Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

צילמו אותי עובר באור אדום

היה רשום שעברתי את קו העצירה באור אדום אבל בתמונה ששלחו הצילום מראה אותי בשלב בסוף מעבר החצייה אחרי קו העצירה. האם זה אומר שאכן עברתי באדום?

אני שוקל ללכת עם זה למשפט. האם ישנה טעות או שאני מסתכן בכך שיחמירו עם העונש?

האם העובדה שאשתי נכנסה כעבור שעתיים לבית חולים עם צירים ובגלל זה מיהרתי תקל עליי בעונש?

תודה מראש

פורסם

העלה את הדוח והצילומים בטשטוש פרטים אישיים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתה מערבב שני דברים.

נתחיל קודם בעובדות:

מצלמת רמזור נדרכת כשתי שניות לאחר שנדלק האור האדום ברמזור

אם צולמת, סברי להניח כי נכנסת אחרי שתי השניות האמורות.

אם צולמת קרוב לקו העצירה סימן הוא שנסעת במהירות איטית או שבלמת וסיום התנועה היה סמוך לקו העצירה, אבל אחריו.

 

מה שאמרת נקרא בשפת המשפט - ראשית הודאה. התביעה תצלוב אותך מיידית וסביר שהקנס עליך יגדל ב 50% (השופטים לא כבולים לקנס המקורי)

החלק השני נקרא טיעונים לעונש. ומאחר והטיעון קצת מגוחך, במחילה, הייתי ממליץ לך לא לטעון אותו. מה עניין שעתיים כניסה לבית חולים לאחר המעבר באור אדום? מה אתה, רכב בטחוןו?

עצתי לך - שלם וזכור

פורסם
אתה מערבב שני דברים.

נתחיל קודם בעובדות:

מצלמת רמזור נדרכת כשתי שניות לאחר שנדלק האור האדום ברמזור

אם צולמת, סברי להניח כי נכנסת אחרי שתי השניות האמורות.

אם צולמת קרוב לקו העצירה סימן הוא שנסעת במהירות איטית או שבלמת וסיום התנועה היה סמוך לקו העצירה, אבל אחריו.

 

מה שאמרת נקרא בשפת המשפט - ראשית הודאה. התביעה תצלוב אותך מיידית וסביר שהקנס עליך יגדל ב 50% (השופטים לא כבולים לקנס המקורי)

החלק השני נקרא טיעונים לעונש. ומאחר והטיעון קצת מגוחך, במחילה, הייתי ממליץ לך לא לטעון אותו. מה עניין שעתיים כניסה לבית חולים לאחר המעבר באור אדום? מה אתה, רכב בטחוןו?

עצתי לך - שלם וזכור

 

אכן אעלה תודה

אשתי הייתה עם צירי לידה ומיהרתי לעבודה- זה הקשר. זו דרך שאני עושה יום ליום לעבודה. דווקא ביום שנכנסה ללדת עברתי באדום?! היא הייתה כבר עם צירים ומיהרתי כי אמרה לי עדיין ללכת כי היה משהו חשוב.

האם טיעונים לעונש לעתים מתקבלים?

פורסם

דינו, משהו לא ברור במה שאתה כותב.

אשתך עם צירים ברכב ואתה נוסע אתה ברכב לעבודה שלך בגלל משהו "חשוב"?! אל תחשוב אפילו לומר זאת בקול רם!

אני מבין מדבריך שלא קבלת הזמנה לדין אלא ברירת קנס. אם כך הוא - שלם את הקנס. לא תזוכה בדין בשום צורה ואופן

אם קבלת הזמנה לדין, הייתי ממליץ לך בנושא בקרת נזקים, להודות בכתב על גבי ספח ההזמנה, לכתוב כי אתה לא מעוניין לבזבז זמן שיפוט יקר ולקוות לטוב (קנס מקורי של 1000 ש"ח ועוד 10 נקודות באדיבות משרד הרישוי)

אתה כמובן רשאי להתעלם ממה שכתבתי, לשכור עורך דין, לשלם לו כסף טוב ולקוות.

