Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם, חג שמח :)

 

אז ככה ,

יש ברשותי סיאט איביזה 1.2TSI ספורט שלוש דלותות 2011.

 

לפני כחודש הייתי במוסך מורשה של סיאט על נורית מנוע בלוח שעונים שנדלקה לי (באופן קבוע - לא מהבהבת)

- הם טענו שהלך לי החיישן למדה אחורי והחליפו לי אותו במחיר די גבוהה.

 

כעבור חודש בדיוק נדלקה לי הנורית מנוע בשנית, הפעם חיברתי את המחשב שיש לי בבית שסורק בעיות ברכב ומה שהוא רשם לי זה "אין פעילות במעגל חיישן חמצן 2 בצד שמאל".

** אני לא יודע אם יש קשר אבל הוא רשם לי ליד הכותרת של הבעיה P0140

 

עכשיו יש לי כמה שאלות:

1. איפה נמצא החיישן חמצן 2 בצד שמאל, מקדימה או מאחורה?

2. האם זה אותו חיישן שהם החליפו לי ושוב הוא נהרס/התנתק?

3. כמה חיישני חמצן יש בכלל בסיאט איביזה כמו שלי?

4. האם הבעיה יכולה להיות אולי שהחיבור השתחרר, ואם כן איך אפשר לבדוק את זה?

 

קבעתי תור למוסך שוב בלי קשר, אבל אני מעוניין להגיע לשם עם קצת ידע אחרי הבדיקה שאני עשיתי עם המחשב שיש לי בבית.

 

תודה רבה לכול מי שעוזר,

וחג שמח! אנשים!

×
×
  • תוכן חדש...