Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברשותי יונדאי אקסנט 2008. קרה לי השבוע שממש לפני שאני מחנה את הרכב במהירות נמוכה. נורת ה-EPS נדלקת וההגה כח מפסיק לתפקד (הופך לקשה).

 

זו הפעם השנייה שזה קורה - פעם קודמת היה בדיוק לפני שנה

כיבוי והדלקה של הרכב פותר את הבעיה.

 

אודה לעתכם מה יכול להיות הגורם ?

האם ללכת למוסך המורשה דווקא או שכל מוסך טוב ידע להתמודד ?

מה עושים כאשר זה קורה באמצע הכביש מהיר ? אפשר להמשיך בנסיעה ולהגיע ליעד (אם לא - מה יכול לקרות)

 

בתודה מראש

פורסם
שלום

 

מה עושים כאשר זה קורה באמצע הכביש מהיר ? אפשר להמשיך בנסיעה ולהגיע ליעד (אם לא - מה יכול לקרות)

 

בתודה מראש

ההגה ימשיך לתפקד בצורה רגילה ללא תיגבור לכן תסבול מחוסר נוחות בנסיעה כלומר הגה קשה. כמובן במקרה כזה ניתן להמשיך בנסיעה למוסך הקרוב לבדיקה.

איזה כייף לי :)

פורסם

1.בדיקת מצבר תחת עומס -עצמי/אצל חשמלאי.

2. אם סעיף 1 תקין,יש תקלה ידועה באקסנטים שקשורה להגה החשמלי (לא יוניט אור בלם,שמדליקה מנורת ESP)

מצורף קישור לדיון בנושא דומה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?477619-%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%90%D7%A7%D7%A1%D7%A0%D7%98-2008-%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%91%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA-%D7%94%D7%92%D7%94

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם
1.בדיקת מצבר תחת עומס -עצמי/אצל חשמלאי.

2. אם סעיף 1 תקין,יש תקלה ידועה באקסנטים שקשורה להגה החשמלי (לא יוניט אור בלם,שמדליקה מנורת ESP)

מצורף קישור לדיון בנושא דומה:]

 

לא בטוח שהבנתי את החלק הזה = "לא יוניט אור בלם,שמדליקה מנורת ESP"

תוכל להרחיב ?

זה באמ המחירים 4500 שח לתקן את זה ?

אם זו בעיה שמופיעה פעם בשנה שווה להתעסק עם זה ?

האם זה יכול להחריף עם הזמן ?

פורסם

שלחת אותו לאשכול שרוב התגובות נמחקו או לא עוזרות לבחור. :oops:

איזה כייף לי :)

פורסם

תקלה ידוע בדגם הזה

יש להחליף מוט הגה קומפלט כולל מחשב הגה(כמובן שירדו מאותו רכב ומסוכרנים)

לפני כשנתיים הופיע אצל אישתי אותה תקלה בחבקה רצו באזור ה 7000 שקל כמובן שבמוסך רגיל עלה באזור ה 2500 שקל

×
×
  • תוכן חדש...