Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית חשמל (?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בתופעה הבאה במכוניתי:

כאשר אור הדרך והאיתות האחוריים דולקים בו זמנית, אז כאשר האיתות דולק, אור הדרך נחלש משמעותית.

כנ"ל באור רוורס.

בעייה או סתם תופעה זניחה?

פיאט אונו - כי האימפרזה בשטיפה. angryrazz.gif

פורסם

פיאט אונו , זו התשובה. מערכת חשמל איטלקית משנות ה-80 , בתוספת טיפולים וקומבינות ישראלים לאזעקה וכו' - מביאים להבהובים עצבניים ומוזרים בסגנון שהזכרת. נדמה לי שהפתרון היחיד הוא הח' הפנסים ,אבל אין לזה הצדקה כלכלית.אם זה ממש מציק לך ,נסה קודם כל לפרק את המעגל המודפס עליו יושבות כל הנורות בפנס האחורי ונקה אותו מאבק/לכלוך/ג'יפה. לפעמים זה עוזר.

פורסם

הבעיה: הארקה לא תקינה לפנסים אחוריים.

 

התופעה: בדיוק מה שציינת.

 

החומרים הדרושים: בורג קודח קטן. חוט חשמל 30 ס"מ. כלי עבודה בסיסים(מברג,מפתחות בוקסות ,וכו'...רצוי גם ידיים -מרכז נטיה ימינה)

 

אופן ביצוע:- מפרקים את הפנס הבעיתי בשלמותו

- מאתרים את המעגל המודפס של ההארקה (מגיע לכל הנורות)

- מבריגים לתוכו את הבורג הקודח - קצת לפני סגירה סופית מלפפים קצה אחד של החוט שהכנת מראש, ומהדקים את הבורג(לא להשאיר שאריות).

-מרכיבים את הפנס דואגים שהחוט יכנס לתוך הבג'ז.

- מקפלים את הריפוד של הבג'ז ומאתרים את בורג ההארקה - פותחים אותו קצת

מבצעים ליפוף נוסף ומהדקים את הבורג.

 

גמרנו.

אפשר לבצע זאת בצורה מיקצועית יותר בעזרת מלחם ובדיל.

 

(ההודעה הכי ארוכה שאי פעם כתבתי - נורא התעיפתי...)

פורסם

הצעתו של דניאל נכונה ומדוייקת(אפשר להשתמש בסופי חוטים במקום ליפופים).

 

אך לפני שאתה ניגש לקדוח, פרק את המחבר(תקע/שקע) של הפנס, קצת ספריי מגעים, ואם צריך גם לשפשף מעט, לחבר ולבדוק.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
הצעתו של דניאל נכונה ומדוייקת(אפשר להשתמש בסופי חוטים במקום ליפופים).

 

אך לפני שאתה ניגש לקדוח, פרק את המחבר(תקע/שקע) של הפנס, קצת ספריי מגעים, ואם צריך גם לשפשף מעט, לחבר ולבדוק.

 

עמית

 

מנסיון - ניקוי מגעים לא פותר את התקלה או שפותר באופן זמני.

צודק, מומלץ להשתמש בסופי חווט.

באופן אישי, אני מעדיף לא לשחרר ברגי הארקה אלא להתחבר עם הלחמה לאחד החוטים הבריאים שיוצאים מהבורג.

עם כבר משחררים את בורג הארקה, אז עד הסוף.לבצע ניקוי עם נייר זכוכית עדין,ולהרכיב.

×
×
  • תוכן חדש...