Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים!

 

יצא לי לעבוד על S500 שחורה הסופש שעבר.

רכב גדול מאד ומרשים מאד.

בהחלט הרבה עבודה.

 

הצבע היה קשה מאד לתיקון בגלל שהוא קראמי. לקה מטכנולוגית Ceramiclear אבל לא נורא 8)

הפעם יצא לי להשתמש במכונה של flex ועשיתי איתה את רוב העבודה.

 

לחיתוך היו מקומות ש nanolex heavy cut היה טוב וגם היו מקומות ש Scholl S3 היה טוב.

במחשבה לאחור הייתי יכול להשתמש במשהו יותר חזק מה S3 לדוגמא S0 ואז לעשות מעבר עם S3 אבל עובדים עם מה שיש באותו הרגע.

אחרי החיתוך עברתי עם S17 ובחלק מהמקומות עם S20 black שהיו יותר מקומות של single stage (פלסטיקה, מראות וכו).

 

אחרי העבודה לפי בקשת הלקוח יישמתי נאנו שהוא סיפק מחברת nano ceramic pro ולאחר מכן שכבה של angelwax the fifth element.

 

לפני:

20170421_154358_HDR.jpg20170421_154410_HDR.jpg20170421_154417_HDR.jpg20170421_154611.jpg20170421_154619_HDR.jpg20170421_154731_HDR.jpg20170421_154803_HDR.jpg20170421_154825.jpg20170421_154844_HDR.jpg20170421_154958_HDR.jpg

 

בזמן העבודה:

20170421_180543.jpg20170421_180550.jpg20170422_154113_HDR.jpg20170422_165049_HDR.jpgIMG-20170421-WA0012.jpgIMG-20170421-WA0014.jpg

 

לצערי העבודה נגמרה מאוחר בלילה ונמסרה באותו יום. לכן, אין לי בינתיים תמונות שלה באור יום.

אעלה אותן בהמשך :)

פורסם

תן לי עוד תןן :) איזה פד היה צריך בשביל זה ? רמות חיתוך /מותג ?

וחומרי הפוליש הם של שול ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
תן לי עוד תןן :) איזה פד היה צריך בשביל זה ? רמות חיתוך /מותג ?

וחומרי הפוליש הם של שול ?

 

8)

 

ובכן,

הפאד שעבד לי הכי טוב היה פאד rupes אפור שהוא הפאד הכי גס שלהם.

הוא עבד מצוין עם ה nanolex heavy cut.

 

לאזורים אחרים פאד סאנדוויץ' ספיידר לבן של scholl בשילוב עם Scholl s3 עשה עבודה מצוינת.

 

מעבר של refinement הלך עם פאד ספיידר כחול של Scholl בשילוב עם S17 או S20 black תלוי באזור.

 

הפאדים של Scholl היו בגדלים של 6" וגם של 4". גם הלבן וגם הכחול והשתמשתי בארבעתם (2 של 6 ו 2 של 4).

 

כמו שאמרתי בתגובה הקודמת לדעתי היו מקומות קשים מדיי שבגללם היה צריך לעשות יותר מכמה מעברים על האזור וגם ללחוץ בכבדות כדי להביא את החלקיקים הקשים של הקרמיקה לעבוד איתי. אם הייתי עושה עבודה כזאת שוב בהחלט ארצה להשתמש בחומר כמו Scholl S0 כדי לחתוך יותר את החלקים הקשים.

 

לפי חקירה והרבה קריאה העובי של השכבה הקראמית בטכנולוגיית הצבעים האלה היא בסה"כ 0.2 מיקרון.

ומה שיותר מרתיע הוא שאחרי שעוברים את השכבה הזאת יש לקה מאאאאאד רכה לכן רצוי להיות מאד מחושב בעבודה הזאת.

פורסם

תודה על ההסבר המפורט :) רגע מה שאתה אומר פה שלקה שלה רכה יותר מלקה יפנית דוגמה האדום של המאזדה ?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
תודה על ההסבר המפורט :) רגע מה שאתה אומר פה שלקה שלה רכה יותר מלקה יפנית דוגמה האדום של המאזדה ?

