Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3622 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כשנה עם פיקנטו 1.25 ועשיתי מעל 30000 ק״מ שזה לא מעט אז אתה מבין שאני נוסע המון כולל נסיעות שבועיות לירושלים. אני קניתי אותה כי היא הייתה העסקה הכי טובה בתקציב ואני אחרי השנה הזאת עדיין חושב כך. אנחנו זוג ושלושה ילדים מאחרו אבל ללא כיסאות בטיחות והכל טוב

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשמחפשים רכב לטווח ארוך אז לנושא האמינות יש משקל רציני יותר מכרגיל אפילו.

דאצ׳ה סיאט לאדה פיז׳ו וכד׳ לא נחשבים להכי אמינים שיש.

תעבור על סקרים של אמינות רכב ונסה למצוא לך רכבים שבדרך קבע

מצויים בשלושת המקומות הראשונים. אל תלך לראות את האיביזה שתיארת,

נשמע כמו התחלה שגרתית של סיפור רע.

The first one to get angry loses

פורסם

איזה בעיות יש ל208 ודאציה?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני באמת חושב שצריך לעשות איזה שרשור נעוץ/דביק על סטיגמות של רכבים.

בוא נדבר רגע על ניסאן. רכב יפני, ויפני זה אמין! כל אחד יודע!

דאצ'יה משתמשת במכלולים של ניסאן (ורנו גם).

קרא פה, יונדאי גטס רשומה פה כמכונית לא אמינה. מה אתה אומר?

פורסם
כשמחפשים רכב לטווח ארוך אז לנושא האמינות יש משקל רציני יותר מכרגיל אפילו.

דאצ׳ה סיאט לאדה פיז׳ו וכד׳ לא נחשבים להכי אמינים שיש.

תעבור על סקרים של אמינות רכב ונסה למצוא לך רכבים שבדרך קבע

מצויים בשלושת המקומות הראשונים. אל תלך לראות את האיביזה שתיארת,

נשמע כמו התחלה שגרתית של סיפור רע.

 

שלום,

דאצ'יה נחשב לרכב אמין מאוד בכל פרמטר. אתר אוטבילד הגרמני הכתיר את דגמי דאצ'יה בראש רשימת המכוניות האמינות ביותר בשנים האחרונות.

פורסם

כבוד ואיחולים לדאצה אם כך והמשך הצלחה.

אם רכב כלשהו מתברג גבוה בסקרי אמינות גדולים אז אחלה.

כמה שיותר רכבים אמינים יותר טוב.

התשובה שלי הייתה בגלל ה׳טווח הארוך׳ שהשואל חיפש ודאצה עוד חדשים בארץ,

הסטיגמה אם קיימת אולי מגיעה מההישענות על רכיבים של רנו.

The first one to get angry loses

פורסם

הדאציה אולי חדשה אך המנוע 0.9 רץ כמה שנים בקליאו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בתקציב שלי אני לא רואה אופציות טובות יותר מהאיביזה,במיוחד שאני מתעקש לקנות שנתון גבוה עם ק"מ נמוך, לגבי אמינות פרט לבעיות בגיר dsg שלפי המון בירורים שעשיתי אפשר לומר שהן נעלמו מהעולם אחרי שנתון 2014,אני לא רואה מדוע איביזה אינו נ חשב לרכב אמין......

 

בכל מקרה,לעניין מה ששאלתי, אני נוסע מחר לאשקלון איפה כדאי לבדוק את הרכב? מוסך? מכון בדיקה? גם וגם? מכירים מקום ספציפי??

פורסם

אתה רוצה לקנות רכב לימון שכנראה עלה לכביש בקומבינה בכוח?

לא חסרים כאלו מקרים בפורום. יותר מ-60K הוא לא סכום ששווה להסתכן איתו. לא חסרים איביזות.

פורסם

פות"ש - לפמי שאתה מקדיש זמן וכסף לרכישת רכב עם פעמוני התראה מצלצלים הקדש שעה-שעתיים ולמד היטב את השרשורים הרלוונטיים כאן.

 

 

אצרף פה לינק מעניין מפשפשוק לאיביזה 2015 יד 1 פרטית(אני אהיה יד 2 במידה ואקנה) שנמכרת במחיר דיי מפתה, לטענת הסוחר זה רכב שעבר תאונה שעקב כך הוחלף לו טמבון ופנס,מתחייב על שסי גיר ומנוע.

 

נשמע כמו התחייבות על שסי משוחזר ומנוע משופץ :cry:

 

לגבי נושא המוניטין - יש לו משמעות רבה במכירה. אמנם פות"ש מתכוון להחזיק ברכב "לטווח ארוך" - אבל לא ברור לי אם מדובר בשנתיים או בעשר שנים. יש לכך משמעות מבחינת אבדן הערך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

חברים,קראתי את כל האזהרות ולקחתי אותן לתשומת ליבי ,אני בכל מקרה מעוניין לקחת את הרכב לבדיקה אין לי מה להפסיד חוץ מטיול לאשקלון ובמגרע הגרוע עלות בדיקה.... אין ספק שבזכות על מה שהעלתם אני אהיה הרבה יותר זהיר ושקול בנוגע לעניין.

 

בכל מקרה בגלל שאני מעוניין לקחת לבדיקה, בכל זאת מישהו יכול להמליץ על מכון אמין מאשקלון? זה מאד חשוב לי..!


×
×
  • תוכן חדש...