Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אצלי התופעה ב206 גם מוזרה, מחוץ לעיר מעל 120 קמש 105 מעלות. נכנס לעיר בפקקים יורד ל90.

מוזר... אמור להיות ההפך לא?

לוגיקה צרפתית - תיסע יותר מהר, הרכב יתרגש יותר.

 

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

פורסם (נערך)

לטעמי הטמפ' גבוהה מידי לנסיעה ללא מאמץ.

 

אצלי ברכב 206 1.6:

ללא מזגן בנסיעה בינעירונית גם ב140-150: מעט מתחת לקו ה90.

ללא מזגן עירוני: יכולה לעלות לכיוון הקו שמעל ה90 מעלות ומיד לרדת כשהוונטה נכנסת לעבודה, בסביבות 97 מעלות - נבדק עם סורק.

 

עם מזגן בינעירוני ועירוני: הטמפ קבועה מעט מתחת לקו ה90 מעלות.

עריכה אחרונה על ידי פליקס

ROOONEEYY

פורסם

מקפיץ ומעדכן אתמול נסעתי מתל אביב לנתניה והמחוג הראה לי 115 מעלות!

חשוב לציין שהיה מאוד חם והוונטה עבדה כל הנסיעה, נסיעה לא היתה מאומצת בכלל ובלי מזגן. התרמוסטט הוחלף לחדש לפני שנה ממש מוזר כנראה שהוא תפוס על מצב פתוח חלקית, או שהרדיאטור סתום.

PEUGEOT 206XS

פורסם

אולי, ואני מקווה בשבילך, צריך פשוט לנקז אויר ואז הכל יהיה בסדר.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
מקפיץ ומעדכן אתמול נסעתי מתל אביב לנתניה והמחוג הראה לי 115 מעלות!

חשוב לציין שהיה מאוד חם והוונטה עבדה כל הנסיעה, נסיעה לא היתה מאומצת בכלל ובלי מזגן. התרמוסטט הוחלף לחדש לפני שנה ממש מוזר כנראה שהוא תפוס על מצב פתוח חלקית, או שהרדיאטור סתום.

כל הדיון הזה, ואף אחד לא הזכיר את המהירות השנייה של הוונטה.

ברכבים הללו, בתנאי חום קיצוניים, עם מזגן {וגם בלי אפילו}, הוונטה אמורה להיכנס לפעולה במהירות השנייה, הגבוהה יותר.

צריך לבדוק האם ברכב הנ"ל, זה עובד.

ואם לא, אז כאן הבעיה.

פורסם
כל הדיון הזה, ואף אחד לא הזכיר את המהירות השנייה של הוונטה.

ברכבים הללו, בתנאי חום קיצוניים, עם מזגן {וגם בלי אפילו}, הוונטה אמורה להיכנס לפעולה במהירות השנייה, הגבוהה יותר.

צריך לבדוק האם ברכב הנ"ל, זה עובד.

ואם לא, אז כאן הבעיה.

 

היא עבדה בטוח לא יודע באיזה מהירות אבל שמעו אותה מתוך הרכב עם חלונות סגורים ורדיו.

PEUGEOT 206XS

פורסם

ונטה שנשמעת (לפעמים גם מורגש שנדלקת) בתוך האוטו עם חלונות סגורים ורדיו בטוח עובדת במהירות שניה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
כל הדיון הזה, ואף אחד לא הזכיר את המהירות השנייה של הוונטה.

ברכבים הללו, בתנאי חום קיצוניים, עם מזגן {וגם בלי אפילו}, הוונטה אמורה להיכנס לפעולה במהירות השנייה, הגבוהה יותר.

צריך לבדוק האם ברכב הנ"ל, זה עובד.

ואם לא, אז כאן הבעיה.

בנסיעה במהירות קבועה של 100 קמ"ש בכביש מישורי מאוורר לא צריך לעבוד בכלל, אם המזגן לא עובד. לא במהירות ראשונה ולא בשניה. במהירות זו יש מספיק רוח שמקררת את הרדיאטור ללא סיוע של מאוורר.

 

 

מאוורר מופעל רק בעמידה או נסיעה איטית, או בתנאי עומס גבוה כמו עליה.

 

 

פורסם

הי מעדכן שנפגשתי עם אסף היום לעשות ניקוז אוויר מחדש

מבדיקה ראשונים נראה שהכל תקין התרמוסטט עובד הרדיאטור חם בכל הצדדים שלו ככה שכנראה הוא לא סתום,

ושהמנוע מגיע ל97 מעלות הוונטה נכנסת למהירות ראשונה מורידה אותה ל90 חזרה וזהו. אם היו התרחשויות אעדכן.

PEUGEOT 206XS

פורסם

שפתחתם ניפלים יצא ישר נוזל או שבאמת היה אויר?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

ושהמנוע מגיע ל97 מעלות הוונטה נכנסת למהירות ראשונה מורידה אותה ל90 חזרה וזהו. אם היו התרחשויות אעדכן.

 

מה שרשמת פה זה מה שאמור לקרות מבחינת טמפרטורה, מנסיון בכל הצרפתיות שהיו לי.

 

אז אל תדאג הכול בסדר [emoji106]

________________________

Peugeot 206 Xs 1.6l 16v :lol:

Peugeot 205 Forever 1.4l 8)

Peugeot 306 1.4l - נגנבה :-(

פורסם
שפתחתם ניפלים יצא ישר נוזל או שבאמת היה אויר?

 

אלעד

 

קשה לדעת, בגלל שהמערכת כבר היתה מלאה בנוזל, וכשאתה פותח את פיטמות הניקוז זה לאט ובהדרגה ובזמן הזה יכול להשתחרר אוויר.

 

בכל מקרה, מילאנו את מיכל העיבוי עד הקצה, כמעט עד שנשפך, ופתחנו את הפיטמה שעל צינור רדיאטור חימום, נתתי לו להשפריץ במשך כמה שניות.

 

כנ"ל לגבי בית טרמוסטט.

 

אח"כ הנענו עם פקק מיכל עיבוי פתוח למשך 5 דקות, תוך כדי עיסוי כל צינורות המים האפשריים, ובמקביל סורק מחובר ומראה טמפ' דיגיטלית.

 

הטרמוסטט תקין, הרדיאטור תקין, המאוורר תקין.

 

דניאל ימשיך ליסוע במשך כל השבוע עם הסורק מחובר וינטר טמפ' דיגיטלית.

Stay Dirty

פורסם

שמח לשמוע.

 

ניקוז אויר הוא אחד הדברים שכדאי ללמוד לעשות לבד, במיוחד ברכב "בעייתי, לא אמין שאף אחד לא יודע לטפל בו".

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...