Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3607 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאחל לו הצלחה בעתיד אבל צריך להיות דביל רציני ללכת לקרב ג'דנו עם פריצת דיסק כזו.

 

דביל רציני אבל אם זו הפעם האחרונה שלו באולימפיאדה (כי אף אחד לא מבטיח לו שהוא יתחרה או יצליח בפעם הבאה) זה שווה את זה. לאנשים מסויימים.

פורסם

ברור זהרגע זה נראה לו שווה את זה אבל אם באולימפיאדה הבאה הוא יתחרה במשחקים הפראלימפיים בגלל זה לא בטוח שהוא יחשוב אותו הדבר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
זו לא גאווה ישראלית. זו גאווה לשגיא מוקי.

ישראלים יודעים לקחת גאווה על כלום ושוום דבר.

הספורטאים האולימפיים "זוכים" לתת-תנאים בהשוואה לספורטאים אחרים מרמת ההישגים שלהם ואת אף אחד זה לא מעניין, גם לא בתקשורת. נזכרים רק כשיש הישגים או כישלונות, כי אז אפשר לייצר כתבה עם עניין.

שטילוב מלך, ההוא מגלשני הרוח היה צריך לפמפם וכולם מכירים את אריק זאבי. כל מי שמעודד את שגיא מוקי, כמה קרבות שלו הוא ראה שלא באולימפיאדה?

הספורט הישראלי האולימפי הוא SHIT ומי שאחראי עליו הוא SHIT ורמת המקצועיות והארגון שם היא SHIT.

רק מה? יש ספורטאים ומאמנים מוכשרים שלמרות התנאים ממשיכים לקרוע את התחת ומרגישים כבוד לייצג את המדינה.

אז סליחה אבל אין לי גאווה במדינה בפן הזה, יש לי גאווה רק בספורטאים.

כל הכבוד לספורטאים!

 

 

כל הכבוד, יפה אמרת. אבל היי, לפחות המדינה תומכת בכל העילויים שלומדים תורה. הרי בזכותם המדינה קיימת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
ברור זהרגע זה נראה לו שווה את זה אבל אם באולימפיאדה הבאה הוא יתחרה במשחקים הפראלימפיים בגלל זה לא בטוח שהוא יחשוב אותו הדבר.

 

אני בטוח שאם הוא קיבל אישור להתחרות כנראה שזה לא המצב.

×
×
  • תוכן חדש...