Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

חדש בפורום זה אך אשמח לעזרתכם,

לפני מספר ימים רכב של המשפחה ביצע תאונה טוטאלוס,

עפ"י דוח שמאי נקבע כי אכן הרכב מושבת ועל כן מתקבל סכום הכסף אשר נקבע כערך להיום בו ביצע את השמאות

מסתבר כי ביום התאונה ערך הרכב היה גבוה יותר (פרסום מחירון יצחק לוי מחודש אוקטובר)

שאלה ראשונה - האם ניתן ונכון לבקש מהביטוח את ערך הרכב מיום התאונה או מה שקובע זה דו"ח השמאי (פורסם כמה ימים אחרי)

שאלה שנייה - כיצד ניתן לדרוש תשלום עבור נזקי ציוד נוספים כגון נייד שנשבר בזמן התאונה ?

שאלה שלישית - האם וכיצד דורשים תשלום עבור נזקי גוף מהביטוח?

 

תודה מראש לעונים

פורסם

הערך נקבע לפי יום התאונה.

 

נזקי גוף אתה מול ביטוח החובה שלך.

 

לגבי נזקים משניים , האם התאונה באשמת הרכב שלכם, אז צריך לקרוא את תנאי הפוליסה שלכם

 

אם רכב אחר אשם ניתן לדרוש זאת מהפוגע

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אהלן,

מצטרף לשאלה..במקרה שלי, נכנסו בי מאחורה ולדברי המוסך הרכב טוטאל לוס.

בכוונת הסוכן לתבוע את ביטוח הפוגע.

האם במידה ואסכים לטוטאל לוס, הביטוח של הפוגע יוכל לערער על כך?

ואם הרכב מוגדר כאובדן להלכה, האם בעצם זה אותו תהליך מול חברת הביטוח של הפוגע?

 

תודה רבה.

×
×
  • תוכן חדש...