Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3371 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

צהריים טובים לכולם, צריך עצה טובה :wink:

 

בחור צעיר, בן 24, משכורת קבועה [עובד מדינה] של 8000 ש"ח לערך, ללא משפחה או מחויבות.

נוסע 5 פעמים בשבוע כ70 ק"מ לכל כיוון בין עירוני, מקום בלי תחבורה ציבורית נורמלית [נסיעה של 40 דקות לוקחת שעתיים].

תקציב של כ-45/50K, מחפש רכב מיני / סופר מיני, עדיפות לחדש (פוחד להיתקע יותר מידי בטיפולים ומוסכים וכו'..), ידני / אוטומט אין העדפה מסויימת הכל זורם.

 

הרבה הציעו לי ליסינג ל3 שנים ואז להחליף את הרכב, טוענים שבנסועה כזאת לא משתלם לקנות רכב חדש פרטי שכן אחרי 3 שנים הוא יהיה שחוט ולא יקנו אותו או יהיה משתלם להחזיק אותו.. יש בזה משהו?

או לפי דעתכם עדיף יד שניה אבל האם לא יווצרו בעיות קריטיות בנסועה שנתית שכזאת?

 

ועל איזה רכבים אתם ממליצים בתנאים האלה? תודה מראש..

עריכה אחרונה על ידי mrPinky
פורסם
צהריים טובים לכולם, צריך עצה טובה :wink:

 

בחור צעיר, בן 24, משכורת קבועה [עובד מדינה] של 8000 ש"ח לערך, ללא משפחה או מחויבות.

נוסע 5 פעמים בשבוע כ70 ק"מ לכל כיוון בין עירוני, מקום בלי תחבורה ציבורית נורמלית [נסיעה של 40 דקות לוקחת שעתיים].

לא כל כך מתחבר לי, למה צעיר בן 24, ללא משפחה או מחויבות, צריך לגור 70 ק"מ מהעבודה, כשאין לו איך להגיע בתח"צ. נראה לי שהכי נח וזול יהיה לעבור דירה, או להחליף עבודה.

 

תקציב של כ-45/50K, מחפש רכב מיני / סופר מיני, עדיפות לחדש (פוחד להיתקע יותר מידי בטיפולים ומוסכים וכו'..), ידני / אוטומט אין העדפה מסויימת הכל זורם.

 

הרבה הציעו לי ליסינג ל3 שנים ואז להחליף את הרכב, טוענים שבנסועה כזאת לא משתלם לקנות רכב חדש פרטי שכן אחרי 3 שנים הוא יהיה שחוט ולא יקנו אותו או יהיה משתלם להחזיק אותו.. יש בזה משהו?

או לפי דעתכם עדיף יד שניה אבל האם לא יווצרו בעיות קריטיות בנסועה שנתית שכזאת?

 

ועל איזה רכבים אתם ממליצים בתנאים האלה? תודה מראש..

בליסינג פרטי יש כמעט תמיד הגבלת ק"מ להרבה פחות ממה שאתה עושה. תנסה לקבל הצעה רלוונטית אם זה מעניין אותך, שמתחשבת גם בק"מ הצפוי ותראה אם זה רלוונטי. היתרון במסלול כזה שאתה מעביר את הסיכון לחברת הליסינג, החיסרון שאתה משלם על זה.

 

אתה יכול לבדוק גם פלואנס דיזל או c3 פיקאסו דיזל, רצוי ידניות. צריך לחפש אחת לא שחוטה, וכנראה שיהיה לך מאוד קשה למכור אחרי 3 שנים, כי במצטבר תעמוד על ק"מ אסטרונומי.

