Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא יישא אדם באחריות פלילית למעשה שהיה דרוש באופן מיידי להצלת חייו, חירותו, גופו או רכושו, שלו או של זולתו, מסכנה מוחשית של פגיעה חמורה הנובעת ממצב דברים נתון בשעת המעשה, ולא היתה לו דרך אחרת אלא לעשותו.

מתוך חוק העונשין 1977

לידה נכנסת לכאן ולכן היית יוצא זכאי

 

פורסם

הנכדה שלי נולדה על גשר מעל נהר הוולטכה בפראג, כאשר הבעל משמש כמיילד.

 

אכן מה שכתבת נכון אז לא צריך את ההוראות בתקנות התעבורה לגבי אמבולנס

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מעניין מה הדין בסיפור שלי:

נסעתי לבה"ח עם אשתי, בשעות העומס, והתחיל צירים חזקים, (כי זה היה אחרי שלקחה טיפות לזירוז) אז נסעתי כמעט כל הזמן על השוליים, 5 דקות לפני שכבר הגעתי לביה"ח נפקע המים, והתחיל כבר להיות רציני, התקשרתי ל103 והזמנתי אמבולנס, הם אמרו לי לעצור בצד ולחכות, ידעתי שעד שהם יגיעו כבר יהיה אחרי, אמרתי להם שאני נוסע הם יכולים לרוץ אחרי, הגעתי לרמזור לכיוון שמאלה, עם טור של 20 רכבים, ראיתי שאין לי ברירה, הסתכלתי בצד שמאל שלי בנתיב הנגדי ראיתי שזה ריק, חתכתי לכיוון הנגדי נסעתי ישר עד הרמזור ועברתי כמובן באדום, עמד שמה שוטר הוא היה בהלם הוא לא הבין מאיפה בדיוק הגעתי, אבל לא היה לו הרבה זמן לחשוב כי אחרי שניה כבר לא הייתי שמה, וב"ה הגעתי לבה"ח ואחרי 4 דקות כבר היה מזל טוב.

אם השוטר היה רץ אחרי מה הייתי מקבל לפי דעתכם?

 

היית מקבל את כל הצינור כולל האומים והאטמים בקצה.

ועל זה נאמר "שומר פתאים ה'".

קשה לי להאמין שסכנת את אשתך ואת העוברים בדרך בשל כשל עמוק בשיקול דעתך.

לא שמעתי על "טיפות זרוז", מי רשאי למכור אותן ומי מאשר להשתמש בהן. הזוי.

 

לדעתי לא היית עובר את הדין הפלילי כי לדעתי הפרטית, נהגת ברשלנות מתכתחילה. בדין אזרחי, אם היית פוגע במישהו, היית משלם כהוגן.

ולמקרה אמיתי: בהיותי במשמרת, זיהיתי רכב נוסע בשוליים בפקק ארוך מאוד בכביש 4. הרכב נעצר לידי והנהג קורא אלי: אשתי יולדת לי באוטו. פניתי בקשר לקצין משמרת וקיבלתי אישור להפעיל אמצעים. קראתי לנהג " תתדבק אלי" והגענו לבית החולים תוך 7 דקות. לאשה ולילוד שלום.

כך הוא לא סיכן עוברי דרך וכל האחריות נפלה עלי.

לפעם הבאה, תפעל כמו שפעל הנהג ההוא או תזמין אמבולנס שייקח אתכם מהבית ולא תצטרך לסכן עוברי דרך תמימים.

פורסם

לרוע מזלי נאלצתי ללוות קרובי משפחה לבית החולים בשנים האחרונות. בחרום הזמנתי אמבולנס, בחצי חרום מונית.

 

לא נראה לי שהשילוב של נהיגה פראית ונהג לחוץ זה הפתרון האופטימלי בשעות הקטנות של הלילה

×
×
  • תוכן חדש...