Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מבצע": טיפו 1.4 ידנית ב-86000 שקל.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה חוצפה? אתה חיי בישראל והמיסים על הרכבים גבוהים. 37000 + מיסים + רווח ליבואן כמה זה יוצא לדעתך?

80% מס + מע"מ, כמה זה יוצא? 78K. ותוסיף לזה קצת רווח ליבואן. מה קיבלנו?

 

תשווה לחו"ל, אל תחשב עלות, כי החישוב שלך שגוי בבסיסו (המס הוא על עלות הקנייה של היבואן).

אתה מכיר רכב ברמת המחיר הזו שמתומחר בארץ במחיר כפול ממחירו באירופה (לא באיזו מדינה אחת חריגה)?

 

מה עולה בחו"ל מעניין כשלג דאשתקד.

 

ביחס לסגמנט ולמתחרות פה בארץ, תמחור תחרותי והוגן ביותר!

 

בסופו של דבר את התמחור אכן קובע היצרן, בהתאם לתחרות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני במקרה מחזיק מגאזין רומני מהחודש ושם אותו רכב באותו מבצע מתחיל מ-9,500 יורו, אינני יודע ממתי המודעה הרומנית שנסרקה לעיל.

 

 

מכל מקום המחיר הוא לא מחיר רגיל לצרכן אלא במסגרת תוכנית הגריטה ולכן אני מניח שהוא כולל את הזיכוי הממשלתי על הרכב הישן.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

^ bu dum tss.

 

תיזהר עם העקיצות האלו, האיטלקים עוד ייעלבו ויצמצמו עוד את ההקצאות :lol:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אין גבול לחוצפת התמחור של הרכב הזה. כאשר ניתן להשיגו בחו"ל,{מחיר צרכן, לא מחיר סוחר!}בפחות מ-9000 יורו. על הכביש.{8800 ליתר דיוק} כלומר 37000 שקל.

לא לשכוח שללא "מבצע" היה עולה "רק" 90000 שקל, לפני אגרות רישוי ומס בולים.

[ATTACH=CONFIG]472343[/ATTACH]

יש עדיין מישהו שחושב שהמיסים שמשולמים על הרכב הספציפי הזה, הם הגורם למחיר ההזוי, שהודבק עליו?

שכחתי לציין: 5 שנות אחריות, ללא שום "מבצעי השקה".

באמת חצופים.

בכלל, חכה עוד כמה ימים שתגיע אחת לאיזה סוכנות השכרה באילת, תעשה עליה מבחן של 400 מטר ובכלל תגלה שהיא גם צורכת צמיגים בקצב שלא מבייש מכונית פורמולה 1.

בקיצור, מה בעצם אתה רוצה מהאוטו המסכן הזה שאתה מחפש אותו בלי הפסקה?

פורסם

אגב, באיטליה הטיפו מתחילה מ-15,500 יורו (65,465 ש"ח). בגרמניה (יותר זולה משום-מה מאיטליה, גם באלפות) מ-13,990 יורו (59,088 ש"ח). כך שהמחיר הרומני באמת מגלם, כמו שאמרו כאן, את תכנית הגריטה שלהם בקונסטלציה זאת או אחרת. זה לא המחיר הרגיל, שהוא 9,158 + מע"מ (20%) = 10,989 יורו.

 

כמו כן, מצטרף לשאלה של amiger - מה מושך אותך כ"כ באוטו הזה שאתה מחפש באתר רומני, for fuck's sake? אפשר לחשוב שהטיפו שונה בתמחור הזה מכל מכונית אחרת בארץ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אני במקרה מחזיק מגאזין רומני מהחודש ושם אותו רכב באותו מבצע מתחיל מ-9,500 יורו, אינני יודע ממתי המודעה הרומנית שנסרקה לעיל.

 

 

מכל מקום המחיר הוא לא מחיר רגיל לצרכן אלא במסגרת תוכנית הגריטה ולכן אני מניח שהוא כולל את הזיכוי הממשלתי על הרכב הישן.

דווקא המודעה "טרייה" ביותר. בבקשה:

http://www.autoitalia.ro/oferta-tipo

 

אם מדובר בגריטה, זה יכול להיות גם חתיכת ברזל, {שנראה כמו אוטו}, שלא שווה שום דבר. או תחליף שעולה 1000 LEI, שזה בערך 1000 שקל.

ולא כמו כאן,{ אם בכלל זה יחזור אי פעם}, שזה חייב להיות כולל טסט ובמצב נסיעה.

פורסם

המודעה באמת טריה, והמבצע הוא באמת גריטה (גיגול קצר מראה את זה). בכל זאת אשמח אם תענה לשאלה שנשאלת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
באמת חצופים.

בכלל, חכה עוד כמה ימים שתגיע אחת לאיזה סוכנות השכרה באילת, תעשה עליה מבחן של 400 מטר ובכלל תגלה שהיא גם צורכת צמיגים בקצב שלא מבייש מכונית פורמולה 1.

בקיצור, מה בעצם אתה רוצה מהאוטו המסכן הזה שאתה מחפש אותו בלי הפסקה?

אין לי שום טענות לאוטו "המסכן הזה".[אם עדיין לא הבנת]

הוא יכול היה להיות דווקא הצלחה כאן בארץ.

רק חסר לו דבר אחד "קטן",{או גדול}.