 

לחלופין, אפשר לקנות c1 ידנית חדשה ב-50, או סנדרו בקצת יותר. הן יהיו פחות נעימות, בטח לנסועה כזו, אבל גם די חסכוניות. תצטרך לרדת במחיר כדי למכור, אבל זה לא אמור להיות בלתי אפשרי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
לא כל כך מתחבר לי, למה צעיר בן 24, ללא משפחה או מחויבות, צריך לגור 70 ק"מ מהעבודה, כשאין לו איך להגיע בתח"צ. נראה לי שהכי נח וזול יהיה לעבור דירה, או להחליף עבודה.

 

 

בליסינג פרטי יש כמעט תמיד הגבלת ק"מ להרבה פחות ממה שאתה עושה. תנסה לקבל הצעה רלוונטית אם זה מעניין אותך, שמתחשבת גם בק"מ הצפוי ותראה אם זה רלוונטי. היתרון במסלול כזה שאתה מעביר את הסיכון לחברת הליסינג, החיסרון שאתה משלם על זה.

 

אתה יכול לבדוק גם פלואנס דיזל או c3 פיקאסו דיזל, רצוי ידניות. צריך לחפש אחת לא שחוטה, וכנראה שיהיה לך מאוד קשה למכור אחרי 3 שנים, כי במצטבר תעמוד על ק"מ אסטרונומי.

 

לחלופין, אפשר לקנות c1 ידנית חדשה ב-50, או סנדרו בקצת יותר. הן יהיו פחות נעימות, בטח לנסועה כזו, אבל גם די חסכוניות. תצטרך לרדת במחיר כדי למכור, אבל זה לא אמור להיות בלתי אפשרי.

כי במקום שאני משרת בו אתה לא בוחר שיבוץ ולהתפטר או לעבור דירה בנתיים לא אופציה

בכל מקרה תודה על המענה של כולם ! אני אשקול את הדברים

פורסם

ל 140 קילומטרים נסיעה יומית לא הייתי קונה רכב מיני.

יש בלוח יד 2 כמה הונדה ג'אז עם גיר רגיל מודל 2013-2010 שנכנסות לתקציב שלך. יש גם כמה בודדות עם קילומטראז' נמוך.

רכב אמין ביותר, חסכוני מאוד ולא מרגיש צעצוע בכביש מהיר בניגוד ל C1 וכדומה.

רכב דיזל זה נחמד, אבל קשה למצוא משהו במצב שמור ועם קילומטראז' סביר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עם גיר ידני והמנוע האטמוספרי אין שום בעיה עם האיביזה הידנית מבחינת אמינות,

הייתה לי אחת עם גיר DSG ומנוע 1.2TSI בליסינג ועשיתי עליה קילומטרז דומה - חבר, המושב שלה לא היה לי נוח ברמה של כאבי גב מהגיהנום, ממליץ לבדוק אם זה נוח לך.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לגבי ליסינג, חברות ליסינג בד"כ מגבילות את הקילומטרים בעיסקאות האלה לאיזור 20 אלף ק"מ בשנה, חריגה עולה כסף בין אם זה טרום העיסקה או שחרגת ממה שסוכם בחוזה, לא בטוח שזה ישתלם לך ובכל אופן, אם מיני לנסיעה מחוץ לעיר אז הספארק הכי מתאימה לטעמי למרות שהפיקנטו בעלת אבזור בטיחות עדיף.

 

אני בעד שאר ההצעות כאן שמדברות על רכבים משומשים, כל סופר מיני ידנית תעשה עבודה טובה, רובן מוצעות במחירים דיי אטרקטיביים עקב היאוש של המוכרים מהביקוש הנמוך. התקציב שלך יכול להביא אותך לרנו קליאו 900 סמ"ק בת 3 בערך, אחלה תמורה למחיר לדעתי.

פורסם

עלתה כאן הצעה בשבילך לבדוק את הריו, אני גם חושב שאם זה בתקציב שלך שווה לך לנסות ללכת עליה. היא אמורה לעשות את העבודה בשבילך ולא לזלול לך יותר מדי דלק. בהצלחה!

×
×
  • תוכן חדש...