Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל gtc


eizo
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם, לפני חודשיים עשיתי הזמנה של האופל מהסוכנות, האוטו נורא מדבר אליי מבחינת היופי וחיצוניות שלה, ואני תמיד מקשיב רק לעצמי ולא לאף אחד גם אם כולם יגידו שאני עושה טעות, אבל הפעם אני חורג, אני שוקל לבטל את ההזמנה, אני אמור לשלם להם עד סוף החודש, במשך חודשיים אני רק קורא על הרכב, מבחני דרכים חוות דעת ועוד, וכמובן שלא כולם באותה הדעה, אני חולה על רכבים שנראים ככה ומת על פוזה, כזה אני, בשנת 2011 הוצאתי שירוקו מהחברה ובשנת 2014 את הלאון fr, אני באמת בהתלבטות רצינית, ומבקש באמת ממי שמבין שיתן החלטה אם לבטל או ללכת עם זה, תודה וסליחה על החפירה

פורסם

מה מפריע לך? כי אם פוזה, הרכב נראה מדהים בחוץ ובפנים. שלדה מדהימה חומרי פנים איכותים. רק מה... ה-1.4 לא סוחבת ויחסי ההעברה קצת רדומים, ה-1.6 טורבו לא יתן פייט למגאן... מבחינת נהיגה נטו נניח כביש סדום, ההיגוי נהדר אבל הכח שהיית רוצה לא שם. אבל אם שופוני, רואים פה כל שקל. מברוק אגב שאתה מוציא מהמעביד (אם הבנתי נכון) כאלה רכבים.

מה שאנ י לא מבין היה לך שירוקו שעולה עליה בכמעט כל הפרמטרים

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

יש לאבא שלי את הGTC. קנה ב2013. האמת שהיום דיברנו על זה, אם תשאל אותו הוא יגיד לך לחפש משומשת כזאת למרות שאני לא יודע כמה היא מסתובבת אם בכלל בלוח יד2. מהסיבה הפשוטה שביום שהוא הוציא את הרכב ב150K שקל לכביש הוא נהנה מאוד מהרכב, והיום לאחר 3 שנים תמימות הוא שווה לפי מחירון לוייצחק 75K והוא נהנה מהרכב כמו ביום עלייתו לכביש.

לשיקולך.

אני גם נוהג איתו. זו באמת מכונת נהיגה מרשימה מאוד.. התנהגות כביש מעולה, עוצמתי ביותר, סלון מפואר, פול מקום באוטו בכל מק' הישיבה. (אפילו באמצע)

פורסם

קודם כל תודה על ההתייחסות, תמיד חיפשתי יותר יופי מאשר ביצועים, והדגם שהזמנתי הוא ה6. 1 טורבו,בתכלס הוא עולה 161 אבל עשו לי הנחה רצינית של עשרים אלף, הרבה אנשים מרימים גבה שהם שומעים שזה אופל, ואכן ביד שתיים נדיר למצוא כזאת משומשת,השאלה אם היא שווה את המחיר ובעתיד שאני ארצה למכור אני אצטרך להתפשר הרבה במחיר

פורסם

עיצוב זה עניין סובייקטיבי וכל אחד מוכן לתמחר אותו באופן אחר.

 

אבל אם נתייחס לרגע לקנייה האובייקטיבית - מדובר בדגם שייצורו מסתיים בחודשים הקרובים ומבוסס על האסטרה דור קודם. דור חדש של ה-GTC צפוי להופיע בעולם בחודשים הקרובים.

 

בהתאם מדובר במכונית טובה פחות מהדור החדש, ושצפויה לאיבוד ערך גבוה (אפילו יותר מהרגיל לדגם הזה). כך שלשלם עליו 140 אלף שקל - מחיר גבוה ממשפחתיות קומפקטיות מאובזרות וטובות יותר - נשמע לי כמו קנייה לא מאוד מוצלחת.

פורסם

בדיוק התשובה שרציתי לשמוע, הדגם הזה מבוסס על הדור הקודם וכמו שאני מכיר את המזל שלי יום אחרי שאני אקבל את הרכב יודיעו על דגם חדש, זה דגם מ2012 ואנחנו אוטוטו ב2017, אז אולי באמת עדיף לחכות קצת מה גם שהבנתי שהלאון עם המתיחת פנים מגיעה עוד שלושה חודשים אז אולי באמת עדיף לחכות

×
×
  • תוכן חדש...