 

בהצלחה בכל דרך

פורסם
דינו, משהו לא ברור במה שאתה כותב.

אשתך עם צירים ברכב ואתה נוסע אתה ברכב לעבודה שלך בגלל משהו "חשוב"?! אל תחשוב אפילו לומר זאת בקול רם!

אני מבין מדבריך שלא קבלת הזמנה לדין אלא ברירת קנס. אם כך הוא - שלם את הקנס. לא תזוכה בדין בשום צורה ואופן

אם קבלת הזמנה לדין, הייתי ממליץ לך בנושא בקרת נזקים, להודות בכתב על גבי ספח ההזמנה, לכתוב כי אתה לא מעוניין לבזבז זמן שיפוט יקר ולקוות לטוב (קנס מקורי של 1000 ש"ח ועוד 10 נקודות באדיבות משרד הרישוי)

אתה כמובן רשאי להתעלם ממה שכתבתי, לשכור עורך דין, לשלם לו כסף טוב ולקוות.

 

בהצלחה בכל דרך

לא נסעתי איתה...

היא נשארה בבית ואמרה לי שיש עוד זמן ואספיק לקפוץ לעבודה ולחזור

פורסם

אם מישהו היה נכנס ברכב של אשתך בזמן שהיא עם העולל החדש בגלל שהוא מיהר לעבודה ועבר באדום אז זה בסדר?!

אביG חבל שאתה מנסה לעזור לאנשים כאלו מקומם לא על הכביש ואני יותר מאשמח אם הוא יאכל את כל הזרג שהשופט יתן לו ויעלם מעל כבישי הארץ אני גם בטוח שזאת לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה רק שהפעם הוא נפל על צומת מצולמת

פורסם

^^^

 

מקווה שתקרא ותפנים

 

[h=2]הודעת הבהרה לגבי מטרת הפורום המשפטי[/h]

הפורום המשפטי נוצר במטרה לאפשר לכותבים בו לחוות את דעתם כלפי סוגיות משפטיות שונות בצורה עניינית מחד, וקבלת ייעוץ משפטי ראשוני ובלתי מחייב מאידך.



כאשר כותב כלשהו מבקש עזרה או ייעוץ לגבי עבירה שלכאורה ביצע, מותר לענות לו באופן ענייני או לא להגיב, במידה ולדעתכם הוא העבריין השפל ביותר עלי אדמות.


זכרו: אין זה מתפקידו של הפורום לשפוט איש - בשביל זה הוקמה מערכת בתי המשפט.


 


הודעות שיחרגו מהכלל הזה,
ובפרט הודעות שיש בהן משום הטפת מוסר
, תימחקנה.


משתמשים שיעברו באופן עקבי על הכלל הזה יוכנסו למעקב.




ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אתה לא נהג אמבולנס, לכן, גם אם אשתך היתה ברכב, זאת לא עילה לזיכוי. אולי נסיבות מקלות במשפט, אבל לא קיבלת הזמנה לדין אלא קנס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לא הצלחתי להבין, נכנסת לצומת באור אדום (כלומר עברת את קו העצירה אך עצרת מיד

לאחר מכן) או שמא חצית את הצומת?

 

הטיעון שלך פשוט הזוי, אישתך עמדה ללדת ולכן החלטת שמותר לך לעבור על חוקי התנועה

כדי להספיק מהר לעבודה​? כפי שהציע אבי, אני מציע לך לא להעלות את הטיעון הזה בפני השופט

אם וכאשר תגיע למעמד זה, אפילו לא בצחוק.

פורסם

לגבי הטיעון המגוחך, זה ברור.

 

לגבי המקרה עצמו אם הבנתי נכון הוא ככל הנראה נסע באיטיות ולכן צולם אמנם אחרי קו העצירה אבל לפני הצומת.

