Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

העדשות אצלי ברכב עכורות , עשיתי השוואה לרכבים זהים ואצלי הן בצבע צהבהב אטום לעומת צבע שקוף ברכבים אחרים .

האם ניתן להחליף רק את העדשה ולא את כל הפנס ? חשוב לציין שאני עושה זאת מסיבה בטיחותית , האורות של הרכב חלשים ( ניסיתי גם נורות יקרות וגם מנקה את הפנס כל מס' חודשים )

פורסם
שלום לכולם

העדשות אצלי ברכב עכורות , עשיתי השוואה לרכבים זהים ואצלי הן בצבע צהבהב אטום לעומת צבע שקוף ברכבים אחרים .

האם ניתן להחליף רק את העדשה ולא את כל הפנס ? חשוב לציין שאני עושה זאת מסיבה בטיחותית , האורות של הרכב חלשים ( ניסיתי גם נורות יקרות וגם מנקה את הפנס כל מס' חודשים )

 

 

 

 

הקפצה

פורסם
שלום לכולם

העדשות אצלי ברכב עכורות , עשיתי השוואה לרכבים זהים ואצלי הן בצבע צהבהב אטום לעומת צבע שקוף ברכבים אחרים .

האם ניתן להחליף רק את העדשה ולא את כל הפנס ? חשוב לציין שאני עושה זאת מסיבה בטיחותית , האורות של הרכב חלשים ( ניסיתי גם נורות יקרות וגם מנקה את הפנס כל מס' חודשים )

 

תצטרך להחליף את כל הפנס

אין אופציה לקניה רק של העדשה זה מגיע קומפלט

×
×
  • תוכן חדש...