Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7816 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי רכב מסוג סקודה פייבוריט לאחרונה הטורים במכונית התחילו לעשות בעיות

אני רואה את הטורים זזים חופשי ולאחר כמה דקות הרכב נכבה.

מישהו שגם היה לו את הבעיה הזו ייעץ לי לרסס ספריי מגעים ובכך לפתור את הבעיה..

האם אתם חושבים שזהו הפתרון? לאן מרססים את הספריי?

 

תודה מראש.

פורסם
לאן מרססים את הספריי?
... כמעט נפלטתי לי, לתוך פיו של החבר שלך , שמדבר שטויות,אך אני התאפק הפעם..!

במידה וסקודה בעלת קרבורטור, ולא הזרקה, סבירות גבוהה,שתושבת הגומי שיושבת מתחת לקרבורטור, קרועה ויונקת אוויר,ולכן השינויים הדרסטיים בטורים!

יש לבדוק חשד זה, ומידה והוא נכון יש להחליף תושבת קרבורטורים, במכון קרבורטורים,

שם גם יאבחנו לך באם הקרבורטור זקוק לנקוי שיפוץ וכוון, ובזה תתפוס שני צפורים במכה אחת, על ידי פירוק חד פעמי של הקרבורטור, והחלפת התושבת, וניקוי קרבורטור!

בדוק תקן , ודווח בפורום על התוצאות !

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה לך צביקה.

כמה שאלות..איך אני בודק את התושבת?

לפני כשבוע עשיתי ניקי קרבורטור אצל חבר של אבא שלי שחושב שהוא "מבין"

אני לא בטוח שהוא עשה את העבודה כמתבקש..איך אוכל לבדוק בעצמי?

פורסם

בעעיה מספר אחד היא:"שעשית ניקוי קרבורטור אצל חבר של אבא שלך"!

שאשר גם לפי דברייך,אתה לא בטוח שהוא עשה זאת כמתבקש אבל הוא "חושב " שהוא מבין!

ואין ניתן לבדוק זאת?!

יש להניע את הרכב, ולנשת ולנענע בעדינות את המסנן אוויר המורכב על הקרבורטור,

באם חלים שינוים בעת הנענוע, סימן מובהק , שהתושבת קרועה, לפעמים התושבת יבשה\ והקרעלא ניראה לעיין אך יש יניקת אוויר, והחלפת התושבת פותרת את הבעייה, ולפעמים ניקוי קרבורטור, אצל"חפר"

או" אצל חבר של אבא שחושב שהוא מבין"גורמת לבעייה , שלא הייתה מקודם!

והמבין יבין!

המלצה !

גש למכון קרבורטורים מקצועי, לאבחון וסדור הבעייה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

נכון!

העיגול השחור מהפלסטיק, מורכב על הקרבורטור, אין צורך לפרקו!!

רק לנענע בעדינות בזמן שהרכב מותנע!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

עדכונים: התנעתי הטורים התפרעו כחצי דקה..ולאחר מכן התייצבו על 900 סל"ד.

בד"כ זה לא קורה..

שיחקתי עם הקרבורטור כמו שאמרת,אבל אין שינויים בטורים..

 

הם יציבים על 900

 

מה עוד אפשר לבדוק?

פורסם

,... אם הטורים ימשיכו להיות יציבים על תעשה מאומה!

אם אין שינויים בטורים אז יתכן( לא בטוח) שהתושבת תקינה, והבעייה , בטיפול לא מקצועי בקרבורטור!

דווח שוב כשיהיו שוב שינוים דרסטים בטורים, ושהסלד לא ישאר יציב!

התפרעות הטורים בהתחלה, היא פעולתו של הצוק האוטומטי!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הבעיה שלי היא באיתור הבעיה..

היא נגרמת ללא שום סיבה..

אני עכשיו יתחיל לנסוע ..אחרי X קילומטרים זה יקרה..

 

כבר קרה שנסעתי 10-20

ואח"כ התחילו הבעיות..זה קופץ ולאחר מכן הרכב נכבה

פורסם

צביקה התייחס ליניקת אויר באזור שמתחת למצערת האויר בקרבורטור, כלומר לאזור שאמור להכיל כבר רק תערובת אויר/דלק בתת-לחץ (מנוע אטמוספרי). כל דליפה באזור זה גורמת ליחס תערובת לא מתאים, לסל"ד לא יציב וכדומה. דרך קלה ופשוטה לבדוק את אטימות המערכת (כולל חיבור סעפת היניקה לראש המנוע, חיבור הקרבורטור לסעפת היניקה ואפילו בדיקת אטימות של ציר המצערת בגוף הקרבורטור) היא לרסס ספריי קרבורטורים על האיזור הנבדק, תוך טלטול המכלול/ציר. החומר הזה דליק ואם ישנה יניקת אויר מהמקום הנבדק, תחול העשרה מיידית של התערובת והשפעה מיידית על סיבובי המנוע. מומלץ מאד להזהר בזמן הבדיקה שלא יהיה ניצוץ תועה מחוטי הצתה פגומים שיגרום להתלקחות ספונטנית וכדאי גם להמנע מהתזת החומר על סעפת הפליטה. במידה האפשר המנע גם מלנשום את אדי התרסיס.

בדיקה זו היא גם הבדיקה הקלסית למנועי 2 פעימות קטנים בהם אטימת ציר גל הארכובה חיונית לפעולה תקינה של המנוע.

