Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד חבר פורום שרכש טרנטה, והפעם פג'ו 205...


farkash7
שימו לב! השרשור הזה בן 575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הג'אנטים נראים ממש מגניב בלבן על הרכב שלך!

 

בתאריך 13.5.2020 בשעה 19:57, discoTD5 כתב:

הצביעה גרועה. צבעתי עכשיו בהשבתה מהקורונה. 

מתישהו אני אשייף את הצבע, ואצבע מחדש. 

לא השתמשתי בצבע יסוד, כי צבעתי עם 'ראסט אולום' והוא מכיל בתוכו כבר יסוד, אבל זו היתה טעות. 

הצבע 'רך' מאוד. 

אחד הדברים החשובים זה לכה. אם לא שמים לכה איכותית מעל הצבע הוא ישאר רך וירד בקלות.

לא מזמן צבעתי ג'אנטים - פרוייקט של יומיים שכלל שיוף, צבע יסוד (האמת הכי בסיסי, של אמריקן איגל), צבע יעודי לג'נטים ואח"כ לכה יעודים לג'אנטים של פורצ'.

לפני שיישמתי לכה הצבע היה יורד עם הציפורן ביחד עם צבע היסוד. יישום הלכה קצת ממס את כל שכבות הצבע שמתחת ויוצר חיבור ממש טוב, ואחרי שכבה שניה של לכה הוא כבר עמיד גם בפני אבנים קטנות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 109
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

http://www.apexparts.co.il/shop_product/מוצרים-1/0f6c5215-d4c8-fc71-83cd-657bad68ab99

זאת.

יש לה גוון צהבה טיפה בניגוד ללכה השקופה של טופ קולור (הלכה הרגילה שלהם, אין להם לכה לג'אנטים). זה בולט בעיקר אם מרססים יותר מדי ממנה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, SlowRide כתב:

הצלחות שהרכבת פעמיים, אולי הן מסדרת יצור דפוקה? רעידות בבלימה זה בגלל משהו בבלמים. 

עוד משהו, אולי יש לך בריחת וואקום מהבוסטר וכשאתה לוחץ על הבלמים זה המנוע שרועד קצת? היה לי את זה ברכב אחר.

 

קשה לי להאמין... מדובר בשני יצרנים שונים.
מענין מה שרשמת על הבוסטר, רק לא הבנתי איך זה גורם למנוע לרעוד ואיך זה בתגובה גורם להגה לרעוד...
בעיה בבוסטר הבלימה יכולה לגרום לרעידות כאלה? אציין שברכב הוחלפה משאבת בלם מרכזית כי הקודמת כשלה.

 

אציין גם שזה מרגיש לי כאילו עוצמת הרעידות משתנה כאשר הקלאצ' לחוץ/לא לחוץ. אציין גם שבבלימה חזקה אני דווקא חושב שאין רעידות, אבל כשהדוושא חצי לחוצה, מה שקורה רוב הזמן למשל כאשר מאטים למהירות אפס אז מרגישים את הרעידות.

 

דיסקו עם הצמיגים החדשים והמידה 13 המקורית אין את בעיית הרעידות שהייתה לי בנסיעה. אני מניח שהצמיגים בסדר. יש רק את הבעיה בבלימה שהזכרתי.

Ooga מעניין... לכה באמת כל כך אפקטיבית? שווה לנסות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 3 שעות, Ooga כתב:

הג'אנטים נראים ממש מגניב בלבן על הרכב שלך!

 

אחד הדברים החשובים זה לכה. אם לא שמים לכה איכותית מעל הצבע הוא ישאר רך וירד בקלות.

לא מזמן צבעתי ג'אנטים - פרוייקט של יומיים שכלל שיוף, צבע יסוד (האמת הכי בסיסי, של אמריקן איגל), צבע יעודי לג'נטים ואח"כ לכה יעודים לג'אנטים של פורצ'.

לפני שיישמתי לכה הצבע היה יורד עם הציפורן ביחד עם צבע היסוד. יישום הלכה קצת ממס את כל שכבות הצבע שמתחת ויוצר חיבור ממש טוב, ואחרי שכבה שניה של לכה הוא כבר עמיד גם בפני אבנים קטנות.

 

 

אני מעריך עבודה עצמית ואת מה שהתנסית איתו אבל הנ"ל לא נכון. צביעה יכולה להתבצע ללא לאכה ולהישאר שנים ללא נזק. הוספת לאכה כמובן מוסיפה חוזק אבל העניינים המכריעים בין עבודה טובה ללא טובה הן ניקיון המשטחים, חומרים איכותיים, תהליך נכון וכו'.

