Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. עוד מעט אני צריך לעשות טיפול עשרת אלפים שכולל החלפת שמנים.

 

דוד שלי הביא לי שמן פול סיננטי לסיוויק שלי של חברת Valvoline 5W40.

ואין לי מושג איזה שמן יש לי כרגע ברכב. אני לא יודע אם הוא פול סיננטי או חצי סיננטי. רציתי לדעת קודם כל אם השמן שהוא הביא לי זה שמן שמתאים לסיוויק שלי והוא איכותי? והאם הוא יכול לפגוע במנוע אם ו-במידה והשמן שהיה לפני זה לא היה איכותי? עוד שאלה קטנה, איך יודעים אם מנוע שורף שמן? חבר שלי שמכר לי את הרכב שם שמן ב 180,000 ותמיד שאני בודק השמן ממש אולי חצי מילימטר מתחת לסימון MAX ונראה בצבע רגיל כמו שאני רואה בד''כ בסירטונים ואצל חברים. ובטופס בדיקה שעשיתי לרכב היה כתוב מנוע שורף שמן.אני לא יודע אם זה כסת''ח או להתייחס לזה ברצינות. סליחה על השאלות של המתחילים אני עוד לומד. תודה רבה למי שיעזור.

פורסם

צמיגות 5-40 מתאימה, לדגם הזה נדרשים תקני איכות די ישנים כך שכל שמן שנמכר היום עומד בהם. Valvoline חברה טובה.

 

 

אם מפלס שמן במדיד לא יורד, מנוע לא שורף שמן.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...