השאלה שלי האם יכול להתקבל טיעון שהוא אמנם גלש מעבר קו העצירה אבל לא חצה את הצומת (הרי אין הוכחה שעשה זאת). מה אתם אומרים? (בלי קשר אם מגיע לו עונש או לא)

פורסם

מצלמת רמזור מצלמת פעמיים כדי לראות התקדמות לתוך הצומת. כאשר אין התקדמות, בדרך כלל לא שולחים דוח. אבל הכל יכול להיות. פותח השרשור יודע בעצמו בוודאות האם הוא התקדם או עצר. אם התקדם - כדאי לשלם ולהזהר שנתיים עד איפוס ספירת הנקודות.

אם הוא עצר, כדאי מבקש להשפט, לבקש לראות את שתי התמונות ללא ההתקדמות בתמונה השניה ולהציג את העניין לשופט ( או עדיף לתובע עוד לפני המשפט ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מעניין מה הדין בסיפור שלי:

נסעתי לבה"ח עם אשתי, בשעות העומס, והתחיל צירים חזקים, (כי זה היה אחרי שלקחה טיפות לזירוז) אז נסעתי כמעט כל הזמן על השוליים, 5 דקות לפני שכבר הגעתי לביה"ח נפקע המים, והתחיל כבר להיות רציני, התקשרתי ל103 והזמנתי אמבולנס, הם אמרו לי לעצור בצד ולחכות, ידעתי שעד שהם יגיעו כבר יהיה אחרי, אמרתי להם שאני נוסע הם יכולים לרוץ אחרי, הגעתי לרמזור לכיוון שמאלה, עם טור של 20 רכבים, ראיתי שאין לי ברירה, הסתכלתי בצד שמאל שלי בנתיב הנגדי ראיתי שזה ריק, חתכתי לכיוון הנגדי נסעתי ישר עד הרמזור ועברתי כמובן באדום, עמד שמה שוטר הוא היה בהלם הוא לא הבין מאיפה בדיוק הגעתי, אבל לא היה לו הרבה זמן לחשוב כי אחרי שניה כבר לא הייתי שמה, וב"ה הגעתי לבה"ח ואחרי 4 דקות כבר היה מזל טוב.

אם השוטר היה רץ אחרי מה הייתי מקבל לפי דעתכם?

פורסם

מזל טוב על הולדת הילד!

קשה לדעת מה היית מקבל, אלא אם השוטר הספציפי הזה שראה אותך הוא חבר פורום ואז הוא יוכל להגיד.

אולי שוטר אחד היה נותן לך מעבר אור אדום ואחר יכל לתת לך נהיגה בקלות ראש.

 

התקשרתי ל103 והזמנתי אמבולנס

יפה שחברת חשמל שולחים גם אמבולנסים.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

מזל טוב

 

אפילו רכב בטחון חייב לעצור באדום לוודא שכולם נותנים לו את זכות הקדימה ואז לנסוע באדום

 

 

 

[TABLE]

[TR]

[TD][TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD]הוראות מיוחדות לנוהג רכב בטחון

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

94. נוהג רכב בטחון רשאי בשעת מילוי תפקידו –

(1) לחנות או לעמוד, שלא בהתאם להוראות שניתנו על פי דין;

(2) לעבור על פני תמרור או רמזור המורים על עצירה בלי להיעצר ובלבד שהאיט את מהלכו במידה שהבטיחות מחייבת זאת;

(3) לעבור על המהירות המותרת;

(4) לעבור על ההוראות המגבילות את כיווני הנסיעה ואת הפניות לכיוונים מסויימים;

 

(5) להשתמש בנתיב נסיעה שיועד לתחבורה ציבורית;

אולם לא יעשה כן אלא במידה הדרושה למילוי התפקיד המוטל עליו, ותוך כדי נקיטת אמצעי זהירות על מנת למנוע סיכון או פגיעה בעוברי דרך או ברכוש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...