Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך שניים זכו בארד? הוא ניצח ברבע גמר, ארבעה עלו לחצי - אז כבר בשלב הזה הוא במקרה הגרוע רביעי.

אני לא מבין את זה!

פורסם (נערך)

מי שמפסיד בחצאי הגמר נפגש לא אחד עם השני אלא עם שני מתאבקים מ "בית הניחומים".

בכל זאת, עם פריצת דיסק בדרך כלל שוכבים במיטה ולא הולכים לקרב היאבקות מול אלוף אירופה.

אפשר רק להצדיע למוקי.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בג'ודו אין מקום רביעי או שישי.

יש שתי מדליות ארד כי יש שני בתים ומכל אחד יכול להיות מדורג מדליסט ארד.

 

שגיא מוקי אחד האנשים היותר טובים, מוכשרים וחזקים שיש לנו וחבל לי וכואב לי עליו!

פורסם

מאחל לו הצלחה בעתיד אבל צריך להיות דביל רציני ללכת לקרב ג'דנו עם פריצת דיסק כזו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זה אריה בן אדם עם 2 פריצות דיסק נלחם ככה כל הכבוד .רואים איזה נפילות על הגב הוא נופל אדם רגיל לא היה מסוגל לזוז מהמיטה .אין ספק מקור של גאווה ישראלית

פורסם

זו לא גאווה ישראלית. זו גאווה לשגיא מוקי.

ישראלים יודעים לקחת גאווה על כלום ושוום דבר.

הספורטאים האולימפיים "זוכים" לתת-תנאים בהשוואה לספורטאים אחרים מרמת ההישגים שלהם ואת אף אחד זה לא מעניין, גם לא בתקשורת. נזכרים רק כשיש הישגים או כישלונות, כי אז אפשר לייצר כתבה עם עניין.

שטילוב מלך, ההוא מגלשני הרוח היה צריך לפמפם וכולם מכירים את אריק זאבי. כל מי שמעודד את שגיא מוקי, כמה קרבות שלו הוא ראה שלא באולימפיאדה?

הספורט הישראלי האולימפי הוא SHIT ומי שאחראי עליו הוא SHIT ורמת המקצועיות והארגון שם היא SHIT.

רק מה? יש ספורטאים ומאמנים מוכשרים שלמרות התנאים ממשיכים לקרוע את התחת ומרגישים כבוד לייצג את המדינה.

אז סליחה אבל אין לי גאווה במדינה בפן הזה, יש לי גאווה רק בספורטאים.

כל הכבוד לספורטאים!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

טוב, אם נזכרים בקלגנוב, שנאלץ לרדת מהארץ אחרי שלא היתה לו פרנסה למחיה ( וכל זה אחרי זכייה במדליה אולימפית ), או הניסיון "לאכול" מאמנת נבחרת התעמלות אומנותית כמה שבועות בודדים לפני האולימפיאדה הנוכחית, לא צריך להוסיף מילים למה שאמרת על הספורט האולימפי וענפי הספורט בארץ ( חוץ מכדורגל המהולל שלנו ואולי כדורסל ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי המאמנת אני לא יודע מה בדיוק קרה שם אבל ספורטאי מצטיין בארץ לא רק שלא יכול להתקיים מהספורט אלא שגם אין לו תנאים להתאמן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא משנה מה קרה עם המאמנת, מחכים עד אחרי האולימפיאדה כדי לא לפגוע בכל העסק. אלא אם לא איכפת משום דבר חוץ מעניינים אישיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא משנה מה קרה עם המאמנת, מחכים עד אחרי האולימפיאדה כדי לא לפגוע בכל העסק. אלא אם לא איכפת משום דבר חוץ מעניינים אישיים.

אם מדובר על פגיעה בספורטאים משנה מאוד. גם במחיר של לא לנסוע לאולימפיאדה לא מאפשרים שום פגיעה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא כל משטר נוקשה זאת פגיעה. ספורט מקצועי ברמה עולמית לא יכול להיות דומה לחוג או לקייטנה. אחרת לא מגיעים לשום מקום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...