Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברה הנה מצאתי עוד כמה עבודות שלי על האוטו שהיה לי :(הספוילר הוא גם כן בנייה עצמית!

DSCF1531_resize.JPG

DSCF1537_resize.JPG

DSCF1538_resize.JPG

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כמה שאלות:

1) האם תוכל לפרט את תהליך העבודה יותר בפירוט - או אף ליצור מדריך לבנייה בסיסית.. ?

2)האם אתה עושה עבודת כאלו לאחרים תמורת תשלום? אם כן - אשמח לקבל פירוט של מה וכמה...

...Carpe Diem

פורסם

שישי הזה אני וחבר שלי הולכים לבנות טמבון קידמי לרנו 5 מבטיח לעלות תמונות !

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני לא אומר שום דבר אישית אבל זאת דעתי

עבודה ממש טובה

בהחלט נראת עבודה מקצועית כול הכבוד לך לא כול אחד יכול לבנות דבר כזה ללא ידע קודם

אבל

אתה חושב שזה יפה ?

לדעתי זה ממש ממש מטופש יש דברים הרבה יותר יפים...

יכלת לעשות סתם גבה קטנה וחמודה

ושוב אני לא אומר את זה בצורה רעה או משהו...פשוט זאת דעתי

פורסם

יצא לך אחלה ויפה מאד.

 

מאיפה הבאת את החומר? והאם היה מסובך לעשות את הכול?

 

כמו כן איך תפסת את הכיסוי לפנס לאחר הצביעה?

 

שוב אני יגיד פצצה יצא לך.

רז

פורסם
אני לא אומר שום דבר אישית אבל זאת דעתי

עבודה ממש טובה

בהחלט נראת עבודה מקצועית כול הכבוד לך לא כול אחד יכול לבנות דבר כזה ללא ידע קודם

אבל

אתה חושב שזה יפה ?

לדעתי זה ממש ממש מטופש יש דברים הרבה יותר יפים...

יכלת לעשות סתם גבה קטנה וחמודה

ושוב אני לא אומר את זה בצורה רעה או משהו...פשוט זאת דעתי

נכון אתה בהחלט צודק! אבל בישביל פעם הראשונה לפי דעתי זה ממש יפה!

הדברים שאני הולך לעשות בעתיד יהיו בהרבה יותר יפים! אני בטוח!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הכול נחמד ויפה.

אבללל איך זה שכתבתה, ואני מצטט

 

חבר'ה מה דעתכם איך יצא?

זו הפעם הראשונה שלי שניסיתי לעבוד עם פיבר!

ופתאום נמצאו עוד המון תמונות של עבודות שלך עם פיבר???

זה רק לי נראה מוזר? :roll:

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם
הכול נחמד ויפה.

אבללל איך זה שכתבתה, ואני מצטט

 

 

ופתאום נמצאו עוד המון תמונות של עבודות שלך עם פיבר???

זה רק לי נראה מוזר? :roll:

התמונת של הבורה אלו התמונות של הפעם הראשונה שלו וכול שאר התמונות אלו עבודות לאחר המסכות!

פורסם
הכול נחמד ויפה.

אבללל איך זה שכתבתה, ואני מצטט

 

 

ופתאום נמצאו עוד המון תמונות של עבודות שלך עם פיבר???

זה רק לי נראה מוזר? :roll:

העבודה של הפולקסוואגן בורה זו הייתה הפעם הראשונה שלי שניסיתי לעבוד עם פיברגלס! ומאז הפעם הראשונה בניתי עוד המון דברים שלא היתה לי שום כוונה לפרסם אותם,עד שלא ראיתי התעניינות פה בפורם וזה מה שנתן לי את הדחיפה לפרסם עוד עבודות שעשיתי!!! כך שאם אינך מכיר את הבן אדם אל תשפוט אותו לפני שתכיר אותו טוב טוב!
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הנה כמה תמונות מהצביעת פנלים שעשיתי ב בורה!

IMG_0904.JPG

IMG_0905.JPG

IMG_0906.JPG

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תשמע, העבודות שלך פשוט יפהפיות, בדיוק כמו שניתן לבקש ממקצוען אמיתי.

הדבר היחיד שמונע ממני לאבזר כך את הרכבים שבבעלותי זה העובדה שזה מושך תשומת לב רבה...

 

בהצלחה! :)

גל

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...