מכתב התפטרות של אותו מתמחר שעובד אצל היבואן.

פורסם

ואלה, עוד לוחם צדק. ולא תירגע עד שתראה את מכתב ההתפטרות? או שתלך עד הסוף? ספוקו בשידור חי? :lol:

 

אתה יוצא כנגד משהו שקיים אצל כל יבואן. קח ראפיד בסיסית מהארץ (1.2 DSG) שעולה 109990. בגרמניה היא עולה 17390, מה שנותן לנו יחס של 6.32. היחס בטיפו מול אותו מחירון גרמני הוא 5.55. זה שמצאת תכנית גריטה איזוטרית במדינת גוש סובייטי לשעבר שנותנת מחיר נמוך יותר זה לא מדד לכלום.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

הרשור הזה מרגיש כמו ילד בכיתה ז שמושך לילדה בצמות וצוחק עליה כדי שתסכים לתת לו צימוקים.

יאללה יוסי אל תתבייש. כנס לסוכנות ותזמין לעצמך אחת. לא שופטים פה, מקבלים את כולם :)

 

Bazinga

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

RK

אתה לא חושב שתמחור רכבים ב"סמל"ת", הוא הזוי? כנראה שלא. אז אנחנו חלוקים בדעותינו.

ואני מתכוון לרוב הרכבים שהם מוכרים.{או מנסים למכור}. אל תשכח שמחיר הרכב הזה יחזור להיות 91000 אחרי ה"מבצע" הזה.

לגבי המתמחר. הוא באמת לא אשם. הוא קיבל משימה קצת גדולה עליו. לא התכוונתי שיתפטר באמת. זה היה בצחוק. :lol:

אני מאחל לו בהצלחה.

אתה צודק לגבי המדינה מהגוש הסובייטי לשעבר{שגם מזרח גרמניה הייתה שייכת לו, פעם, ולהזכירך, עכשיו זה גרמיה, נטו}

אני נתתי בכוונה דוגמה את רומניה, מכיוון שבמדינות אחרות, אנשים מרוויחים{משכורות}, "קצת" יותר כסף, מאשר אצלנו או ברומניה. ועם רמת חיים אחרת כמובן, ויוקר מחייה אחר. ולכן יכולים להרשות לעצמם לשלם יותר על הרכבים.

ולסיכום, אם הרכב כל כך שווה את מחירו, או בכלל טוב או לא, מדוע אף אתר או עיתון רכב, לא טרח אפילו לבצע בו מבחן דרכים? {1400 ידני, בארץ, כמובן, לא בחו"ל}

 

לגבי הספארק. איך היא מתומחרת בישראל? אני יכול לתת עוד הרבה דוגמאות, אך לא לשם כך נפתח הנושא.

עריכה אחרונה על ידי yossiaviel
פורסם

יוסי, אתה מתחמק, שוב. קיבלת דוגמא, מגובה במספרים, לפיה הטיפו בגרסא הזאת מתוחמרת ביחס לגרמניה באופן טיפה יותר טוב (אבל די דומה) לאיך שהראפיד, מתחרה ישירה שלה, מתומחרת בארץ ביחס לגרמניה. במקום להגיד - ואלה, הבנתי, טעיתי, אתה ממשיך לטפס על עצים ולזרוק ססמאות. כשהמחיר יחזור ל-91000 היחס יהיה 5.87, עדיין יותר טוב מהראפיד, אגב.

 

סמל"ת היו ידועים משך שנים רבות בתמחורים הזויים. בחלק מהמקרים הם ממשיכים בזה. דווקא כאן - לא. אתה, מאידך, כמו שכתב המגיב ניק פרג', אשכרה מתנהג כמו אחד שלא נתנו לו טיפו והוא כועס ומושך לה בצמה ונותן לה עם התרמיל על הראש. חליק, הכל טוב.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
דווקא המודעה "טרייה" ביותר. בבקשה:

http://www.autoitalia.ro/oferta-tipo

 

אם מדובר בגריטה, זה יכול להיות גם חתיכת ברזל, {שנראה כמו אוטו}, שלא שווה שום דבר. או תחליף שעולה 1000 LEI, שזה בערך 1000 שקל.

ולא כמו כאן,{ אם בכלל זה יחזור אי פעם}, שזה חייב להיות כולל טסט ובמצב נסיעה.

מה זה משנה?!

זה אומר שהממשל הרומני מממן רכישת רכב חדש, כל רכב לא רק טיפו, והמחיר הזה לא רלוונטי להשוואה.

באותה מידה כל רכב שעומד בקריטריון יהיה יותר זול ברומניה...

 

זה לא מלמד על התמחור של סמלת כלום.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

RK

אני מקווה שתצליח לראות על הכביש כמויות של ה-טיפו 1400 ידנית, כי המחיר שלה{לדעתך} מצויין, כי כרגע דווקא הראפיד די שולטת בכיוון.

 

ושוב, מדוע אף עיתון, אתר רכב מוביל או זוטר, אינו מעוניין או רוצה לבצע נסיעת מבחן, כדי לתת חוות דעת כל שהיא על ה-1400 ידנית? לא שאלת את עצמך, שאם הרכב הזה אינו מעניין אותם, או חשוב כל כך, למה שהוא יהיה מעניין את כלל הציבור?


×
×
  • תוכן חדש...