Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3417 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברי תאונה והרכב טוטאלוס, וגיליתי שנהייתי די מפונק בשלוש וחצי השנים האחרונות (שבהן היה לי רכב) ומאד קשה להתנהל בלי, כי כאמור התחב"צ על הפנים ואין אוטובוסים בלילה...

 

פניתי לעו"ד ויקח קצת זמן כנראה עד שאני אראה את הכסף על הרכב הקודם ואוכל לקנות רכב נורמלי לטווח ארוך... כרגע אני לא מעוניין להוציא מהכיס שלי 25-30ק על הרכב.

 

אז השאלה שבכותרת, האם שווה להיכנס לזה? מתלבט בין זה לבין להשכיר רכב, אבל להשכיר יעלה 3ק בחודש ואם אני קונה רכב בסכום הזה והוא נוסע חודש, כבר "הרווחתי". בעיקרון הנסיעות המיועדות זה נסיעות קצרות בגוש דן (בת-ים -תל אביב, דברים כאלה)

בגדול מבחינתי שישרת אותי כמה חודשים ואז אין לי בעיה גם לשלוח אותו לפירוק אם לא יהיה קונה.

 

אז על איזה רכבים ספציפית שהם אמינים באופן יחסי כדאי להתמקד? ברור לי שאמינות ובטיחות אני לא אקבל יותר מדי, אבל מה שחשוב לי כרגע שפשוט, מה שנקרא, יהיה את הקטע הזה של 'תדלק וסע'.

 

תודה רבה מראש!

פורסם

לא ברור לי הרציונל מאחורי שכירות או קניית רכב ישן - בשניהם את זורה כסף לרוח.

 

אם ברור לך שתקנה רכב נורמלי גם אם לא תזכה במשפט - קח הלוואה וקנה משהו נורמלי. אם תזכה תוכל להחזיר אותה תוך זמן קצר. ואם לא תחזיר בתשלומים.

 

בכל מקרה הריבית תהיה די זניחה בהתחשב בשערי הריבית האפסיים הקיימים כיום.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...