Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני ואשתי מחפשים רכב (אוטומט בלבד) שיהיה בנוסף לקטנוע שיש לי כיום.

בהתחלה חשבתי ללכת לכיוון המיני (פיקנטו i10 והמתחרות) ונטיתי ללכת לכיוון של הסיאט מיי.

בעיקרון ראיתי שהרבה אנשים מייעצים להוסיף קצת ולהביא רכב קצת יותר רציני.

 

בדקתי את הנושא ואהבתי את החבילה שהאיביזה מציעה בהפרש יחסית קטן מקטגוריית רכבי המיני.

 

הנסיעות היומיומיות יהיו נס ציונה-רחובות, ופעם בחודש רחובות-ת"א + רחובות-ירושליים.

 

א: האם לדעתכם הרכבי מיני מספיקים לצרכים האלו גם לכמה שנים קדימה כשהמשפחה תתרחב?

ב:מה דעתכם בנוגע לדגמים? האם יש המלצות אחרות??

 

אצרף פה לינק מעניין מפשפשוק לאיביזה 2015 יד 1 פרטית(אני אהיה יד 2 במידה ואקנה) שנמכרת במחיר דיי מפתה, לטענת הסוחר זה רכב שעבר תאונה שעקב כך הוחלף לו טמבון ופנס,מתחייב על שסי גיר ומנוע.

הביעו דעתכם בבקשה....

https://www.facebook.com/groups/pishpeshuk.cars/permalink/461382297318965/?sale_post_id=461382297318965

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא הייתי נכנס לעניין האיביזה המשומשת, שמעתי מספיק על רכבים שעלו לכביש בקומבינה. חוץ מזה, חדש עולה כולה 7K יותר..

רכב מיני אמן לספק אותך אבל זה יהיה בדוחק, ולא יודע אם עגלה תיכנס. לפיכך הייתי לוקח פיג׳ו 208 בשמונים אלף שקל- רכב מרווח, נוח וחסכוני, גם אם לא הכי מאובזר. עוד אופציה היא 208 מאובזרת (אקטיב) יד שנייה- זה מה שאני הייתי עושה.

האיביזה לא מרווחת מאוד בתא המטען ובמושבים האחוריים.

פורסם

מצטרף להמצלה על פיגו 208 יד שניה דגם אקטיב אפשר למצוא רכבים בסביבות 80 אלף ויש כאלו שבהם האחריות היא ל5 שנים אותם קיבלו רכבים ראשונים של פיגו 208. אני אישית בכלל לא אוהב רכבי מיני לדעתי לא נוח ולא בטיחותי מרגיש כמו קופסת שימורים מקווה שעזרתי

פורסם

עדיף סופר מיני כי יותר קל עם העגלה,ב76 יש לכם את הדאציה סנדרו רובוטית,הרכב מרווח מאחור כך שיהיה נוח לשים סל קל,מנוע מרגיש נמרץ,נוח רק תיראו אם אתם מתחברים לגיר רובוטי.

ב80 יש את הפיגו שעכשיו במבצע,הרכב זריז,נוח אך לא מאובזר בכלל.

איביזה נמכרת ב83 עם איבזור מכובד,גם כן מאוד זריזה.

אם אתם הולכים על איביזה יד 2 מ2015 כדאי מאוד לקחת מאזור נובמבר 2015 כי אז הגיע מתיחת הפנים האחרונה,המנוע נהיה 1.0 ליטר,איכות חומרים הרבה יותר טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

קודם כל למען הסר ספק האיביזה שפורסמה למכירה היא מהמודל החדש ,עליה לכביש 11/2015 עם 2000 ק"מ בלבד!

וההפרש בין המחיר שהיא נמכרת(68 אלף) לחדשה מהחברה(83 אלף) הוא 15 אלף שקל!

מה דעתכם בנושא??

 

לגבי ההמלצות על פיגו, אשמח להשוואות מדוע פיג'ו לדעתכם עדיפה יותר? מה לגבי מרווחי ועלויות הטיפולים ב2 הדגמים? הבדלים בעלויות הביטוח?

 

תודה לכולם!

עריכה אחרונה על ידי warezon
פורסם

גיר אוטומט מול רובוטי (רובוטי יותר זריז וחסכוני , אוטומטי רגיל יותר חלק בתנועה עירונית צפופה ) , נוחות , יותר מרווח מאחור , תא מטען גדול יותר.

פורסם

אם ככה,שווה לחסוך 15 אלף ולקחת את האיביזה יד 2.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם ככה,שווה לחסוך 15 אלף ולקחת את האיביזה יד 2.

 

אוקיי כנראה שזה מה שאני אעשה, מה לגבי הבדלים הבאים בין איביזה ל208:

1-מרווחי טיפולים

2-עלויות טיפולים

3-עלויות ביטוח

פורסם

לגבי מרווח טיפולים אתה יכול לחכות לבעלי הרכב או מחר להתקשר למוסך לשאול כנל לגבי עלות טיפול ראשון למשל.

עלויות ביטוח אפשר לעשות סימולציה באתר WOBI בהתאם למאפיינים שלך.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אני ביום חמישי מתכנן לנסוע למגרש לראות את האיביזה וכמובן לקחת אותה לבדיקה, יש לכם המלצה למקום יסודי ואמין באשקלון שכדאי לבדוק שם את הרכב?

 

אגב,שם המגרש בו נמצא הרכב הוא אפריקאר באשקלון , מישהו שמע?מכיר?

עריכה אחרונה על ידי warezon
פורסם

אני מהמר שהאיביזה הזאת מורכבת משני חלקים.

חצי איביזה וחצי חתול, שהיה גם מעורב בתאונה

לא הייתי מבזבז את זמן הנסיעה והכסף לבדיקה

פורסם

הרכב הוא רכב מפרטי או מסוחר? זה הרכב במודעה הראשונה?

 

כתוב במודעה שהוא מוכר פרטי שצריך כסף..בטלפון נאמר לך שהרכב במגרש? זה סירנה אדומה ענקית על הרכב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
הרכב הוא רכב מפרטי או מסוחר? זה הרכב במודעה הראשונה?

 

כתוב במודעה שהוא מוכר פרטי שצריך כסף..בטלפון נאמר לך שהרכב במגרש? זה סירנה אדומה ענקית על הרכב.

 

צודק אני אבדוק את העניין...

פורסם

ניסיתי לברר מרווחי טיפולים ועלויות של האיביזה והפיג' 208, משום מה בטלפון מסרבים למסור מאת העלויות...

מישהו יודע להעריך את ההבדלים בעלויות הטיפולים הקבועים?

הבנתי שהמרווח בשניהם הוא כל 15 אלף ק"מ.

 

אגב,מישהו יכול להמליץ על מכון בדיקה אמין באשקלון?


×
×
  • תוכן חדש...