Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחודש האחרון אני נכנס יוצא מהמוסך (מוסך מורשה- הטוב ביותר שמצאתי)

התקלה האחרונה שנמצאה היא בעיה במחשב הגיר- ECU

המחשב נשלח לחברה בארץ אשר מחפשת את התקלה החשמלית ומנסה לתקן אותה

אך כאשר המחשב חזר מתיקון- הוא לא עבד...

האופציה הבאה שלי היתה מציאת ECU מפירוק- לטענת המוסך הם בדקו ואין זמין בפירוקיות בארץ.

האופציה שהם מציעים כרגע היא הזמנת חדש מחול (גם כן איו בארץ) ומלבד הזמן יש את נושא הכסף (כ4000 ש"ח).

אני רק רוצה לציין שהמוסך בו אני נמצא עושה כל מה שהוא יכול ומעבר ע"מ לעזור לי- נכון לעכשיו הוא השאיל לי מחשב אחר שלו-

בכדי שאוכל להמשיך ולנסוע ברכב (כבר למעלה משבועיים).

 

מצאתי בEBAY את המחשב הזה- יש לכם המלצות/ הצעות/הערות לפני הזמנה?

אשמח לכל הפניה למקום בו אוכל למצוא מחשב משומש עם "אחריות" של אדם אמין.

 

תודה

פורסם

כדאי לברר מול מכוני גירים אוטומטיים (ויש מתוכם כאלו המתקנים גם גירים רובוטיים) האם יש להם חלק כזה במקרה.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...