Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הקטע הוא חוייתי. בגלל זה לייקה עדיין מייצרת סדרה M. משתמשים בה צלמים ידועים מאוד וחובבים עשירים שיכולים להרשות לעצמם אחת.

 

צילום עם מד מרחק זה חוייה שונה לחלוטין מצילום עם מירורלס/D/SLR גם בפוקוס ידני. בעינית של SLR או מירורלס אתה רואה את מה שהמצלמה רואה דרך העצמית, כולל פוקוס (חוץ מפוג'י X100 במצב עינית אופטית).

כאן יש הסבר ביוטיוב:

זה לא ממש מעביר את החויה, אלא רק מסביר אותה.

 

יחד עם זאת, דרך עינית של מד מרחק אתה צריך לחשוב על כל תמונה לפני, במקרה כזה הפוקוס הידני לא מפריע, אלא רק עוזר. זה לא מצלמה לצילום ספורט או חתונות. זה מצלמה וחוויה מדהימה לצילומי רחוב.

 

לדעתי, כדי להבין באמת - אתה צריך להתנסות בחוויה הזאת. גם אני חשבתי שSLR זה החוויה האולטימטיבית לפני שניסיתי מד מרחק. לא הבנתי את המטורפים האלה שמתעקשים לצלם עם דבר כזה, כאשר יש לי קנון 1D שמתפקסת בשבריר שניה בכל מצב, יכולה לצלם 8 פריים בשנייה (לא מהדגמים העדכניים), מדידת אור סופר מדוייקת ויעילה שמחוברת לנקודת פוקוס הנבחרת ויש 45 כאלה וכד'.

בתור חדשה 1D עולה יותר מלייקה, בתור משומשת לייקה שומרת את הערך בצורה מטורפת וגם מצלמות ישנות עולות פי5 מקנון שעלה יותר כשהיה חדש. זה אומנם לייקה, אבל אנשים משלמים לא רק על המותג, אלא גם על החוויה שאין מקבילה לה.

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

ועדיין, את העבודה אדמס עשה בחדר החושך, לא עם המצלמה.

 

לא יודע אם התכוונת לזה שהיום רוב העבודה נעשית בתוך המצלמה, אבל אם כן, אז זה הכי לא מדויק שאפשר. אם לא, קבל סתם סרטון (מה זה סרטון... באורך של פי'צר פילם) שמראה איזו כמות עבודה פסיכית (גם על הסט וגם בפוסט, אבל בעיקר בפוסט) נכנסת לתמונה שעל פניו נראית פשוטה למדי.

 

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני חושב שההשוואה של falou הייתה בין גישת העבודה של צלמים שונים -

וקשה למצוא ניגוד יותר מוצלח לאדמס מאשר קרטייה-ברסון...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לא יודע אם התכוונת לזה שהיום רוב העבודה נעשית בתוך המצלמה

 

אתה צריך לחזור לתחילת הדברים, בשביל ההקשר.

הנקודה היתה לגבי מס' הפרמטרים הטכניים של המצלמה שהצלם היה צריך להתעסק איתם פעם, לעומת היום.

בגלל שמצלמה היום היא לא רק מכשיר לקליטת אור, אלא גם הטכנולוגיה שקולטת את האור (פילם) וגם המחשב שמעבד את התמונה (חדר חושך), התפעול של אחת הרבה יותר מורכב.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...