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא נכון? אני מציג תוצאות מהשטח, לא תאוריה..

ברור שיש מקרים שבהם אפשר לעשות צביעה סבירה בלי לכה (בדגש על סבירה, כי מה לעשות, לכה אמורה להגן על הצבע והיא גם רכה וסופגת, בניגוד לצבע שהוא קשיח).

אבל כעושים בבית אין יכולת לצבוע בתנור, לצבוע באחידות, לחכות בדיוק את הזמן הנדרש בין שכבה לשכבה (לא מעט מדי ולא הרבה מדי) או רצון להשתמש בחומרים מאוד יקרים.

לכה פותרת את רוב העניין הזה מעצם העובדה שיש בה מדללי צבע, וכנראה מעוד סיבות שאני לא בקיא בהן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 20 דקות, Ooga כתב:

אבל כעושים בבית אין יכולת לצבוע בתנור, לצבוע באחידות, לחכות בדיוק את הזמן הנדרש בין שכבה לשכבה (לא מעט מדי ולא הרבה מדי) או רצון להשתמש בחומרים מאוד יקרים

זה בדיוק ההבדל. אפשר למקסם צביעה ביתית ולקבל אחלה תוצאות גם לזמן ארוך, לא כל דבר צריך להיות היי אנד.

צבעתי הרבה ג'אנטים, גם בזול וגם ביוקר, חלק גם מופיע בפורום, יש לי בסיס להשוואה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 14.5.2020 בשעה 13:36, farkash7 כתב:

ברעידות בנסיעה עם הג׳אנט של הGTI אני לחלוטין חושד בצמיגים. רשמתי שהרעידות היו מעל 90, אבל זה לא היה משהו קבוע, לעיתים לא היו ולעיתים היו, אבל אין לי דרך לאמת את זה.

החלטתי לא לשים עוד 1000 שקלים על צמיגים ולהתפלל שזה יפתר. במקום זה עברתי למידה הקודמת שבה הבעיה לא התרחשה. הרכב פחות מגניב אין ספק, אבל יותר קל וזריז ולא רועד!

הרעידות בבלימה כן נשארו.

תודה למגיבים המחזקים, אני כרגע בשלב שאין לי ממש התלבטות לגבי אחזקת הרכב הזה אבל בקרוב מסיבות טובות כמראה שהוא יהפוך להיות תחביב בלבד ולא רכב עיקרי. מקווה שיהיה לי את הרצון והיכולת להמשיך להחזיק אותו.

גם מהסביבה הרכב מקבל פידבקים חיוביים. לפני כמה חודשים שייטתי לי על כביש החוף בניחותה ופתאום שמעתי צפירה. סובבתי את הראש שמאלה ולידי נסעה אאודי Q5 הנוסע פתח את החלון וסימן עם היד ״כמה?״.
סימנתי לא ״לא״ עם הידיים הוא שאל שוב ״כמה״, חייכתי הוא חייך סימן אגודל למעלה והאודי נעלמה אל האופק.

מצחיק לראות איך רכב כל כך עממי ונפוץ בזמנו כבר נהפך למראה נדיר יחסית שמעלה רגשות לאנשים.

 

ספר לי על זה, לא מזמן הבאתי אונו 95 וכמעט כל רמזור שואלים אותי "מוכר?" , "יואו פיאט אונו היה לי כזו רכב ראשון שלי"

אין על הרכבים האלה, פשטות והנאה בנהיגה (איך מתרגלים להגה בלי כוח? יש לי פונטו 99 עם והמעבר פשוט שמיים וארץ...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון ברקסים.

טוב אני לא רוצה להיות אופטימי. 

הסטוריה:
החלפת צלחות (ברמבו)+רפידות (רמסה) לא עזרו בפעם הראשונה, הרעידות המשיכו.
החלפת צלחות (סיני) ללא החלפת רפידות לא עזרו בפעם השניה, הרעידות המשיכו.

