Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יש ברשותי אקסנט 08 כשאני מניע את הרכב הוא משמיע לי רעשים כמו תקתקתק הרעש מגיע מצד ימין (עם אני על ההגה) ושהמנוע מתחמם זה סוג של מפסיק אך ממשיך רעש שונה אחר חלק אמרו לי שזה שסתומים חלק אמרו לי שצריך לעשות פלשינג שטיפת מנוע?והאם זה קשור לרצועת טיימינג אני אמור אחרי החג לעשות טיימינג כי אני באיחור רציני עם טיפול טיימינג אני כרגע עומד על 116 אלף קמ תודה לעוזרים וחג שמח

עריכה אחרונה על ידי NodariHyundai

לא תדע את ערכו של הזמן רק כאשר נהפך לזיכרון

פורסם

בריכבך אין כיוון שסתומים אלא מדובר במרימי שסתומים הידראוליים ואכן ניראה שהרעש נובע מהם בשל בוצה במערכת השמן או שמן שנחוץ החלפה לאיכותי יותר. פלאשינג יכול לתת פיתרון אך הסיכון הוא נזק לגומיות השסתומים שייגרמו לצריכת שמן מוגברת. יש לפתוח מיכסה שסתומים ולבצע ניקוי יסודי! ברגע שמורידים טיימינג אצלך ניתן לבצע ניקוי טוב על הדרך!

פורסם

תודה מאור אז רגע שאני יגיע לעשות טיימינג מה אני יבקש מהם שינקו את המערכת של השסתומים?(מתנצל על הבורות)

לא תדע את ערכו של הזמן רק כאשר נהפך לזיכרון

פורסם

שייבדקו אם קיימת בוצה ובמידה וקיימת שיעשו ניקוי יסודי למערכת השמן על ידי הסרת מיכסה השסתומים וניקוי של הבוצה וכן הורדת אגן שמן וניקוי יסודי גם שם. שיישתמשו כמובן בשמן איכותי ובפילטר מקורי בלבד. אם אז התיקתוקים לא יעלמו אז ככל הניראה תאלץ להחליף את המרימים עצמם או לחיות עם הרעש.

פורסם
שייבדקו אם קיימת בוצה ובמידה וקיימת שיעשו ניקוי יסודי למערכת השמן על ידי הסרת מיכסה השסתומים וניקוי של הבוצה וכן הורדת אגן שמן וניקוי יסודי גם שם. שיישתמשו כמובן בשמן איכותי ובפילטר מקורי בלבד. אם אז התיקתוקים לא יעלמו אז ככל הניראה תאלץ להחליף את המרימים עצמם או לחיות עם הרעש.
תודה רבה אחי על העזרה שיהיה שנה טובה

לא תדע את ערכו של הזמן רק כאשר נהפך לזיכרון

×
×
  • תוכן חדש...