Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, קניתי היום דיבורית לרכב של platronics. הבעיה היא שהדיבורית מחוברת לחשמל דרך שקע המצית של הרכב, ועובר לי כבל באמצע האוטו משקע המצית למגן השמש עליו מורכבת הדיבורית ( תמונה מצורפת). רציתי להעביר כבל חשמל כך שהוא יהיה כמה שיותר מוסתר ולא יתפוס את שקע המצית. רציתי להלחים שקע מצית נוסף ( מתחת לפלסטיקים ) ישירות לחוטים המגיעים לשקע המצית הנוכחי, ואליו לחבר את המטען של הדיבורית ולהעביר.

מצורפת תמונה של שקע המצית הנוכחי מלמטה. למה יש שלושה חיבורים ? האם יש לבעיה פתרון יותר טוב , איך מרכיבים דיבוריות במוסך (ככה שהחוטים מוסתרים)?

 

תודה מראש

IMG_20170305_171810.jpg

IMG_20170305_180324.jpg

פורסם

את הכבל סוללים מאחורי הגומיה של הדלת, עד למטה, מקווה שהוא מספיק ארוך.

 

יש לשקע המצית שלך תאורה? אם כן החוט השלישי הוא של תאורה.

 

אם אתה מתכוון לעשות התקנה קבועה, עדיף היה לקנות דיבורית קבועה רגילה שלא יושבת על סך שמש ולא מכבידה עליו.

 

 

פורסם

כמו שבוקי אמר, אם כבר קבועה - הכי טוב אחת שנועדה להיות קבועה.

אם בכל זאת אתה רוצה להפוך את זאת שאצלך לקבועה אני ממליץ לך לרכוש מתאם מ12 וולט ל-USB. כמו בקישור הזה: https://www.aliexpress.com/item/Vehicle-Car-Accessories-Boat-Motorcycle-Dual-USB-Charger-DC-12V-To-5V-3A-Power-Adapter-Supply/32648968918.html?spm=2114.01010208.3.47.p5uj3r&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10000560_10000073_10000561_10000357_10000074_10000175_10000507_10000401_10000505_10000068_10000063_10000367_10099_10000156_10096_10000569_10000097_10000094_10000090_10000091_10000147_10000144_9900_10084_10000150_10083_10080_10000153_10082_10081_10110_10111_10112_10113_10000535_10114_10000534_10000089_10000086_10000083_10000349_10000135_10000080_10078_10079_10077_10073_10000140_10070_10122_10123_10126_10124_10000546_10065_10068_10000132_10000033_10000030_10000126_10000026_10000129_10000023_10000123_432_10060_10062_10056_10055_10054_302_301_10059_10000120_10000020_10000013_10000117_10103_10102_10000016_10000114_10000111_10052_10053_10050_10107_10051_10106_10000621_10000384_10000101_10000100_10000579_10000104_10000045_10000578_10000375_10000108_10000377_10037_10000612_10000613_10000390_10000042_10000592_10000039_10000587_10000036_10000389_10000187-9900,searchweb201603_2,afswitch_1,ppcSwitch_5,single_sort_0_default&btsid=5abcb463-82ab-4989-9d4b-46a7f7f55ab3&algo_expid=8ca44119-7a20-4d64-a6d0-ebccdb2447fb-5&algo_pvid=8ca44119-7a20-4d64-a6d0-ebccdb2447fb

אפשר לקחת מתח מהתאורה של תא הנוסעים, כך שיהיה קרוב לדיבורית ולא תצטרך להריץ את הכבל מרחק ארוך.

 

ולשאלתך לגבי החוטים בשקע המצת, אחד מהם לתאורה של השקע. שניים האחרים זה מינוס קבוע ופלוס קבוע או אחרי סוויץ, תלוי בהחלטת היצרן

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

חבר זו דיבורית נטענת אתה אמור להטעין אותה פעם בכמה שבועות. אני מטעין אותה בכלל בבית ולטובתך אל תתעסק בחשמל של צרפתייה תצמד למקור

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

×
×
  • תוכן חדש...