Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זה משנה, אז אחרי המהפיכה תהיה חברה אחרת עם 100 מיליארד מזומנים שנותנת את אותו השרות .

כל הסיפור הזה יעלה לנו בערך אותו 5$ שאנו משלמים היום רק שביזבזנו כמה דקות מהחיים להעביר אליהם את הנתונים של המייל/אתר.

לי נוח יותר כאשר הכתובת שלי ושל כל המשפחה תשאר בידי למשך כל החיים.

פורסם
גוגל יפשטו רגל ?

אתה רציני?

אתה יודע כמה כסף יש להם בקופה?

נכון לדוח האחרון היו להם 92.44 מילארד דולר מזומנים.

ואיזה קצב הכסף נכנס?

ספר את זה לבעלי המניות של בלוקבסטר...

פורסם

^^תזכיר לי בבקשה מתי בהיסטוריה היה לבלוק באסטר את הסכום הזה במזומן ?

אני חושב שאפילו בשיא שלהם השווי לא הגיע למספרים הללו. אפילו לא לחצי.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לי נוח יותר כאשר הכתובת שלי ושל כל המשפחה תשאר בידי למשך כל החיים.

גם לגוגל יהיה נח להתקיים לכל החיים אבל לך תדע כשתגיע המהפיכה והחיים על פני הכדור יתנהלו כמו ב Mad Max מה תעשה עם האימייל?

 

(זה בהנחה שלא הגעת לסוף דעתי מתגובתי הקודמת ;) )

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)
^^תזכיר לי בבקשה מתי בהיסטוריה היה לבלוק באסטר את הסכום הזה במזומן ?

אני חושב שאפילו בשיא שלהם השווי לא הגיע למספרים הללו. אפילו לא לחצי.

קודם כל, הם פעלו בעשורים אחרים שבו לדולר היה שווי אחר.

 

שנית, אתה נטפל לטפל... הסכום עצמו הוא לא משמעותי כאן, כמו העובדה שמדובר היה באימפריה פיננסית בשווי עצום שאף אחד לא האמין שיכול לקרות לה משהו, ודאי לא פשיטת רגל. בדיוק כמו מה שכתבת על גוגל בהודעה שלך.

 

מיליארד, עשרה מיליארד או מאה מיליארד - לסכום אין משמעות. ברגע שהמוצר או השירותים של החברה הופכים ללא רלוונטיים, היא מתה. אלא אם היה לה את החזון והחכמה לעבור מבעוד מועד לתחום מבוקש אחר.

 

ולפני שאתה קופץ - נכון, היום קשה לראות את זה קורה לגוגל. מה שמחזיר אותנו לבלוקבסטר.

עריכה אחרונה על ידי malcishua
פורסם
גם לגוגל יהיה נח להתקיים לכל החיים אבל לך תדע כשתגיע המהפיכה והחיים על פני הכדור יתנהלו כמו ב Mad Max מה תעשה עם האימייל?

 

(זה בהנחה שלא הגעת לסוף דעתי מתגובתי הקודמת ;) )

במצב כזה אני מניח שיהיו לי דאגות אחרות והמייל שלי לא יהיה בראש מעייני :)

פורסם (נערך)
קודם כל, הם פעלו בעשורים אחרים שבו לדולר היה שווי אחר.

 

שנית, אתה נטפל לטפל... הסכום עצמו הוא לא משמעותי כאן, כמו העובדה שמדובר היה באימפריה פיננסית בשווי עצום שאף אחד לא האמין שיכול לקרות לה משהו, ודאי לא פשיטת רגל. בדיוק כמו מה שכתבת על גוגל בהודעה שלך.

 

מיליארד, עשרה מיליארד או מאה מיליארד - לסכום אין משמעות. ברגע שהמוצר או השירותים של החברה הופכים ללא רלוונטיים, היא מתה. אלא אם היה לה את החזון והחכמה לעבור מבעוד מועד לתחום מבוקש אחר.

 

ולפני שאתה קופץ - נכון, היום קשה לראות את זה קורה לגוגל. מה שמחזיר אותנו לבלוקבסטר.

 

סליחה שאני נטפל לקטנות.

אבל ההבדל בין מיליארד למליון הוא לא תמיד מוחשי ,

אם למשל מליון (שזה עוד מספר שרוב האנשים קולטים ) שניות זה בערך 11 יום , אז מיליארד שניות זה כבר מעל 30 שנה. ,

10 מיליארד כבר 300 שנה , ו 100 מיליארד , טוב נו קלטת.

 

כעת תגיד שאין הבדל בזמנים בין 30 שנה ל 3000 שנה ?

ובלוק באסטר לא פעלו במאה אחרת , שנת השיא שלהם הייתה רק לפני 13 שנה. ב 2004. ו 6 שנים אח"כ הם כבר היו בפשיטת רגל.

 

עריכה: אני לא טוען שגוגל לעולם לא יפשטו רגל, אבל אני טוען שעם כמות המזומנים שיש להם בקופה , והקצב שקופה גדלה נכון לכעת , הסיכוי שזה יקרה בימי חיינו הוא פחות מאפסי.

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

^ אתה שוב עוסק בטפל ומפספס את הנקודה.

 

הנקודה היא שאם היינו ב-2004, היית כנראה אומר את אותו הדבר לגבי בלוקבסטר. והיית טועה.

פורסם

לא מספיק להסתכל על שווי שוק בבורסה בכדי לקבוע האם חברה תפשוט את הרגל או לא בעתיד. וב2004 כבר הייתה דוגמא של אנרוןן אם אתה מכיר שפשטה את הרגל. ואפילו קרייזלר שהייתה על סף פשיטת רגל. (ובלי להתייחס ללימן ברדרס שפשטו את הרגל ב 2008)

אבל שיש לך בקופה סכום ענק, יקח לך זמן לבזבז את כולו ולהגיע לפשיטת רגל. ולכן בימי חיינו כנראה לא נראה את גוגל פושטת רגל.

בדיוק כמו שמי שחי בתחילת המאה העשרים לא חזה בנפילה של הענקיים באותה תקופה כגון בל, גנרל אלקטריק, רוקפלר ועוד.

 

סיכון יותר ממשי הוא שגוגל תחליט לסגור את השירות או להתחיל לגבות עליו כסף. לדוגמא.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

מצד אחד אתה צודק, מצד שני צריך להבין שסכום כזה כמו שציטטת הוא כבר לא בגדר משהו דמיוני שאי אפשר לבזבז. בעידן הנוכחי, שבו עסקאות רכישה נעשות בעשרות מיליארדים של דולרים, מספיקות שתים-שלוש רכישות לא מוצלחות כאלה (מעבר לסכום הרכישה עצמו, אם היא לא מוצלחת היא ממשיכה לשאוב כסף) כדי למוטט כל חברת ענק, או לפחות לתת לה דחיפה רצינית לכיוון.

 

שלא תטעה, גם אני אישית לא הייתי מהמר שזה יקרה לגוגל (סליחה, אלפבית...), אבל רק אומר שאני לא בטוח בזה כמוך. אי אפשר לדעת.

×
×
  • תוכן חדש...