 

לפי מאמרים שקראתי על המבנה של הצבע הזה ה ceramiclear של pPg יוצרת שכבה של 2 מיקרון מעל הצבע. כל שאר המיקרונים של הלקה שנמצאים מתחת לשכבה הקרמית ובין שכבת הצבע עצמה יוצרים לקה שהיא מאד רכה לעבודה. לכן, למרות שזה קוץ בת*ת לעבוד על הלקה הקראמית חייב להזהר שלא לשחוט את ה 2 מיקרון האלה אחרת מה שישאר יהיה לכה רכה ואם לא מיישמים מעליה הגנה אתה מציב את עצמך במצב שבוא הלקה יכולה להפגע מאד. לא כתבו השוואה של עד כמה רכה השכבה של הלקה עצמה אבל בין כל הלקות היא נחשבת בדרגה מאד רכה.

פורסם

נראה מעניין, בטוח לא פשוט לעבוד על רכב בגודל כזה ועם לכה כ"כ קשה. מניח שהיה הרבה יותר קל "לחתוך" עם רוטורית ואת הפיניש עם הפלקס.

 

מעניין אותי איך הרגישו לך הפדים והפוליש של שול עם הפלקס. ממה שאני מכיר הפדים הייבריד של לייק קאנטרי הכי מתאימים למכונה הזאת, אבל אני שוקל לנסות את המוצרים של שול לעומת הסט אפ הנוכחי של לייק קאנטרי+מנזרנה.

 

לגבי ה-S0, קראתי שהוא סוג של תחליף לשלייף. אפשר להשתמש בו כקומפאונד?

פורסם

מדדת עובי לקה לפני/אחרי העבודה? אם כן, כמה ירד?

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
לפי מאמרים שקראתי על המבנה של הצבע הזה ה ceramiclear של pPg יוצרת שכבה של 2 מיקרון מעל הצבע. כל שאר המיקרונים של הלקה שנמצאים מתחת לשכבה הקרמית ובין שכבת הצבע עצמה יוצרים לקה שהיא מאד רכה לעבודה. לכן, למרות שזה קוץ בת*ת לעבוד על הלקה הקראמית חייב להזהר שלא לשחוט את ה 2 מיקרון האלה אחרת מה שישאר יהיה לכה רכה ואם לא מיישמים מעליה הגנה אתה מציב את עצמך במצב שבוא הלקה יכולה להפגע מאד. לא כתבו השוואה של עד כמה רכה השכבה של הלקה עצמה אבל בין כל הלקות היא נחשבת בדרגה מאד רכה.

לפי מה שאתה אומר הלקה מאוד רכה ומה ששומר עליו זה ציפוי כרמי שמגן על הלקה -יכול להיות המותג בחר בלקה הרכה בגלל קלילות העבודה או יותר נכון למרקם חלק יותר ומבריק לאומת לקה של יצרנית יפנית לדוגמה שהיא קשה אבל גסה ולא חלקה (תפוז)

הבנתי נכון ?

ואם מקרה זה קיים גם ברכבי מותג אחרים BMW או פורשה ,קאדילק .?

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם
נראה מעניין, בטוח לא פשוט לעבוד על רכב בגודל כזה ועם לכה כ"כ קשה. מניח שהיה הרבה יותר קל "לחתוך" עם רוטורית ואת הפיניש עם הפלקס.

 

מעניין אותי איך הרגישו לך הפדים והפוליש של שול עם הפלקס. ממה שאני מכיר הפדים הייבריד של לייק קאנטרי הכי מתאימים למכונה הזאת, אבל אני שוקל לנסות את המוצרים של שול לעומת הסט אפ הנוכחי של לייק קאנטרי+מנזרנה.

 

לגבי ה-S0, קראתי שהוא סוג של תחליף לשלייף. אפשר להשתמש בו כקומפאונד?

 

כאמור המכונה של הפלקס לא שלי אבל אני חושב שאני אתחדש לי במכונה אחרת כי קשה לעבוד עם הידית המתכווננת של הפלקס כשהמכונה מתחממת. מעדיף ידית מקובעת הרבה יותר.

ולגבי ה S0 הוא כן תחליף לשלייף. ברמה של נייר שיוף 1000. אפשר להשתמש בו למקומות קשים אבל לא על כל האוטו אם אפשר לעבוד עם פוליש פחות גס. ה S0 זה למקרים מיוחדים.

