מדוע לא לנסות לבקש מהסדנא להתקין את התוכנה במוסך שבו הרכב נמצא?

במקרה הכי נורא, יבקשו ממך להוסיף סכום העולה על עלות הגרר ותלך על אופ' הגרר.


×
×
  • תוכן חדש...