יוסי

פורסם
צביקה התייחס ליניקת אויר באזור שמתחת למצערת האויר בקרבורטור, כלומר לאזור שאמור להכיל כבר רק תערובת אויר/דלק בתת-לחץ (מנוע אטמוספרי). כל דליפה באזור זה גורמת ליחס תערובת לא מתאים, לסל"ד לא יציב וכדומה. דרך קלה ופשוטה לבדוק את אטימות המערכת (כולל חיבור סעפת היניקה לראש המנוע, חיבור הקרבורטור לסעפת היניקה ואפילו בדיקת אטימות של ציר המצערת בגוף הקרבורטור) היא לרסס ספריי קרבורטורים על האיזור הנבדק, תוך טלטול המכלול/ציר. החומר הזה דליק ואם ישנה יניקת אויר מהמקום הנבדק, תחול העשרה מיידית של התערובת והשפעה מיידית על סיבובי המנוע. מומלץ מאד להזהר בזמן הבדיקה שלא יהיה ניצוץ תועה מחוטי הצתה פגומים שיגרום להתלקחות ספונטנית וכדאי גם להמנע מהתזת החומר על סעפת הפליטה. במידה האפשר המנע גם מלנשום את אדי התרסיס.

בדיקה זו היא גם הבדיקה הקלסית למנועי 2 פעימות קטנים בהם אטימת ציר גל הארכובה חיונית לפעולה תקינה של המנוע.

יוסי

יוסי תודה!

אך במנוע שריפה פנימית, צירי הקרבורטורים בדרך כלל מגיעים לידי שחיקה, אך לא בצורה

משמעותית , בוודאי לא שתגרום לכבוי הרכב או לסרק לא יציב!

ניתן לבדוק חשד ליניקת אוויר מאטם סעפת יניקה או מתושבת גומי של הקרבורטור, על ידי התזת ספרי חלודה!

פחות דליק ופחות מסוכן ונותן אותו אפקט עלייה רגעית בסלד, בעת התזת הספריי , לעבר מקום יניקת האוויר!,

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אין לי ניסיון בהתזת ספריי חלודה למטרה הזו, אבל זה לא בלתי אפשרי, באשר כל חומר הידרו-קרבוני מתאים ישנה את התערובת וישפיע על הסל"ד.

בכל הנוגע לשחיקת ציר מצערת הדלק, כבר פגשתי צירים שסבלו מחופש מאד מופרז. ציינתי בהמלצה שבמהלך הבדיקה של ציר המצערת כדאי לטלטל אותה (מעלה מטה או הצידה) כדי לפתוח את המרווח, אם קיים, ולהגדיל את הסיכוי ליניקת התרסיס.

אולי הדבר לא השתמע מדברי אבל קרבורטור הוא מערכת מסובכת ורגישה ולא מומלץ למי שאינו מיומן בכך לטפל בו. מטרת הצעתי היא במפורש למנוע מהשואל מצב בו יכנס להוצאות לא דרושות, אבל לאו דווקא לעודדו לתיקון עצמי אם אינו מנוסה בעבודה כזו. מניסיוני, עם עצמי ועם אחרים, כשיודעים ומשוכנעים בצורך בתיקון כלשהו, קל יותר להוציא את הכסף הכרוך בכך.

 

יוסי

פורסם
אין לי ניסיון בהתזת ספריי חלודה למטרה הזו, אבל זה לא בלתי אפשרי, באשר כל חומר הידרו-קרבוני מתאים ישנה את התערובת וישפיע על הסל"ד.

בכל הנוגע לשחיקת ציר מצערת הדלק, כבר פגשתי צירים שסבלו מחופש מאד מופרז. ציינתי בהמלצה שבמהלך הבדיקה של ציר המצערת כדאי לטלטל אותה (מעלה מטה או הצידה) כדי לפתוח את המרווח, אם קיים, ולהגדיל את הסיכוי ליניקת התרסיס.

אולי הדבר לא השתמע מדברי אבל קרבורטור הוא מערכת מסובכת ורגישה ולא מומלץ למי שאינו מיומן בכך לטפל בו. מטרת הצעתי היא במפורש למנוע מהשואל מצב בו יכנס להוצאות לא דרושות, אבל לאו דווקא לעודדו לתיקון עצמי אם אינו מנוסה בעבודה כזו. מניסיוני, עם עצמי ועם אחרים, כשיודעים ומשוכנעים בצורך בתיקון כלשהו, קל יותר להוציא את הכסף הכרוך בכך.

 

יוסי

מניסיוני הרב המתחייב ממקצועי. הישראלי הנפוץ קודם מנסה לתקן לבד, בלווי עצות אחיתופל של

" חברים מבינים כביכול" ורק לאחר שהורסים ניגשים , לבעלי מקצוע לתקן , מה שהם קלקלו, הנזק שנגרם גדול יותר, המחיר שנדרש הוא בהתאם, התוצאות בסופו של דבר למרות הנזק הראשוני, משביעות רצון , ומצדיקים בהחלט , את ההשקעה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לא תאמינו מה הייתה הבעיה בסופו של דבר..הבעיה היא במפלג..יש שם נגד כזה שהוא היה שרוף ועשה בעיות של חלוקת זרם..הבעיה הסתדרה ע"י החלפתו של הנג..

 

תודה לכולם על העזרה.

×
×
  • תוכן חדש...