Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחר אני מוסר רכב ועדיין לא יודע מה לחפש עקב שינוי תפיסה.

מחפש רכב בתקציב של 60-70k :

אמין

מהנה לנהיגה

זריז

זול לאחזקה יחסית

מרווח למשפחה של 4.

לא ישמש כרכב ראשי במשפחה

 

חשבתי על מונדיאו טיטניום 2012 אבל חושש מאמינות - נפתח על זה שרשור נפרד פה

 

אנא עזרתכם הדחופה

עריכה אחרונה על ידי Spire
נגמר מלאי סימני הקריאה

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

אם בתור משפחה של 4 נפשות תסתפקו במשפחתית קומפקטית אז מאזדה 3 ספיריט עונה לדרישות.

היא זריזה, התנהגות כביש טובה, אמינה ולא מאוד יקרה לאחזקה בזכות שכיחותה.

גם פוקוס 2 ליטר מהדגם הקודם יכולה להיות אפשרות טובה.

פורסם
ידני או אוטומט?

 

מעדיף ידני אבל לא חייב

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

לא אוהב את המאזדה(נפוצה מידי- לך תמצא אותה במגרש החניה בקניון :lol: )

כנל הפוקוס

 

שכחתי לציין - מחפש רכב מפנק ומאובזר

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם
פורד פוקוס אקובוסט , אלפא רומיאו ג'ולייטה, לא מכיר בעיות מיוחדות.

 

יש פוקוס אקובוסט בתקציב שלי ? (לא משהו שצץ פעם בלוחות )

גולייטה לא בתקציב שלי (אמינות הגיר הרובוטי מוטלת בספק לדעתי וידניות אין הרבה עם נתונים סבירים - לא יד 4 שנת 2011 )

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

אוקיי

אז לאחר שהיו לי מחשבות על מונדיאו - ירדתי ממנה ( מנוע מאוד בעייתי ומזגן חלש- אני ישן בחורף עם מאוורר:lol:)

 

כרגע חושב על:

אסטרה gtc .

סיאט ליאון ידנית 1.4-1.8 ידנית (אלא אם כן מדובר ב dsg6 שלהבנתי היא סה"כ אמינה , תקנו אותי אם אני טועה)

יונדאי ולוסטר 1.6 ידנית

אולי גולף gti ? יש עדיין ידניות או רק dsg ? ואם כן ה dsg6 או 7 ? האם יש רכבים כאלה עדיין במצב טוב שלא שחטו אותם כבר?

אשמח לעוד הצעות בכיוון - יש לציין שאת הרכב שלי אני מוסר מחר כך שאין לי את כל הזמן שבעולם לחיפושים

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

האסטרה אוטומטית, לא בדיוק מהנה לנהיגה (גיר מסרס ומשקל גבוה), ושמעתי על בעיות במערכת הקירור. לאון הייתי קונה רק עם גיר ידני (ה-DSG6 מגיע רק ב-2.0) ועם מנוע 1.4 (1.8 מהסדרה הלא-בעייתית משנתונים 12-13 נניח לא יודע אם בתקציב שלך).

ולוסטר רכב פוזה, לא בדיוק מהנה לנהיגה ולא חזק, אחרי הכל זה 1.6 סטנדרטי ואטמוספרי.

GTI שיכנסו לך בתקציב יהיו מהדור חמישי כנראה (קשה לי להאמין שיכנסו לך דור 6 נורמליות בתקציב), יש ידניות, הגיר הוא DSG6, מניח שיש בעלים ששומרים על הרכב ומטפלים בו כמו שצריך, אםילו ראיתי אחת אדומה למכירה בפורום.

פורסם

GTI שיכנסו לך בתקציב יהיו מהדור חמישי כנראה (קשה לי להאמין שיכנסו לך דור 6 נורמליות בתקציב), יש ידניות, הגיר הוא DSG6, מניח שיש בעלים ששומרים על הרכב ומטפלים בו כמו שצריך, אםילו ראיתי אחת אדומה למכירה בפורום.

יש לך קישור ל gti ?

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

מצאתי רכב מעניין פה בלוחות civic type-r 2008 עם 210000 ק"מ

לטענת המוכר הרכב כמו חדש ולפי התמונות(ששלח לי לסלולארי) אכן נראה שמור ורב הק"מ התנהלו בנסיעות בין עירוניות.

 

האם זה לא ק"מ מוגזם לכזו שנה?

לטענת המוכר הרכב מרגיש כמו חדש?

אני שואל מפני שהרכב נמצא רחוק מקום מגורי\עבודתי והאם יש טעם לשרוף על זה חצי יום? (אם היה קרוב הייתי קופץ לראות )

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

הנסועה די גבוהה, אבל קח בחשבון שבלאי של רכב שנסע לרוב בבין עירוני נמוך מזה שעבר את רוב נסיעותיו בתוואי עירוני.

לא יודע אם הרכב מרגיש כמ חדש, לא נהגתי עליו ולא על טייפ R חדשה, תיאלץ להאמין לו, אין סיבה שרכב שמטופל באהבה ובקפידה, עם חלפים איכותיים ולא נקרע בנהיגה אגרסיבית לא ירגיש כמו חדש לנסיעה.

×
×
  • תוכן חדש...