Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאלה מכם שמבינים במערכות הללו..

 

נדלקה לי נורה של airbag בלוח המחוונים.

 

לאחר בדיקה התקלקל מחשב כריות אויר (מק"ט: 4B0959655G)

 

רכשתי אחד אחר אבל צריך לאפס אותו, למישהו יש מושג איך זה מתבצע?

 

תודה.

פורסם

לדעתי אל תזמין סורק תקלות אלא גש למוסך מתמחה וברר איתו עלויות קידוד של מחשב כריות אוויר.

אל תהייה בטוח שהמחשב שהזמנת יתאים לרכבך למרות שהמק"ט דומה.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה על תגובתך, המק"ט לא דומה אלא זהה, יש גם תגובות של 24 קונים שרכשו ואיפסו איתו את התקלות.

 

בכל מקרה, הלכתי למוסך והוא לא הצליח לאפס את המחשב המשומש שקניתי.

 

אם למישהו יש עצה בנושא (לקנות ממקום אחר או להמליץ על איש מקצוע שיכול לעזור) אשמח שתפנו אותי.

 

בכל מקרה אעדכן כשיגיע אם עבד או לא.

 

תודה.

פורסם

אני חושב שהמחשב הזה מהרכב אחרי תאונה

אם כך-אז הוא חייב להיות מתוכנן מחדש/תוכנה חדשה(new software)גם זה לא תמיד אפשרי

בכל מקרה תנסה במוסך מרכזי

בהצלחה

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום שוב חברים, מעדכן שלאחר חודש וחצי של כאבי ראש מצאתי פתרון לבעיה!!

 

תחילה הזמנתי בטעות את הדגם הזה: 4B0959655M

 

שלא התאים לרכב שלי.

 

לאחר פירוק והגעה לחלק ראיתי שהמקט הוא 4B0959655G, והזמנתי שוב, החשמלאי ניסה לאפס אותו (עם מחשבי רכב כמו LAUNCH ודומיו) אך ללא הצלחה, הזמנתי עוד אחד וגם הוא לא הוריד את המנורה בלוח המחוונים.

 

לבסוף, לאחר קריאה בפורומים אירופיים, הזמנתי את המכשיר הזה:

http://www.ebay.com/itm/272297092368?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

מאפס מיוחד לרכבי VAG מסוימים בשנים מסוימות (פירוט הדגמים בדף המכירה), יכול לאפס גם לאחר תאונה, לפי ביקורות זה עובד נהדר, הזמנתי ואכן פתר את התקלה והצליח לאפס את כל המחשבים שהזמנתי כולל את שלי :)

 

שימו לב שלהחליף מחשב כזה צריך 3 שעות פירוק ו3 שעות הרכבה של הדש בורד, משענת יד ועוד פלסטיקה..

 

כאן מוצע פתרון של 70 ש"ח, חיבור למחשב הרכב ולחיצה על כפתור, אם לא עובד יש להזמין מחשב ולחזור על הפעולה.

 

יש לי כעת כמה מחשבים כאלה: 4B0959655M\4B0959655G תקינים אז אם מישהו צריך מוזמנים לפנות אליי ואתן אותם במחיר סימלי (בארץ רוצים בין 600 ל800 למשומש).

 

 

×
×
  • תוכן חדש...