 

מדדת עובי לקה לפני/אחרי העבודה? אם כן, כמה ירד?

 

אכן מדדתי את הלקה. רוב האוטו היה באזור 3.9 מיל/100~ מיקרון בממוצע.

אחרי העבודה בדקתי את העובי שוב לפני שאני מיישם את הנאנו והתוצאות שקיבלתי היו 99~ מיקרון בממוצע. היו מקומות שהורדתי פחות ממיקרון ויש מקומות שהורדתי מיקרון וקצת. כל זה כדי לשמר את השכבת קראמיקה וזה באמת דורש התחשבות רבה. אחרי הנאנו אני עשיתי שוב מדידה וקיבלתי קריאות כמו שהיו לפני העבודה.

 

לפי מה שאתה אומר הלקה מאוד רכה ומה ששומר עליו זה ציפוי כרמי שמגן על הלקה -יכול להיות המותג בחר בלקה הרכה בגלל קלילות העבודה או יותר נכון למרקם חלק יותר ומבריק לאומת לקה של יצרנית יפנית לדוגמה שהיא קשה אבל גסה ולא חלקה (תפוז)

הבנתי נכון ?

ואם מקרה זה קיים גם ברכבי מותג אחרים BMW או פורשה ,קאדילק .?

 

האמת האוטו באמת לא היה עם הרבה קליפת תפוז. רק בדלתות בצד שמאל שאני מניח שיכול להיות שצבעו שם במהלך החיים של האוטו.

הלקה הזאת נמצאת בשימוש אצל יצרנים גרמנים בעיקר. audi אוהבים מאד את הצבעים הקראמיים ונחשבים לבעלי צבעים הכי קשים אבל יש כאלה שהם גם בעלי לקה יחסית בינונית או אפילו רכה. לכן אי אפשר לאמר ישירות.

זה למה עושים פאנל ניסיון כדי לראות עד כמה גס/עדין אתה צריך ללכת בשביל תוצאה טובה.

אגב bmw גם משתמשים בזה אבל אצלהם יש יותר קליפת תפוז בדרך כלל.

שאר היצרנים אני לא יודע :lol:

פורסם

נראה מעולה, תודה על השיתוף.

עם איזה חומרים שטפת את הרכב? השתמשת ב-IRONX או משו דומה בשביל מתכות לפח(לא לג'אנטים)?

יש לך מד עובי במחיר שפוי להמליץ עליו?

Fiat Bravo 2011 TJET​

פורסם
נראה מעולה, תודה על השיתוף.

עם איזה חומרים שטפת את הרכב? השתמשת ב-IRONX או משו דומה בשביל מתכות לפח(לא לג'אנטים)?

יש לך מד עובי במחיר שפוי להמליץ עליו?

 

לגלגלים ולחלק התחתון של הרכב:

 

http://www.nanolex.de/en/products/cleaners/wheel_cleaner_and_iron_remover/

 

זה חומר מאד חזק בכל מה שקשור להוצאה של מזהמים מהצבע במיוחד מהחלקים התחתונים של האוטו.

 

ולשטיפה עצמה:

 

http://www.nanolex.de/en/products/cleaners/prewash/

 

חומר מאד מרוכז שנותן תוצאות ניקוי מדהימות וגם מוציא שאריות של ואקסים וציפויים אחרים בריכוז המתאים.

 

בקשר למד עובי אני מצאתי באמאזון במבצע לפני כמה זמן אבל בכללי הוא עולה 350שח בערך..

יש כאלה גם ב 150 אבל לא בדיוק עובדים הכי טוב

פורסם

יש יבואן לתכשירי nanolex בארץ - דבר איתו, אני בטוח שתקבל ממנו

את כל התשובות לרכישת מוצריו. ( מחיר,מבחר, וכד')

קוראים לו יעקב אלטר. (חיפוש קצר יוביל אותך ישירות אליו)

 

בהצלחה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

את 2 המיקרון הראשונים אתה עובר בקלות כבר במעבר הראשון של הקומפאונד, ולגבי יתרת המיקרונים "הרכים" הם רכים רק יחסית לדיימלר אבל ממש לא כמו לכה של הונדה לשם דוגמא! אם נדייק, החוזק של שכבת הלכה התחתונה היא בערך 2H.

×
×
  • תוכן חדש...