בוצעה החלפה נוספת של צלחות (ברמבו) ורפידות (TRW מפולין ששכבו מתחת למיטה) ביום שישי האחרון.
את ההחלפה הפעם ביצעתי עם חבר, ולא במוסך. גילינו משהו שבור, חתיכת מתכת שמחברת בין הברגים של הקאליפר שמחברים אותו לנאבה או מה שזה לא יהיה. אני לא יודע אם זה גם יכל לגרום לבעיית הרעידות. בכל מקרה ריתכנו אותו כרגע עד שאשיג אחד חדש (על הדרך אנסה להשיג קיט שיפוץ לקאליפר, הגומי על הבוכנה שם במצב די קקה).
איך זה נשבר? אולי הפטיש אוויר במוסך, אולי משהו אחר, לא יודע.
בנוסף לדברי החבר שלי הצלחת השמאלית הייתה בוודאות לא ישרה (הרגשתי את ההבדל בין הצלחות, והוא מורגש). אני לא יודע אם היא הגיעה ככה, או שמשהו עיקם אותה, אבל זה המצב.

תמיד חששתי להתעסק בברקסים, אבל תהליך החלפת הברקסים פשוט מאוד. מכאן אבצע בעצמי.

האוטו לא נסע הרבה מאז, לכן אני עדיין משתדל לשמור על פסימיות, אבל במעט שהוא נסע לא נתקלתי ברעידות בכלל. נראה אם זה ישאר ככה או שהרעידות יחזרו. 

מצרף תמונות. אפשר לראות את מה שנשבר, בסרטוט זה חלק מספר 5.

205Bendix.jpg

205Bendix3.jpg

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מעניין 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסה לברר על שדרוג הבלמים ברכב. ב-306 היו לדעתי גם בלמים מאווררים בקוטר 247 מ"מ על גאנט 13" (שנתונים ישנים יותר של הדגם)

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
בתאריך 1.6.2020 בשעה 15:17, farkash7 כתב:

עדכון ברקסים.

טוב אני לא רוצה להיות אופטימי. 

הסטוריה:
החלפת צלחות (ברמבו)+רפידות (רמסה) לא עזרו בפעם הראשונה, הרעידות המשיכו.
החלפת צלחות (סיני) ללא החלפת רפידות לא עזרו בפעם השניה, הרעידות המשיכו.

בוצעה החלפה נוספת של צלחות (ברמבו) ורפידות (TRW מפולין ששכבו מתחת למיטה) ביום שישי האחרון.
את ההחלפה הפעם ביצעתי עם חבר, ולא במוסך. גילינו משהו שבור, חתיכת מתכת שמחברת בין הברגים של הקאליפר שמחברים אותו לנאבה או מה שזה לא יהיה. אני לא יודע אם זה גם יכל לגרום לבעיית הרעידות. בכל מקרה ריתכנו אותו כרגע עד שאשיג אחד חדש (על הדרך אנסה להשיג קיט שיפוץ לקאליפר, הגומי על הבוכנה שם במצב די קקה).
איך זה נשבר? אולי הפטיש אוויר במוסך, אולי משהו אחר, לא יודע.
בנוסף לדברי החבר שלי הצלחת השמאלית הייתה בוודאות לא ישרה (הרגשתי את ההבדל בין הצלחות, והוא מורגש). אני לא יודע אם היא הגיעה ככה, או שמשהו עיקם אותה, אבל זה המצב.

תמיד חששתי להתעסק בברקסים, אבל תהליך החלפת הברקסים פשוט מאוד. מכאן אבצע בעצמי.

האוטו לא נסע הרבה מאז, לכן אני עדיין משתדל לשמור על פסימיות, אבל במעט שהוא נסע לא נתקלתי ברעידות בכלל. נראה אם זה ישאר ככה או שהרעידות יחזרו. 

מצרף תמונות. אפשר לראות את מה שנשבר, בסרטוט זה חלק מספר 5.

205Bendix.jpg

205Bendix3.jpg

קצת בעיכוב. זה הקאליפר הקדמי שלך? 

והאם בעיית הרעידות נפתרה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה הקדמי.
נפתרה. שוב אני בכלל לא בטוח שהגשר השבור הז היה הסיבה לרעידות.
אולי צלחות דפוקות, אולי רפידות בשורה התחתונה אין יותר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, נראה שהקאליפר האחורי שמורכב בפג'וים כמעט זהה לגמרי, חוץ ממנגנון בלם יד שנוסף אליו. 

אצלי באחורי הלוחית הזו גם שבורה, לא יודע כיצד זה משפיע (אבל העומס על האחוריים פחות גדול אז לא בטוח שארגיש רעידות גם אם כן).

ושיפוץ הקאליפר הזה זה פיס אוף קייק, יש סטים לא יקרים באתרים אירופאים.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...