Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אני בתהליך של שדרוג המערכת המקורית של המערכת :

 

כרגע עדיין מורכבת המערכת המקורית :

 

אני מתכוון להזמין את הדגם הנ"ל בתור HU מאר"הב :

 

JVC KW-V620BT

 

ברצוני להחליף גם את הרמקולים המקוריים בדלתות בקומפוננטים בשלב זה ללא מגבר חיצוני וללא סאבוופר

 

  1. על מה הייתם ממליצים לדלתות הקדמיות ולמה לדלתות האחרויות ( מדובר על 6.5" )? תקציב של סביב ה 1000 ש"ח .(אם משתלם מוכן גם להזמין מחו"ל.
  2. איך בוחרים רמקולים לרכב אם אי אפשר לשמוע אותם לפני ( בשונה מרמקולים לבית שבדרך עלל ניתן אפילו לקחת הביתה לבדיקה).
  3. האם יש טעם לבצע איטום לדלתות בהתחשב בזה שאני לא מתכוון לשמוע בעוצמות גבובות?

 

את ההתקנה של ה hu אבצע לאחר התקנת הרמקולים מפני שאני מקבל אותה רק עוד חודשיים.

 

אשמח לכל ביקורת או הנחיה בנושא ( לדוגמא האם לחכות להתקנת הרמקולים רק לאחר התקנת ה hu ) .

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

פורסם

מישהו ?

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

×
×
  • תוכן חדש...